Nee, jij wil eroverheenquote:Op donderdag 15 maart 2007 11:10 schreef WEST het volgende:
[..]
maar zeikwijf wil ik haar niet noemen hoor.
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?quote:
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:05 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Overheen wat? kotsen, schijten, rijden?
Paar halve liters en dan ik ook welquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:09 schreef beelz het volgende:
[..]
Rijden, op de manier die een hitsige hond toepast op de benen van bezoek.
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versierenquote:
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komtquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag probeerde je na een paar flesjes pils al de magnetron te versieren
En er zit een raampje voorquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:54 schreef Ps2K het volgende:
[..]
De magnetron is dan ook een verrekt geil ding waar af en toe goed vreten uit komt![]()
En je kunt er brandende peuken in stoppen voor plasma vuurquote:
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je nietquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ah je hebt dus al gevraagd en ze wil je niet
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...quote:
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaartquote:
hutspotquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:14 schreef beelz het volgende:
[..]
Je oksels ruiken alsof je er hutspot in bewaart
beelz =/= onzinquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens zoiets gehoord anders West...
moet je niet gaan beweren dat beelz onzin praat...
koel woord net als blubberkutquote:
Over wie gaat dit?quote:Laatste bezoek: 2 dagen, 14 uur geleden.
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?quote:
dat weet ik niet...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde ruine?
is het een man? of een vrouw?quote:
dat weet ik nietquote:
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!quote:
ik weet dat de zon schijntquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:29 schreef Ps2K het volgende:
[..]
wat weet je wel? enlighten us with your infinite wisdom!
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerondquote:
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegetenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:39 schreef Devlinsect het volgende:
Dus mocht ik tuinaarde willen bestellen voor mijn balkon, dan kan ik dat hier regelen? Kijk, dat is info!
Waar kakken we trouwens op anticonceptiepillen? Ter Pelkwijkpark?
of voorstraat met dunne, na de wok and goquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Melkmarkt, nadat we een BigMac hebben gegeten
quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:25 schreef Ps2K het volgende:
[..]
iemand van wie de liefdestempel is getransformeerd tot een uitgewoonde openbare ruine?
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een goede fotobewerkopdracht heb afgerond
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nogquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:03 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik net een hele garderobe heb gekocht voor nog geen 50 euro... (incl schoenen) Ik kan weer een sollicitatiegesprekje mee!
![]()
We doen ons bestquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:06 schreef littledrummergirl het volgende:
nou jullie hebben weer mooi drie paginatjes gevuld met jullie gebaggerben trots op jullie
ik ga nu lekker slapen, jullie doen het licht wel uit he?
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!quote:
Uitverkoop jongen, uitverkoop...quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Was jij dat die ik net 50 cent toewierp toen ik de vuilnisbak buiten zette? Ow ja, ik heb je glas nog
Ik heb wel een dresscode hequote:Op donderdag 15 maart 2007 22:28 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Uitverkoop jongen, uitverkoop...(ik lachte me dood toen ik de originele prijzen zag van die kleren,...
Glas is een cadeautje en tevens een herrinnering welk bier je moet kopen de volgende keer dat ik langskom.
Pfff ben alweer 2 pakjes verderquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:19 schreef navvy het volgende:
[..]
Is dat goed genoeg? Je shag ligt hier nog, rizzla vloei notabene!!
AZ!quote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef navvy het volgende:
Ik heb voetbal aan en ga zo plat (voor 12 uur eens een keer), bijna weekend, halleluja!!!!
Neucken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:03 schreef Sitethief het volgende:
Wat een stelletje pubers zijn die Zwollenaren soms toch..............
Aandacht tekort ofzo????
Ik lust je rauwquote:
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!quote:
Ik probeer me voor te stellen hoe je rizzla vloei hierbij kunt gebruikenquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Het is dat ik om 12 uur moet slapen maar anders!!! kheb zelfs hulpmiddelen...........rizzla vloei!
Das hier een paar honderd meter vandaan!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:04 schreef beelz het volgende:
Bwahahaha weer een auto in de fik, nu in Zwolle zuid. Ik ben net aangehouden en was even een minuut of 2 verdachtIk stond net aan de telefoon met 112 toen zo'n busje juten me lastig ging vallen
Hoop wel dat ze hem pakken. Hoop trouwens ook dat het knulletjes zijn van 16 ofzo, dan zijn ze voor de rest van hun leven zuur.
Ik dacht dat rude een betere had verzonnenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:05 schreef beelz het volgende:
btw topic titel voor volgende topic: Zwolle #34 Wie zijn auto brandt moet op de blaren zitten
Meh betaald rondhangen. Hmm als ze mijn auto in de fik steken krijg ik eindelijk eens een nieuwe... (deze is goor en de asbak zit vol)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:06 schreef navvy het volgende:
Gaat weer lekker met die pyromaan hoor ik al. Ow ja, goedemorgen Zwolle. Ik ga maar eens werken zo.
wie ik??quote:Op vrijdag 16 maart 2007 08:57 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik dacht dat rude een betere had verzonnen
Daar had Beelz het overquote:
beelz praat onzinquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef navvy het volgende:
Ach ja, jij hoeft er niet om 7 uur uit om je kids te voeden, je knuffelt je darts om een uur of twee, stopt ze in je anus en slaapt lekker verder. Veel plezier tot 5 uur!
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:41 schreef navvy het volgende:
Ach ja, jij hoeft er niet om 7 uur uit om je kids te voeden, je knuffelt je darts om een uur of twee, stopt ze in je anus en slaapt lekker verder. Veel plezier tot 5 uur!
quote:
En toen werd ik dus een uurtje geleden wakker van knallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 01:24 schreef swollywood het volgende:
[..]
Das hier een paar honderd meter vandaan!![]()
Iemand heeft de hele nacht mijn borsten liggen betasten. Maar da's normaal, want dat doen baby's nou eenmaal.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:00 schreef navvy het volgende:
Ik zeg amen, was een mooie avond. Slaapse Zwolle! En lekker rustig hier trouwens, geen verkrachtingen of gewenste intimiteiten te melden?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:26 schreef swollywood het volgende:
[..]
En toen werd ik dus een uurtje geleden wakker van knallen.
Ik dacht: Oud en nieuw is toch al geweest?
Ik mijn bed uit en naar buiten
Stond er dus pal naast mijn huis een auto in de fik![]()
Vannacht 6 auto's aangestoken volgens berger Leerentveld.
ja hoor, als jij graag wiltquote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Iemand heeft de hele nacht mijn borsten liggen betasten. Maar da's normaal, want dat doen baby's nou eenmaal.![]()
Telt dat ook?
Mwoh, willen...willen...het alternatief is van dat heerlijke meidengegil om 3 uur des ochtends. Met 4 maand oud komt dat viswijven-gen uit mijn familie er al verbazend goed uit hehehe.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 08:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja hoor, als jij graag wilt
wat ben jij droog op de vroege morgen zeg![]()
Ik heb uit kunnen slapen als ik dat zo lees, 3 uurquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:05 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, willen...willen...het alternatief is van dat heerlijke meidengegil om 3 uur des ochtends. Met 4 maand oud komt dat viswijven-gen uit mijn familie er al verbazend goed uit hehehe.
ik had met mijn opmerking geen kwade bedoelingen Nav, maar ik begrijp ook wel dat jij met je kinders zitquote:Op zaterdag 17 maart 2007 09:29 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb uit kunnen slapen als ik dat zo lees, 3 uurMijn dochter heeft het fatsoen om dat pas om 4 uur te doen
Maar goed, over 18 jaar zal ik weer eens een weekend uit kunnen slapen
![]()
En volgens mij was ik niet zo lief tegen west hehehehe. Waarschijnlijk het gevolg van een post natale depressie.
Nu eerst![]()
Mijn buurman was all-risk verzekerd, maar er zullen zat mensen zijn die dat niet zijn, de auto wel dagelijks nodig hebben en geen geld hebben om zo ff een andere aan te schaffen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 13:56 schreef descendent1 het volgende:
Geen verkrachtingen, geen ongewenste intimiteiten; wel matig geslapen...Hier heeft dr nog geen auto gebrand...
![]()
Echt; als ze die kerel? pakken, zijn 14e eeuwse heksenveroordeelmethoden wel een goeie denk ik; kan ie zelf merken hoe leuk t is om in de fik gestoken te worden, de halve zool.. ja, ik weet ook wel dat auto's niet leven, maar dan nog...
Nee, wel familie ervan.quote:
alles kan!quote:Op zondag 18 maart 2007 12:00 schreef navvy het volgende:
Misschien is ie van binnen helemaal uitgebrand en ziet de buitenkant er als nieuw uit..................maar dat zal wel niet.
ik ga straks ff naar de afhaal zwolleneesquote:
Altijd goed... mijn ontbijt was vers brood met verse zelfgemaakte kruidenboter en vanavond eet ik kokos-kerrie kip. Slecht eten is een slecht ideequote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik ga straks ff naar de afhaal zwollenees
Zondag is hier de standaard junkfood dag aan t worden; mag ook wel, want de rest van de week zijn we aardig gezond bezig. Vanavond moet t trouwens ff makkelijk doorslikbaar vreten zijn zonder al te veel kauwwerk, want Des heeft waarschijnlijk een ontstoken kies...quote:Op zondag 18 maart 2007 14:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Altijd goed... mijn ontbijt was vers brood met verse zelfgemaakte kruidenboter en vanavond eet ik kokos-kerrie kip. Slecht eten is een slecht idee
quote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Je kan spare-rbs ook in de staafmixer doen, hoef je niet eens af te kluiven. Rietje erbij!
Wel eens gehad?quote:
Curry er bij, zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 18 maart 2007 20:29 schreef navvy het volgende:
Je kan spare-rbs ook in de staafmixer doen, hoef je niet eens af te kluiven. Rietje erbij!
nee, of ik het ooit proberen zal? neequote:
Tot je MS krijgt, langzaam aan in de rolstoel beland, je kaken werken op een gegeven moment niet meer, dan smeek je om dit soort culinaire hoogstandjes. verder overdrijf ik nooit.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nee, of ik het ooit proberen zal? nee
Gelukkig ben ik niet zo'n heldquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef descendent1 het volgende:
Iemand nog neergeslagen en beroofd toen ie een ruzie probeerde te sussen hier? (zie FP)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |