abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47213716
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Hij doet erg goed werk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 12 maart 2007 @ 23:59:00 #32
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47213724
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Edgar Davids zat dan wel op een zijspoor, maar kon vast elders meer verdienen. Jammergenoeg had hij al anderhalf seizoen eerder moeten komen, maar beter laat dan nooit. Jaap Stam is een meesterzet geweest, als hij naar PSV was gegaan waren ze daar nu al kampioen. Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47213747
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Secrets never die. Only people.
pi_47213769
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Hij stuurde niet voor niets scouts naar Belgie afgelopen weekend . Hij is dus gegarandeerd druk bezig.
pi_47213811
Hoe heet die spits ook alweer die hij heeft gehaald?
Houd van een lijntje.
pi_47213813
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst .

Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.

Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:02:57 #37
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47213847
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.

Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_47213908
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.

Of misschien ligt dat bij Ajax anders? Dat het niet makkelijk voor ze is om spelers te houden? Zou kunnen natuurlijk.
pi_47213912
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Mee eens. Elk seizoen hebben we weer een aantal van het niveau Lindenbergh - Krohn-Dehli. Waardige wissels zijn ook wel handig.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 00:04:53 #40
10710 gday
propria cures
pi_47213917
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Ach ja, in het voetbal zijn beloftes niet altijd wat ze lijken.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47214043
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Heitinga, Babel - iedereen zegt het. Vind het wel goed hoor. Beter dan de Musampa's. Wooter's etc. Denk dat het ook wel komt door Ten Cate, Stam, Davids.

Maar precies wat Heitinga laatst zei - je kan beter als 'vedette' binnenkomen met een shitload aan bagage dan dat leuke talent uit Nederland. Dat geldt voor iedereen - kijk naar van der Meyde bijv recentelijk. Of de Jong.
pi_47214098
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.

Of misschien ligt dat bij Ajax anders? Dat het niet makkelijk voor ze is om spelers te houden? Zou kunnen natuurlijk.
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?
Houd van een lijntje.
pi_47214218
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?
Tuurlijk chargeer ik wat, maar het komt hier wel op neer.

Maargoed je hoeft me niet te geloven hoor.
pi_47215910
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe heet die spits ook alweer die hij heeft gehaald?
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_47216523
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 01:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

.
Leo
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:52:05 #46
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_47217509
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Jawel, je keek.
pi_47217818
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Alee Vermaelenke
  dinsdag 13 maart 2007 @ 08:37:21 #48
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47217971
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.
pi_47217982
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.
Inderdaad.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:04:21 #50
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_47219863
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:11:50 #51
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_47220083
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Wat dat betreft is het ergens wel zonde dat Grygera toen niet voor dat miljoen van Juventus heeft mogen vertrekken. Ik ben wel benieuwd wat er na dit seizoen bij komt.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_47220139
Zondag dan maar even de eer redden met een mooie overwinning.
pi_47220187
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Meer actie de volgende keer
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:38:06 #54
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_47220804
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_47220829
En een heerlijke actie van Babel..
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_47221248
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Idd, alles was goed aan die bal. Aanname+afronding ook goed van KJH ..
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_47221418

Sjonnie en Sneijder die aan het zingen zijn. Op een of andere manier wil ik dit heel graag horen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_47222260
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Idd zeg, echt perfect op maat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_47223045
quote:
Meer kansen voor Van der Wiel, Anita en Sarpong

Het Algemeen Dagblad meldt dat Van der Wiel, Anita en Sarpong tot aan het einde van het seizoen vaker bij de A-selectie zullen worden gehaald, ook als dat niet noodzakelijk wegens personele problemen. De technische staf wil het drietal meer speeltijd geven om te kunnen bekijken hoe zij zich ontwikkelen met het oog op volgend seizoen.
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.
pi_47223073
En Donald dan?
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')