ik heb wel hoofdpijn, misschien komt het daardoorquote:Op zondag 18 maart 2007 20:44 schreef descendent1 het volgende:
Iemand nog neergeslagen en beroofd toen ie een ruzie probeerde te sussen hier? (zie FP)![]()
Ik had vandaag voor de verandering eens een keer geen katerquote:Op zondag 18 maart 2007 20:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb wel hoofdpijn, misschien komt het daardoor
Ff quoten deze bekentenis natuurlijk..quote:Op zondag 18 maart 2007 20:50 schreef navvy het volgende:
Ik heb wel iemand neergeslagen en ook iemand beroofd, maar was niet dezelfde persoon geloof ik. ff diep graven in m'n geheugen.
eh... ja halloquote:
Hallo wampie; wat mot dat?quote:
Doe 's liefquote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:25 schreef Wampi het volgende:
ik geloof dat ik ook iets gemist heb, lekker warm welkom hier
En dat was de drankarrangement voor het voorgerecht. Op naar het hoofdgerechtquote:Op zondag 18 maart 2007 21:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Dit is je ontgroening!...
Zo meteen gaan we je 3 flessen whiskey laten opdrinken; krijg je t vanzelf wel warm van!
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'quote:Op zondag 18 maart 2007 21:33 schreef navvy het volgende:
[..]
En dat was de drankarrangement voor het voorgerecht. Op naar het hoofdgerecht
kan ik ook een flesje of 6 bestellen?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'![]()
nou vooruit dan....quote:Op zondag 18 maart 2007 21:37 schreef Wampi het volgende:
ik was zwollenaar, tot 4 jaar geleden.. heb er 22 jaar gewoond. dan mag je hier toch wel posten, of niet
Dag buurman!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:35 schreef descendent1 het volgende:
[..]
'Naar kelder loopt en jeneverstokerij weer aanzet'![]()
Ben je ook Zwollenaar Wampie?![]()
P.s.
Hey buurman!
Al een tijd niet meer gezien. Waar the heck is die?quote:Op zondag 18 maart 2007 21:38 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
nou vooruit dan....
je mag de vervanger van Sylvana worden
Ach; ondanks dat dubbele glas waait t er hier ook aardig door hoorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:43 schreef navvy het volgende:
[..]
Dag buurman!
Bij jou ook winderig? Bij mij zelfs in de slaapkamer want je raadt het al............enkel glas!!! En kheb kaartje gevonden van de glastoko die t verkeerde adres had.!! Kweet jullie achternamen!!
Ik ga nu een kelder onschadelijk maken, Voor de gein ff 4 auto's in de fik steken in de straat. Sunday Bloody Sunday!
Afname is minimaal 20...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:36 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kan ik ook een flesje of 6 bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
beelz lijkt mij daar de uitgelezen persoon voorquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Of beschrijft hier iemand ff Sylvana in 5 woorden???![]()
Die jongen weet t altijd treffend te formuleren ja...quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
beelz lijkt mij daar de uitgelezen persoon voor
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handigerquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
SYlvana? Die arme drol; ze is dr ff niet en ze wordt nu al vervangen...Moet Wampie wel ff goed dr postgeschiedenis doorlezen wil ze een GOEDE vervangster worden van dr...
![]()
Of beschrijft hier iemand ff Sylvana in 5 woorden???![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die jongen weet t altijd treffend te formuleren ja...![]()
roep beelz ff dan!quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Wampi het volgende:
[..]
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handiger![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:56 schreef Wampi het volgende:
[..]
doe maar even een samenvatting ja, lijkt me handiger![]()
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekkenquote:Op zondag 18 maart 2007 21:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ach; ondanks dat dubbele glas waait t er hier ook aardig door hoorTotdat ik t ventilatieroostertje dicht zet natuurlijk...
![]()
ouwe huisnudist die je bentquote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekken
3 hoog, uitzicht op de Bolle Bieste, en de Bolle Bieste heeft geen uitzicht op mij! Al nakend doe ik mijn dingen hierquote:
En DAAR betaalt ie dan 40e per maand extra voor!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik maak het nog erger, m'n cv is afgeslagen en wil met geen mogelijkheid meer functioneren, nu moet ik kleren aantrekken
fotomomentjes alom!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:30 schreef navvy het volgende:
[..]
3 hoog, uitzicht op de Bolle Bieste, en de Bolle Bieste heeft geen uitzicht op mij! Al nakend doe ik mijn dingen hier
Inzoomfunctie kan handig zijn aangezien de cv niet werkt.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:36 schreef navvy het volgende:
[..]
Inzoomfunctie kan handig zijn aangezien de cv niet werkt.
quote:Op zondag 18 maart 2007 21:58 schreef rudedeltadude het volgende:
B-B-B-B-B-BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELZZZZZZ!!! WAAR ZIT JE NOU?
WE HEBBEN JE EXPERTISE NODIG
doe ff sylvana in 5 woordenquote:
morgen?quote:Op maandag 19 maart 2007 12:09 schreef rudedeltadude het volgende:
morgen allemaal?
nog brandjes gespot vannacht?
Die van mij is helaas nog heelquote:Op maandag 19 maart 2007 12:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
morgen?![]()
in de pers van vanmorgen stond dat er weer twee auto's waren uitgefikt, weet niet of dat zaterdag was of zondag
Vriendelijk, intelligent, spontaan, geestelijk stabiel.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
doe ff sylvana in 5 woorden![]()
www.directwonen.nlquote:Op maandag 19 maart 2007 13:47 schreef Ps2K het volgende:
Btw waar kun je je allemaal inschrijven voor huurwoningen in Zwolle?
Ik sta al ingeschreven bij http://www.dewoningzoeker.nl/ maarja dat gare systeem werkt met punten. Op die manier ben ik over een paar maand al wel dakloos
Ik heb het nooit koud, mijn vriendin is lekker warmquote:Op maandag 19 maart 2007 11:58 schreef littledrummergirl het volgende:
jeetje zeg, arme kouleiers hier, miss even een extra auto'tje aansteken om je handen ( en de rest, als je je leven graag nakend doorbrengt) aan te warmen?
![]()
quote:
als je de voorband wil plakken mag je er hier wel eentje ophalenquote:Op maandag 19 maart 2007 14:34 schreef Mwanatabu het volgende:
Hoi, weten jullie nog dat mijn fiets gejat was?
Nou, de volgende ligt nu in de kreukels. Ongelukje. Oeps.
Kom maar op nummerrrrrrtje 3![]()
![]()
Hmmm niet veel in de aanbieding...quote:Op maandag 19 maart 2007 14:27 schreef beelz het volgende:
[..]
www.directwonen.nl
www.danwiljewonen.nl
www.maxxvastgoed.nl
Asje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |