wat voor iets zoek je dan?quote:
Appartement, iets kleiner dan dat van Navvy, niet in een tokkie buurt met parkeerplek voor auto.quote:
Thanx, ik zal het onthoudenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:39 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
als je de voorband wil plakken mag je er hier wel eentje ophalen
Descendent en ik (en nog evele anderen) hebben niet zulke goede ervaringen met Maxx en Directwonen. Waar ik wel positieve dingen over gehoord heb is van der Reijd. Maar daar is het online aanbod niet om over naar huis te schrijven. Ik geloof dat ze daar veel meer dingen offline regelen.quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef beelz het volgende:
[..]
www.directwonen.nl
www.danwiljewonen.nl
www.maxxvastgoed.nl
Asje
Ben je zelf nog wel heel?quote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi, weten jullie nog dat mijn fiets gejat was?
Nou, de volgende ligt nu in de kreukels. Ongelukje. Oeps.
Kom maar op nummerrrrrrtje 3![]()
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 14:26 schreef beelz het volgende:
[..]
Vriendelijk, intelligent, spontaan, geestelijk stabiel.
Zo goed?
topic zonder haar?quote:
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
topic zonder haar?
[afbeelding]
Hij was eigenlijk best grappigquote:
damn zieke geestquote:Op maandag 19 maart 2007 17:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
topic zonder haar?
[afbeelding]
Jawel hoorquote:
quote:
Ik zie dit topic liever zonder haar....quote:
Ik heb net 3 pannenkoeken met spek gegeten en een broodje warm vlees met honing-mosterd. Ik woon nog thuis en vreet idiote dingenquote:Op maandag 19 maart 2007 19:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
![]()
Naja eerst eten:
Kebab, salami en tering veel kaas.
Nu ik ok mezelf woon mag ik eindelijk idiote dingen vreten
Geïnspireerd geraakt doordat je topic weer omhoog geschopt is?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb net 3 pannenkoeken met spek gegeten en een broodje warm vlees met honing-mosterd. Ik woon nog thuis en vreet idiote dingen
Hehe nee dat nietquote:Op maandag 19 maart 2007 20:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Geïnspireerd geraakt doordat je topic weer omhoog geschopt is?
Kassakut @ c1000
Uiteraard, een maaltijd zonder vlees is geen complete maaltijd.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:17 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehe nee dat nietWe eten hier wel vaker pannenkoeken. Pannenkoeken zijn goed en ik als vleeseter moet er wel dood dier bij hebben natuurlijk.
Vego hou je kop want ook jou vreten we op met een grijns van oor tot oor, ik ben een carnivoorquote:Op maandag 19 maart 2007 21:16 schreef swollywood het volgende:
[..]
Uiteraard, een maaltijd zonder vlees is geen complete maaltijd.![]()
Vegetariers zijn mietjes![]()
het laatste denk ik!quote:Op dinsdag 20 maart 2007 08:45 schreef Devlinsect het volgende:
Zijn er al weer auto's uitgefikt vannacht? Of was het te koud om op pad te gaan?
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:15 schreef Sitethief het volgende:
Sylvana's computer is gefixt hoor, of beter gezegd vervangen..
Alleen haar huisbaas had vergeten de kabelrekening te betalen, ergo; afgesloten.
Anyway, ik heb volgende maand een meeloopdag op Windesheim,.
* bespeurt onvredequote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.![]()
Tis ook veels te toevallig dat jij verschijnt zodra Sylvana weg isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Betekent dan dat ze terug komt? Pfffffff. Ophoeren naar het Deventer topic zou ik zeggen.![]()
Als je er zoveel moeite mee hebt, waarom ga jij niet wegquote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
normaal kun je dus ook niet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ja jongens. Jullie hebben me door.
Ik heb nu de pc laten maken en installeen nadat ik WEST een handje heb geholpen. Jawel, met condoom he. Zo, ik ga me nu klaar maken en omkleden, want ik moet naar therapie.
Ontopic: het is mooi weer in Zwolle. Half niet zo mooi als in Deventer![]()
Owja die is een meester in het de-escaleren van explosieve situatiesquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:56 schreef annoylikethewind het volgende:
Doet iedereen effe lief tegen elkaar of moet ik Beelz op jullie af sturen
hahaha ik lig in een deuk.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoezo? Vond je de seks niet prettig dan?![]()
En ik maar denken dat dit topic gezien de afwezigheid van bepaalde users nu eens gevrijwaard zou blijven van het pochen met sexuele escapades door bepaalde mensen...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Ik heb nu de pc laten maken en installeen nadat ik WEST een handje heb geholpen. Jawel, met condoom he. Zo, ik ga me nu klaar maken en omkleden, want ik moet naar therapie.
ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen en dat gebeurt in dit geval niet. Maar als die gast door blijft gaan zullen er wel users verdwijnen uit het zwolle topic en dat zal jammer zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:13 schreef descendent1 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit topic gezien de afwezigheid van bepaalde users nu eens gevrijwaard zou blijven van het pochen met sexuele escapades door bepaalde mensen...![]()
OMGquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:43 schreef Devlinsect het volgende:
Mensen met respect behandelenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:23 schreef WEST het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van hoor, maar ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen en dat gebeurt in dit geval niet. Maar als die gast door blijft gaan zullen er wel users verdwijnen uit het zwolle topic en dat zal jammer zijn.
Nu nog bier en tietenquote:
ik stem geen CDA hoor, maar ik weet uit ervaring hoe het is om gepest te wordenquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Mensen met respect behandelenDamn, onder welke CDA steen kom jij weggekropen?
Doe ff gezellig!quote:
ik help je een post verderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |