De OP's worden steeds meer pauper.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef M0NTANA het volgende:
.
Inzaghi + Tomasson?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=js5fTYQPMos
ik kreeg een dejavu bij die goal van Rosenberg
wie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand nog iets gehoord van Krohn-Deli?
1. Formaties: Liefst 4-3-3, maar als 4-4-2 succesvoller blijkt, dan gewoon 4-4-2.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Sethje het volgende:
Heel goed Montanaen nu gaan we heel seriues over de formaties,blessures, mogelijke aankopen en kansen op het kampioenschap praten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ryan Babel - Klaas-Jan Huntelaar
Edgar Davids - Wesley Sneijder - Johnny Heitinga - Gabri
Urby Emanuelson - Zdenek Grygera - Jaap Stam - George Ogararu
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Discussieer over deze kwaliteitspost.
lijkt wel heel veel op de opstelling die ik voor ogen hadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef toma het volgende:
mijn vermoedelijke opstelling van Ajax
---------------- Stekelenburg -------------------
Ogararu ---- Stam --- Grygera --- Emanuelson
-- Gabri --- Heitinga --- Davids --- Sneijder ---
--------------- Babel ---- KJH ----------------
Lijkt me een mooie opstelling. Denk sowieso wel dat 4-4-2 the way to go is, komende zondag.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Ah, jij bent dus degene die al die posts overal verwijdert.quote:
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe tevreden zijn jullie over het Arena-card systeem?
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Grolsch maltquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Grolsch zónder alcohol, hoe je het ook noemen wilt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef M0NTANA het volgende:
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.
Heb ik alquote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Een voorrangskaart voor het home, misschien?
Thuiswedstrijden in eigen home, uitwedstrijden in home van tegenstander.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.
Ach, volgend seizoen (en nu echt!) moet er eindelijk weer geoogst worden. Drie seizoenen de titel naar Eindhoven zien gaan is Ajax-onwaardig, daar is Martin van Geel natuurlijk medeverantwoordelijk voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Lekker 4-4-2 aanhouden. Daarin speelt Ajax een stuk beter vind ik. Resultaat mag er ook zijn (Heerenveen uit, Utrecht uit)quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Stam inderdaad, Gentenaar misschien?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Hij doet erg goed werk.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Edgar Davids zat dan wel op een zijspoor, maar kon vast elders meer verdienen. Jammergenoeg had hij al anderhalf seizoen eerder moeten komen, maar beter laat dan nooit. Jaap Stam is een meesterzet geweest, als hij naar PSV was gegaan waren ze daar nu al kampioen. Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Hij stuurde niet voor niets scouts naar Belgie afgelopen weekendquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomstquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Mee eens. Elk seizoen hebben we weer een aantal van het niveau Lindenbergh - Krohn-Dehli. Waardige wissels zijn ook wel handig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Ach ja, in het voetbal zijn beloftes niet altijd wat ze lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Heitinga, Babel - iedereen zegt het. Vind het wel goed hoor. Beter dan de Musampa's. Wooter's etc. Denk dat het ook wel komt door Ten Cate, Stam, Davids.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.
Of misschien ligt dat bij Ajax anders? Dat het niet makkelijk voor ze is om spelers te houden? Zou kunnen natuurlijk.
Tuurlijk chargeer ik wat, maar het komt hier wel op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe heet die spits ook alweer die hij heeft gehaald?
Alee Vermaelenkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.
Wat dat betreft is het ergens wel zonde dat Grygera toen niet voor dat miljoen van Juventus heeft mogen vertrekken. Ik ben wel benieuwd wat er na dit seizoen bij komt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Meer actie de volgende keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Idd, alles was goed aan die bal. Aanname+afronding ook goed van KJHquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Idd zeg, echt perfect op maat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.quote:Meer kansen voor Van der Wiel, Anita en Sarpong
Het Algemeen Dagblad meldt dat Van der Wiel, Anita en Sarpong tot aan het einde van het seizoen vaker bij de A-selectie zullen worden gehaald, ook als dat niet noodzakelijk wegens personele problemen. De technische staf wil het drietal meer speeltijd geven om te kunnen bekijken hoe zij zich ontwikkelen met het oog op volgend seizoen.
Jong Ajax won gister anders wel hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Ehhh, ik mag toch hopen dat die speeltijd gaat komen als de wedstrijd al beslist is.
Niet die jongens nu laten spelen om het spelen, maar gewoon elke wedstrijd met de sterkste opstelling beginnen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zou mooi zijn als we eindelijk weer eens met een lekkere overwinning uit Eindhoven terug kunnen keren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
Zondag dan maar even de eer redden met een mooie overwinning.
Is er elke donderdag bij. Voor de rest moet hij eerst zijn school afmaken van Ajax.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:43 schreef Ordinair het volgende:
En Donald dan?
Mooi filmpje inderdaad! Lekker suf hoe die gastjes in het vak naast het uitvak staan te doen. Twee stuks doen nog een Hitlergroet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Ik vraag me af in hoeverre dit idee van Ten Cate komt of dat het hem vanuit hoger hand wordt opgedragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Je zou wel een leuk Ajax onder-21 kunnen samenstellen zo.
Manu (20)------------Babel (20)------------Poepon (19)
----------Sarpong (18)---------------Donald (18)--------
-------------------------Schilder (20)------------------------
Urby (20)-Vertonghen (19)-V.d Wiel (19)-Anita (17)
---------------------------Vermeer-----------------
* Vermeer is 21, maar goed, ik kon geen goede keeper onder 21 vinden.
Wel goed dat Ajax ook de kans geeft aan geestelijk gehandicapten om een voetbalwedstrijd te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef gday het volgende:
Mooi filmpje inderdaad! Lekker suf hoe die gastjes in het vak naast het uitvak staan te doen. Twee stuks doen nog een Hitlergroet.
In de Eredivisie ook wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef toma het volgende:
[..]
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.
daarvoor komen ze teveel ervaring tekort. En er zijn weinig alternatieven bij blessure's en er is geen duidelijke leider. Ere-divisie is te hoog gegrepen.quote:
Zou gewoon een kampioenselftal zijn in de eerste divisie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef toma het volgende:
[..]
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.
Qua ervaring heb je gelijk, maar je moet natuurlijk niet naar blessures kijken. Het gaat erom hoe dit specifieke team zou kunnen presteren als de omstandigheden optimaal zouden zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
daarvoor komen ze teveel ervaring tekort. En er zijn weinig alternatieven bij blessure's en er is geen duidelijke leider. Ere-divisie is te hoog gegrepen.
quote:Ajax ontwarende, vroeg toen de grijsaard, ten derde male: "Wie is daarginds nu die andere grote en edele Griek toch, Die boven allen met hoofd en brede schouderen uitsteekt?" Helena antwoordt, nauwsluitend van Peplos, godin onder vrouwen: "Dat is Ajax, de reus, de muur en de borstweer der Grieken!" Homerus, Ilias, Boek VII.
Toen in 2001 Vak 410 opgericht werd, leek het er op dat de ArenA weer een stapje dichterbij het supportersideaal kwam: een écht Ajaxstadion. In de periode 1996-2001 was het qua sfeer kommer en kwel in onze thuisbasis. De sfeer - voor zover die er was - werd gemaakt door die idioten van het Coooldown café, vage wannabe superstar-huppelkutjes die een optreden in de ArenA als springplank zagen voor een succesvolle loopbaan, winnaars van talentenjachten en een drumband die - hoewel ze mooie muziek maakten - de verkoop van asprientjes en andere hoofdpijnverlichtende middelen onder Ajacieden behoorlijk gestimuleerd heeft. En er was Vanessa Mae, een muzikante die hartje winter met een kort rokje en lange laarzen een miniconcert in de rust gaf. Ik vrees dat degenen die erbij waren de muziek afdeden als kattengejank en het vergeten, maar het beeld van de hupsende lichaamsdelen van de begaafde violiste nog vol op het netvlies hebben zien staan. Hoe dan ook, de bewering van voormalige ArenA-directeur Jan Gaasterland dat de ArenA een plaats is 'waar ook gevoetbald zou kunnen worden' werd iedere week tot afgrijzen van velen bewezen. En dus niet alleen omdat het voetbal vanaf het ontslag van Morten Olsen Ajaxonwaardig was.
Was het dan zo erg? De voormalige F-side werd verspreid over het stadion en datgene wat er bleef staan liet zich horen als zij vonden dat het moest. Maar dat is een andere manier van uiten en beleven dan de manier die er vanaf 2001 bij kwam, toen Vak 410 opgericht is. Pré-2001 kan ik me alleen de anti Jan Wouters-spreekkoren voor de geest halen. Daarna: bandieri, enorme en indrukwekkende sfeeracties, spandoeken en ludieke liedjes. Toegegeven, dan kán het het minutenlang hetzelfde liedje zingen behoorlijk vervelend en irritant zijn, dan kan je de doeken afdoen als vingerverf en dan kan je allerlei soorten al dan niet gefundeerde kritiek hebben, maar dat staat los van de waardering voor wat 410 doet, waardering die volgens mij vanzelfsprekend moet zijn voor mensen die iets méér voor de club Ajax doen dan enkel kaartjes kopen, op een stoel gaan zitten, fluiten, schelden en vervolgens gefrustreerd de zondagse kookkunsten van moeder de vrouw af gaan kraken.
Vandaar: hoe cynisch je ook naar 410 kan kijken, je kunt niet ontkennen dat het vak een meerwaarde heeft voor Ajax en de ArenA. Niet alleen vanwege de soms fantastische sfeeracties, maar ook omdat Vak 410 via het springen, de pogo, het dansen en het zingen een soort vitaliteit in de ArenA brengt. Die vitaliteit zorgt ervoor dat het stadion leeft, een positieve vitaliteit die overslaat op de spelers en dus indirect in positieve zin een wedstrijd kan beďnvloeden, zeker als die vitaliteit overslaat op de andere delen van het stadion.
Tijdens Ajax - Feyenoord was er op vak 410 een bijzonder fout spandoek te bewonderen. Natuurlijk wordt daar de nodige aandacht aan gegeven en natuurlijk legt Ajax sancties op. Zonder overleg. Zonder echt onderzoek. Fout is fout en daarmee basta. Het is typerend voor een bestuur dat van alles wil, maar op essentiële momenten niet thuisgeeft als er naar de wensen van supporters moet worden geluisterd. De gang van zaken rondom het klassieke Ajaxlogo is daar slechts één voorbeeld van. Dan kan Ajax wel een supportersforum op gaan richten om een soort klankbord te hebben, het komt er ondanks alles toch op neer hoe de club zich in roerige tijden tegenover de supporters opstelt. Daarmee bedoel ik niet dat Ajax zich kritiekloos en volgzaam achter de supporters moet scharen. Daarmee bedoel ik dat Ajax zorgvuldig en realistisch moet zijn in de contacten met de supporters. In het geval van het spandoek zou het normaler zijn geweest als Ajax eerst het gesprek was aangegeaan en dan pas iets zou hebben gedaan. Dan kan het wel zo zijn dat eerdere afspraken geschonden zijn, maar wat is de relevantie van dat punt als slechts één van de genoemde punten daadwerkelijk met 410 te maken hebben en de rest met zaken te maken hebben waar 410 volledig buiten staat? Met zorgvuldigheid en realisme heeft het weinig te maken.
Het gebeurt vaker: Ajax reageert overspannen, wil graag een signaal afgeven en een hoop mensen praten langs elkaar heen. Jaakke in de Sneijder/Perez-zaak, bijvoorbeeld. In het streven om correct te willen zijn wordt de balans correct-zijn en rekening houden met de belangen van de club behoorlijk verstoord. Vak 410 is disproportioneel gestraft voor iets wat op zich fout was, maar waarvan niet vaststaat dat de verantwoordelijkheid voor de volle 100% bij het vak lag. Had dat eerst gedaan, Ajax, dan was het tijdelijk ten gavre dragen van al degenen die uren en dagen kwijt zijn aan sfeeracties een stuk geloofwaardiger geweest. Als Ajax straks de bekerfinale haalt, wordt die sanctie dan 'voor de gelegenheid' opgeheven, net zoals dat tegen Werder Bremen het geval was? Dat is een hypocriete houding. Ajax weet dat de vitaliteit die Vak 410 in de ArenA brengt onontbeerlijk is. Des te vreemder dat er zonder wederhoor en nietsontziend sancties worden opgelegd. Het staat mooi voor de buitenwereld, dat dan weer wel. En wellicht is het typerend voor de huidige marketingstrategie van Ajax: image is everything.
De Griekse held Ajax pleegde zelfmoord nadat hij in een vlaag van waanzin een kudde schapen had gedood. In zijn waanzin zag hij ze aan voor vijanden. Volgens de grote Romeinse dichter Ovidius waren de laatste woorden van Ajax, alvorens hij zichzelf in zijn zwaard wierp uit schaamte vanwege de slachting die hij in zijn waanzin had aangericht:
"Niemand zal Ajax ooit verslaan behalve Ajax zelf!"
Ze zijn hard op weg.
Waarom geen Goossensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Je zou wel een leuk Ajax onder-21 kunnen samenstellen zo.
Manu (20)------------Babel (20)------------Poepon (19)
----------Sarpong (18)---------------Donald (18)--------
-------------------------Schilder (20)------------------------
Urby (20)-Vertonghen (19)-V.d Wiel (19)-Anita (17)
---------------------------Vermeer-----------------
* Vermeer is 21, maar goed, ik kon geen goede keeper onder 21 vinden.
ajax.netwerk.to column volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Sandman.
Is die vandaag jarig, wist ik niet eens. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Ordinair het volgende:
Leuk stukje inderdaad..
Oja,
Edgar, Gefeliciteerd met je 34e verjaardag!!
God, déjŕ vu ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef BoNi het volgende:
Braamhaar fluit PSV-Ajax.
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Pierluigi Collina.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Ja, er hangt wel een historie aan vastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.
Die Belg van tegen twentequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Tsja, het kost een aardige duit, maar dan heb je ook wat.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef Nashje het volgende:
De Bleeckere idd, of Van Boekel of Dickie Jol.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Bij Luinge scoort Huntelaar toch altijd 2 keer?
Wanneer Gregory v/d Wiel en Klaas Jan Huntelaar beide in de basis staan, scoort KJH driemaal!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:48 schreef BoNi het volgende:
[..]Al die kansloze statistieken tegenwoordig.
Bas Nijhuisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Wie was nou volgens de KNVB de beste scheidsrechter van Nederland? Een redelijk onbekende volgens mij.
Laat hem zich maar bewijzen.![]()
PHPquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
Thx voor de uitleg, bespaart mij weer een nacht wakker liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
PHP
http://nl.wikipedia.org/wiki/PHP
Ken je de oude OP nog van het Ajax topic, waarbij je steeds een ander plaatje zag? Dat werkt volgens het zelfde principe.
Deze dus:
[afbeelding]
Druk maar eens op F5![]()
leuk hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
het maakt me eerlijk gezegd niks uit met hoeveel we winnen als we maar winnen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef denthemen het volgende:
Zondag een 0-5 met 4 keer Sneijder, hebben we de 0-4 overtroffen
Zo is het Urby. Ervoor gaan nu.quote:Emanuelson: ‘Bij winst weer terug in titelrace’Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:35
Komende zondag staat in Eindhoven de topper tussen PSV en Ajax op het programma. Het gat tussen beide teams bedraagt momenteel acht punten, maar Ajacied Urby Emanuelson ziet perspectief voor zijn ploeg bij een eventuele overwinning.
De linksback van de Amsterdammers en het Nederlands elftal denkt met een zege de spanning weer terug te kunnen brengen in de eredivisie. ”Als we dat duel winnen, wordt de competitie weer spannend. Dan is het verschil met PSV nog maar vijf punten. Dat is goed te maken in vijf wedstrijden,” zo vertelt hij op de officiële website van zijn club.
offtopic :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclubquote:Ajax wil samenwerken met Volendam
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:28
Ajax en Volendam zijn in gesprek over een mogelijk samenwerkingsverband. De twee clubs willen onder andere de krachten gaan bundelen op het gebied van de jeugdopleiding.
Het is niet de eerste keer dat de twee Noord-Hollandse clubs in overleg zijn over een intensieve samenwerking. In 2000 wisten beide partijen echter op het laatste moment geen overeenstemming te bereiken.
Volendam is na Haarlem, het Belgische Germinal Beerschot en Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika de vierde club waarmee de hoofdstedelingen een samenwerking mee op poten willen zetten.
Babel die met links een voorzet geeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Die voorzet kwam dan ook niet aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Babel die met links een voorzet geeft!
De afronding hoor je mij niet over klagen trouwens![]()
Is goed!!! Maar niet vandaag. Ander keertje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
offtopic :
keer een potje spelen?
ik speel ook vaak met denthemen
Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?
Heb ik net een nieuwe videokaart gekocht, heb ik geen geld meer op PES6 te kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:32 schreef BobbyHill het volgende:
Nou heb ik ook weer zin om te gamen, maar m'n pc is te slecht
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
Het AD en ongelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef SiemeN het volgende:
Dat lijkt me wel. Hopelijk bewijzen Sneijder en Huntelaar de statistieken van het AD nogmaals ongelijk.
nee maar zij stallen wel hun spelers bij jou. Zie PSV met Chelsea. Dat zou Ajax toch ook met Barca kunnen doen? Dan zou Saviola hier nu op huurbasis spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg Dennis Gentenaar, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
Mwoah. Wat mij betreft is de speelwijze zondag onderschikt aan het resultaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsiorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Trollen is jouw roeping?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsior
Met dezelfde elf spelers?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
De Mul ipv Ogararu.quote:
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Mul ipv Ogararu.
Die backs van PSV zijn te pakken over de vleugels, zeker wanneer Da Costa daar centraal achterin staat. Lekker veel wisselen onderling, lekker veel draaien. Sneijder er kort achter en dan een blok van Davids, Gabri en Heitinga.
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.
Als je dan 352 of 442 speelt, dan ga je teveel soort van counteren. Eventueel zou ik dan ipv de Mul Perez opstellen, dat is wel wat verstandiger. Maar ik zou echt met 3 spitsen spelen, twee mandekkers op de twee spitsen van PSV en dan met Gabri en Davids het middenveld in handen hebben zodat Sneijder Cocu helemaal zoek kan spelen.
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lijkt mij toch gewoon de Twente variant zondag
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)
Ja maar wie niet..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.
Ja, rustig aan met Van der Wiel a.u.b. Die krijgt zijn kansen nog wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.
Hij gaat het wel halen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja oke, maar in hoeverre is Japie hersteld?!
quote:Jaap Stam verscheen dinsdag ook op de grasmat van de ArenA. Na een looptraining ging de van een hamstringblessure herstellende aanvoerder weer even met de bal aan de slag. Of hij de wedstrijd tegen zijn oude club haalt, is nog niet zeker.
vd Wiel.. zonder twijfel.. Sjonnie moet je niet naar achteren halen om vervolgens voor hem een nog veel onzekerdere maduro neer te zetten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Edit: wordt nog spannend dus.
Wat te doen als hij het niet haalt?
V.d. Wiel voor de leeuwen gooien of Sjonnie naar achteren halen en Maduro in de punt naar achteren zetten?
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Wat te doen als hij het niet haalt?
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Juustquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Liever die Belg van zondag of Pierluigi Collina.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..![]()
Klopt, dus aan het middenveld moet je sowieso niets veranderen, Johnny Heitinga daar dus niet weghalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
Het zijn wel twee kutclubs, liever Anderlecht in verband met de soepele regels in België wat betreft spelers van buiten de EU. Talenten kunnen in de top van de Belgische competitie worden klaargestoomd voor het grote werk bij Ajax, een kleinere stap dan van FC Omniworld, Volendam of Haarlem naar Ajax.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
juist.. lijkt mij dus ook niets..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ajax en Barca zijn twee handen op een buik.
Maar ik voel me toch niet helemaal prettig bij zo'n samenwerking als Ajax een soort Barcelona B zou worden (wat nu met PSV en Chelsea gebeurt).
Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*damquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Samenwerking ok, maar geen satellietclub aub.We zijn Ajax, wij zijn te groot om voor satellietclubje te spelen.
Ons bestuur snapt niet veel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*dam
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat je je hele clubcultuur opgeeft door zo'n samenwerkingsverband aan te gaan. Eigen talenten zullen minder snel doorbreken enzo.
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.
Lijkt mij niet hequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Nee maar Ajax luistert niet zo goed naar de supporters<<<understatementquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?
Ja, dat zal goed werken een samenwerkingsverband met AZquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
AZ.
Is geen samenwerkingsverband voor nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
We moeten gewoon een samenwerkingsverband aangaan met een club die altijd eredivisie speelt. Kan je spelers als Sarpong, Van der Wiel en Anita uitstekend stallen. Clubs van kaliber Groningen, NEC of AZ.
Is ook wel zo, maar jullie missen twee belangrijke spelers en zelfs mét die spelers overtuigden jullie de laatste twee weken niet. Maar goed, PSV is en blijft de angsgegner van Ajax, dus je weet maar nooit. Ik durf er dan geen krat bier op te zetten, jij wel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.
Twente speelde 2 weken voor jullie confrontatie ook 0-0 tegen Willem II dus zo geweldig was de vorm klaarblijkelijk niet.
HSV?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Ordinair het volgende:
Of een samenwerkingsverband met een degradatie-kandidaat uit Engeland of Duitsland ofzo. Om daar je spelers te stallen.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
Klopt, zoveel levert het vaak toch niet op. Ajax moet gewoon weer eens gaan presteren!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Alsof HSV/Blackburn/West Ham geinteresseerd zou zijn in spelers als Slijngaard, Krohn Deli, Poepon. West Ham haalt spelers van 20 miljoen euro
.
Gewoon lekker zelf opleiden en eventueel zelf ergens verhuren, maar geen verbintenissen aangaan met welke club dan ook.
Het bericht nam ik niet meer serieus, nadat ik ook Wilfred Bouma ertussen zag staan.quote:'Heitinga in beeld bij FC Barcelona'
woensdag 14 maart, door SV, Amsterdam, 10:34u, El Mundo
Ajax-verdediger Johnny Heitinga zou volgens El Mundo Deportivo een van de velen zijn die begeerd zou worden door FC Barcelona. Maar de Ajacied kent veel concurrentie.
Chivu, Bouma, Terry en Réveillčre zijn de andere verdedigers die gevolgd zouden worden. Wellicht ziet Barcelona af van interesse, omdat het artikel er van uit gaat dat de spelers in 2008 tranfervrij zijn en dat is Heitinga niet.
quote:Voetbal International: 'Perez ter discussie'
Volgens Voetbal International is er bij Ajax een controverse ontstaan rond Kenneth Perez. De Deen zou een slechte invloed hebben op Huntelaar en niet goed in de groep liggen. Volgens VI zou Perez overhoop liggen met Stam en Davids. Sneijder zou zelfs een soort ultimatum hebben gesteld: 'Hij eruit of ik eruit.'
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:01 schreef zjroentje het volgende:
Wat een boutartikel zeg.
Slechte invloed op Huntelaar, en overhoop met Stam en Perez. En dan zou Sneijder een ultimatum hebben gesteld.
Ze weten het wel te verzinnen hč.quote:
quote:Die onverdraagzaamheid heeft zich doorgetrokken tot in de kleedkamer, waar Perez met zijn ongeďnteresseerde en dwarse houding als splijtzwam wordt gezien. De clubleiding maakt zich vooral zorgen over de ontwikkeling van de beďnvloedbare Huntelaar, die zich de laatste tijd door Perez heeft laten inpalmen. De Deen traint lang niet altijd optimaal, maar zorgt er wel voor dat hij zijn passes vooral afstemt op Huntelaar, ten einde de spits in de waan te brengen dat die beter af is met hém als aangever dan met Sneijder.
Het inbrengen van Edgar Manuchayran afgelopen zondag bij FC Twente, wordt door VI gezien als een teken richting Kenneth Perez. Hoe bedoel je onrust proberen te stoken?quote:De routiniers Edgar Davids en Jaap Stam maakten in niet mis te verstane woorden duidelijk dat zij genoeg hebben van Perez’ cynisme en gestook, Sneijder maakte er zelfs een portefeuillekwestie van: Hij eruit of ik eruit. In de nasleep werden Babel, Huntelaar en Sneijder bij elkaar gezet onder het nom: Praat met elkaar, want júllie moeten het met z’n drieën doen.
So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, tegenwoordig neemt zowat niemand de VI nog serieus.
Totaal geen kwaliteit meer, ben zes jaar abonnee geweest, maar ben blij dat ik opgezegd heb. Het laatste jaar zat allemaal nog in het plastic, zegt genoeg!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
So true. VI, met Derksen voorop, loopt steeds vaker roddel en achterklap te publiceren.
Sportweek >>>>>>>> VI.
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
De timing is natuurlijk wel perfect, kort na de positieve verrassing in Enschede en kort voor de kraker tegen PSV, moet er dan altijd onrust zijn rond Ajax?
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef PyTh het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het compleet uit de duim gezogen is, maar wellicht is het ietwat overtrokken.
Simpel, dit soort verhalen verkopen beter dan een spannend slot van de competitie. Want de ranglijst kun je overal wel bekijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Waarom doe jij "zondag" altijd met hoofdletter en "Ajax" niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:25 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat voor belang heeft vi erbij om ajax een hak te zetten/onrust te stoken zo vlak voor het treffen met PSV in Eindhoven.
Andersom zou meer logisch zijn gezien de competitie weer redelijk open is mocht ajax Zondag met 3 punten naar huis gaan.
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtNatuurlijk, daar word hij voor betaald
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval wel dat er een kern van waarheid in zit, maar een blad als vi is natuurlijk nooit te beroerd om er wat smeuige details bij te verzinnen![]()
En wat betreft het feit dat Perez zo'n vriendelijke jongen is; ik denk dat ook niemand hier verwacht had dat Perez een grensrechter zou bejegenen met de woorden; vuile kankerneger.
niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb ook wel eens iets ergs naar iemand geroepen. Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
Eens.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Perez baalt dat hij zo ongeveer de beste speler van heel Ajax is en wekelijks op de bank moet zitten om zelfs bij invalbeurten spelertjes als Manucharyan en Mitea 'zijn' minuutjes af te zien snoepen. Maar een rel in de spelersgroep geloof ik niet in, daarvoor komt Perez toch te vriendelijk op me over. En complotten dat Perez speciaal de bal zo goed mogelijk bij Huntelaar brengtNatuurlijk, daar word hij voor betaald
Perez als spits?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Eigenlijk zou Perez nog het meest geschikt zijn als vervanger van KJH als die vertrekt. Zou goed passen bij hoe HTC wil spelen.
Jawel hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:31 schreef twi het volgende:
Betekent niet dat ik een paardenlul ben.
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
oh? Laat eens in een opstelling zien dan.. (met oog op het feit dat Sneijder vertrekt)
Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.
Maar iets als:
De Mul / Manucharyan - Perez - Babel
Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
Heb ik liever de opstelling van afgelopen zondag, met Jaap Stam in plaats van Gregory v/d Wiel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Indien Sneijder vertrekt moet daar een vervanger voor gehaald worden.
Maar iets als:
De Mul / Manucharyan - Perez - Babel
Met perez als centraal aanspeelpunt die de bal bij zich kan houden, het spel kan verdelen en eventueel zelf een aktie maken. En dat in combinatie met 2 snelle buitenspelers.
Hij staat ook als linksbuiten opgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik kan je nu al verzekeren dat Babel op rechts niet gaan werken.. hij heeft namelijk een relatief zwak linkerbeen tov zijn rechter..
Ja, omdat hij bij het naar binnen trekken dan met rechts kan uithalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij staat ook als linksbuiten opgesteld.![]()
Doe er wat aan!quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Elke keer voor een grote wedstrijd weer een zogenaamd schandaal. Ben JD echt spuugzat.
Tja, wat dat betreft zou je Excelsior inderdaad wat hoger inschatten dan Feyenoord, aangezien Ajax daar met gemak van wint.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsior
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Hij staat ook als linksbuiten opgesteld.![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef VoreG het volgende:
Morgen blijkt dat Perez Davids een kankerneger heeft genoemd waarop Sneijder antwoordde "Houd je bek tyfushond!"
Gelukkig kon Heitinga de kwestie sussen: "Jongens ik wil geen moraalridder zijn, maar zo gaan we niet met elkaar om"
rustig maar.. die open deur trap ik zelf wel ff inquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:47 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ja, omdat hij bij het naar binnen trekken dan met rechts kan uithalen.
quote:Ajax en FC Volendam willen samenwerken
14/3/2007 14:20
Ajax en FC Volendam hebben een oud plan nieuw leven ingeblazen. De twee Noord-Hollandse clubs zijn in gesprek over een samenwerkingsverband op het gebied van jeugdopleiding, jeugdtraining en jeugdscouting.
In 2000 was van zo'n constructie al eens sprake. Toen kwam het er niet van omdat de clubs het technisch en financieel niet eens wisten te worden.
Een jaar later ging Ajax vervolgens in zee met Haarlem. Van de talentvolle spelers die de Amsterdammers stalden bij de buurman, schopte Serginho Greene het nog het verst. Hij belandde via RKC Waalwijk bij Feyenoord.
Hij stond vanaf 14:20 op Vi en ik zag niks staan rond die tijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat ie al eerder gepost was hoor..![]()
Het was gisteren al bekend op Ajax netwerkquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij stond vanaf 14:20 op Vi en ik zag niks staan rond die tijd
Dan is VI dus ook laat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij stond vanaf 14:20 op Vi en ik zag niks staan rond die tijd
"supporters"quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Het was gisteren al bekend op Ajax netwerk, boeit verder niet..
Maare mensen! Wat vinden we trouwens van het bericht vandaag over die "Ajax-supporters" die naar de Utrechtse wijk Ondiep gegaan zijn..?
Een mooi onzin verhaal van de media, dat vind ik ervanquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Maare mensen! Wat vinden we trouwens van het bericht vandaag over die "Ajax-supporters" die naar de Utrechtse wijk Ondiep gegaan zijn..?
Goede zaak natuurlijk, verbroedering met andere clubs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nah, de media neemt in dit geval de woorden over van de burgemeester, die in elk journaal glashard verkondigde dat er van 57663 voetbalcubs allemaal hooligans onderweg waren etcquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede zaak natuurlijk, verbroedering met andere clubs.
Maar even serieus, er waren natuurlijk helemaal geen Ajax-supporters. Mooi verzinsel van de media weer om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te stellen. Dat er mensen van FCU waren, mja dat wil ik misschien nog geloven. Maar de rest hangt echt van ongeloofwaardigheid aan elkaar.
Waren gewoon Mocro's met Burberry-caps en Lacoste-polo's, geen hooligans. Maar goed, derhalve dus ook niet Ajax-gerelateerd. Verder praten in: [Centraal] Randverschijnselen #19 Met z'n allen naar Utregquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Goede zaak natuurlijk, verbroedering met andere clubs.
Maar even serieus, er waren natuurlijk helemaal geen Ajax-supporters. Mooi verzinsel van de media weer om voetbalsupporters in een kwaad daglicht te stellen. Dat er mensen van FCU waren, mja dat wil ik misschien nog geloven. Maar de rest hangt echt van ongeloofwaardigheid aan elkaar.
Klopt, ik kon me al bijna niet voorstellen dat de VI een leuk positief verhaaltje over Twente-Ajax ging schrijven, en inderdaadquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Ordinair het volgende:
Dat artikel is gewoon uit de snor van Derksen geschud..
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Haarlem en Volendam isoleren we AZ helemaal.
Supergoede voetballer vind ik het!quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:32 schreef EdgarDavids het volgende:
Die Kenneth loopt inderdaad ontiegelijk te muiten! Ik ben het spuugzat met die vuile rat!
quote:14/3/2007 - Joop Brand was kandidaat voor functie bij jeugd Ajax
(Gepost door P.)
Ajax heeft met Joop Brand gepraat over een functie bij de jeugdopleiding van de club, meldt VI. Brand is onder meer bekend van zijn goede werk bij de jeugdopleiding van Vitesse en was hoofd jeugdopleiding van PSV. Samen met Piet Keizer zou de ervaren Brand de jeugd gaan begeleiden. Er waren al enkele positieve gesprekken gevoerd met de technische staf waardoor Brand ervan overtuigd raakte dat hij bij Ajax aan de slag kon. "Totdat ik opeens een gesprek kreeg met financieel directeur Jeroen Slop. Hij bood mij glashard 1500 euro per maand, ik was toch al ouder dan 65 volgens hem. Pure leeftijdsdiscriminatie natuurlijk, achteraf ben ik blij dat het niet is doorgegaan."
Martin van Geel bestrijdt dat de gesprekken met Brand zo vergevorderd waren: "We hebben aan het begin van dit seizoen een oriënterend gesprek gehad met meneer Brand, daarna hebben we besloten niet met hem verder te gaan. Maar we hebben zeker geen vijf gesprekken gevoerd."
Held.quote:"Totdat ik opeens een gesprek kreeg met financieel directeur Jeroen Slop. Hij bood mij glashard 1500 euro per maand, ik was toch al ouder dan 65 volgens hem.
Al vaker voorbij zien komen. Krijg er tranen van in m'n ogen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
Geweldige filmpje van Ajax, kippenvel gewoon.
Is dat niet dat ene gebouw waar je met de tram richting Diemen langskomt?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef jna het volgende:
Nu we het toch over Johan Dersken hebben. Ik hoorde vandaag dat ie een masterclass komt geven op m'n school/opleiding (media & entertainment management). Nu maar even nadenken wat ik allemaal ga vragen
Het is in rotterdamquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat niet dat ene gebouw waar je met de tram richting Diemen langskomt?
Vraag maar hoeveel geld hij krijgt van scheringa voor al die az propaganda.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef jna het volgende:
Nu we het toch over Johan Dersken hebben. Ik hoorde vandaag dat ie een masterclass komt geven op m'n school/opleiding (media & entertainment management). Nu maar even nadenken wat ik allemaal ga vragen
ja ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:21 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Al vaker voorbij zien komen. Krijg er tranen van in m'n ogen.
Ik heb hem op mijn Ipod staan.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
waarschijnlijk komt ie in een dsb bank overhemdquote:Op woensdag 14 maart 2007 17:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vraag maar hoeveel geld hij krijgt van scheringa voor al die az propaganda.
Vraag eens waarom hij alleen pessimistisch is tegenover AJAX.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:23 schreef jna het volgende:
Bekend filmpje inderdaad, maar ik vind het denk ik wel de mooiste die ik ooit op Youtube over Ajax langs heb zien komen. De muziek past er precies bij, mooi gesynchroniseerd.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:14 schreef BonJovi het volgende:
Tja, zulke verhalen worden graag de wereld in geslingerd om een team enigszins te ontwrichten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:32 schreef Pritt het volgende:
Perez is het persoon er niet voor om zulk gedrag te tonen. Gewoon broodje aap-verhaal dus.
mij ook niet. Als je m zo ziet schelden lijkt ie mij af en toe wat ligt ontvlambaar.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:55 schreef PizzaSalami het volgende:
Vraag het me af, die Perez lijkt me niet zo'n makkelijke.
vraag anders aan een aap om een auto te repareren, dan maak je meer kans.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:47 schreef rubbereend het volgende:
Als je wil posten, dan graag inhoudelijk hier Jorien!
mooie display ik zie dat je ook van Sweden houd. HEJA SVERIGEquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:24 schreef gday het volgende:
[..]
Bekend filmpje inderdaad, maar ik vind het denk ik wel de mooiste die ik ooit op Youtube over Ajax langs heb zien komen. De muziek past er precies bij, mooi gesynchroniseerd.
Offtopic: jeps, ik heb er gewoondquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:07 schreef BonJovi het volgende:
[..]
mooie display ik zie dat je ook van Sweden houd. HEJA SVERIGE
Zal vast wel al gepost zijn, maar damn als dit echt waar is. De zoveelste blunderquote:'Babel heeft clausule van onder de 10 miljoen euro'
Volgens de nieuwe uitgave van Voetbal International heeft Ryan Babel bij het openbreken en verlengen van zijn contract een transferclausule laten opnemen van net onder de tien miljoen euro. Om die reden zou Arsenal nog steeds mogelijkheden zien om Ryan Babel te strikken als nieuwe aanwinst.
Ik vind het zo leuk dat jij je helemaal verbonden voelt met relschoppers en altijd anti-politie bent. Geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |