Hij doet erg goed werk.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Edgar Davids zat dan wel op een zijspoor, maar kon vast elders meer verdienen. Jammergenoeg had hij al anderhalf seizoen eerder moeten komen, maar beter laat dan nooit. Jaap Stam is een meesterzet geweest, als hij naar PSV was gegaan waren ze daar nu al kampioen. Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Hij stuurde niet voor niets scouts naar Belgie afgelopen weekendquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomstquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Mee eens. Elk seizoen hebben we weer een aantal van het niveau Lindenbergh - Krohn-Dehli. Waardige wissels zijn ook wel handig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Ach ja, in het voetbal zijn beloftes niet altijd wat ze lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Heitinga, Babel - iedereen zegt het. Vind het wel goed hoor. Beter dan de Musampa's. Wooter's etc. Denk dat het ook wel komt door Ten Cate, Stam, Davids.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.
Of misschien ligt dat bij Ajax anders? Dat het niet makkelijk voor ze is om spelers te houden? Zou kunnen natuurlijk.
Tuurlijk chargeer ik wat, maar het komt hier wel op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe heet die spits ook alweer die hij heeft gehaald?
Alee Vermaelenkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.
Wat dat betreft is het ergens wel zonde dat Grygera toen niet voor dat miljoen van Juventus heeft mogen vertrekken. Ik ben wel benieuwd wat er na dit seizoen bij komt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Meer actie de volgende keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Idd, alles was goed aan die bal. Aanname+afronding ook goed van KJHquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Idd zeg, echt perfect op maat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.quote:Meer kansen voor Van der Wiel, Anita en Sarpong
Het Algemeen Dagblad meldt dat Van der Wiel, Anita en Sarpong tot aan het einde van het seizoen vaker bij de A-selectie zullen worden gehaald, ook als dat niet noodzakelijk wegens personele problemen. De technische staf wil het drietal meer speeltijd geven om te kunnen bekijken hoe zij zich ontwikkelen met het oog op volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |