Nee, jij wil eroverheenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef WEST het volgende:
[..]
maar zeikwijf wil ik haar niet noemen hoor.
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?quote:
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?
Paar halve liters en dan ik ook welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versierenquote:
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komtquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versieren
En er zit een raampje voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komt![]()
En je kunt er brandende peuken in stoppen voor plasma vuurquote:
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je nietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...quote:
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaartquote:
hutspotquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaart
beelz =/= onzinquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...
moet je niet gaan beweren dat beelz onzin praat...
koel woord net als blubberkutquote:
Over wie gaat dit?quote:Laatste bezoek: 2 dagen, 14 uur geleden.
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?quote:
dat weet ik niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde ruine?
is het een man? of een vrouw?quote:
dat weet ik nietquote:
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!quote:
ik weet dat de zon schijntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerondquote:
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus mocht ik tuinaarde willen bestellen voor mijn balkon, dan kan ik dat hier regelen? Kijk, dat is info!
Waar kakken we trouwens op anticonceptiepillen? Ter Pelkwijkpark?
of voorstraat met dunne, na de wok and goquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegeten
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerond
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenen) Ik kan weer een sollicitatiegesprekje mee!
![]()
We doen ons bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
nou jullie hebben weer mooi drie paginatjes gevuld met jullie gebaggerben trots op jullie
ik ga nu lekker slapen, jullie doen het licht wel uit he?
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!quote:
Uitverkoop jongen, uitverkoop...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nog
Ik heb wel een dresscode hequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Uitverkoop jongen, uitverkoop...(ik lachte me dood toen ik de originele prijzen zag van die kleren,...
Glas is een cadeautje en tevens een herrinnering welk bier je moet kopen de volgende keer dat ik langskom.
Pfff ben alweer 2 pakjes verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!
AZ!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef navvy het volgende:
Ik heb voetbal aan en ga zo plat (voor 12 uur eens een keer), bijna weekend, halleluja!!!!
Neucken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Sitethief het volgende:
Wat een stelletje pubers zijn die Zwollenaren soms toch..............
Aandacht tekort ofzo????
Ik lust je rauwquote:
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!quote:
Ik probeer me voor te stellen hoe je rizzla vloei hierbij kunt gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |