De OP's worden steeds meer pauper.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef M0NTANA het volgende:
.
Inzaghi + Tomasson?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef toma het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=js5fTYQPMos
ik kreeg een dejavu bij die goal van Rosenberg
wie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Iemand nog iets gehoord van Krohn-Deli?
1. Formaties: Liefst 4-3-3, maar als 4-4-2 succesvoller blijkt, dan gewoon 4-4-2.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:38 schreef Sethje het volgende:
Heel goed Montanaen nu gaan we heel seriues over de formaties,blessures, mogelijke aankopen en kansen op het kampioenschap praten.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Ryan Babel - Klaas-Jan Huntelaar
Edgar Davids - Wesley Sneijder - Johnny Heitinga - Gabri
Urby Emanuelson - Zdenek Grygera - Jaap Stam - George Ogararu
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Discussieer over deze kwaliteitspost.
lijkt wel heel veel op de opstelling die ik voor ogen hadquote:Op maandag 12 maart 2007 20:31 schreef toma het volgende:
mijn vermoedelijke opstelling van Ajax
---------------- Stekelenburg -------------------
Ogararu ---- Stam --- Grygera --- Emanuelson
-- Gabri --- Heitinga --- Davids --- Sneijder ---
--------------- Babel ---- KJH ----------------
Lijkt me een mooie opstelling. Denk sowieso wel dat 4-4-2 the way to go is, komende zondag.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Ah, jij bent dus degene die al die posts overal verwijdert.quote:
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe tevreden zijn jullie over het Arena-card systeem?
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ze moeten zorgen dat er altijd bier te koop is, dus niet drie á vier wedstrijden per seizoen Grolsch.
Grolsch maltquote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Grolsch zónder alcohol, hoe je het ook noemen wilt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wat is er die andere wedstrijden dan te koop?
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:47 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ik neem volgend seizoen denk ik maar een seizoenskaart voor het home.
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:49 schreef M0NTANA het volgende:
Goed idee, maar dan wel met uitkaart.
Heb ik alquote:Op maandag 12 maart 2007 23:50 schreef TerroRobbie het volgende:
Een voorrangskaart voor het home, misschien?
Thuiswedstrijden in eigen home, uitwedstrijden in home van tegenstander.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:51 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Uiteraard, geen hol aan die thuiswedstrijden.
Ach, volgend seizoen (en nu echt!) moet er eindelijk weer geoogst worden. Drie seizoenen de titel naar Eindhoven zien gaan is Ajax-onwaardig, daar is Martin van Geel natuurlijk medeverantwoordelijk voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Lekker 4-4-2 aanhouden. Daarin speelt Ajax een stuk beter vind ik. Resultaat mag er ook zijn (Heerenveen uit, Utrecht uit)quote:Op maandag 12 maart 2007 23:43 schreef Erwtensoep het volgende:
Maarten Stekelenburg
Opstelling tegen psv
Stam inderdaad, Gentenaar misschien?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Hij doet erg goed werk.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat vinden jullie nou van Martin van Geel? Het blijft toch een beetje een boerenlulletje in de grote mensen wereld vind ik.
Edgar Davids zat dan wel op een zijspoor, maar kon vast elders meer verdienen. Jammergenoeg had hij al anderhalf seizoen eerder moeten komen, maar beter laat dan nooit. Jaap Stam is een meesterzet geweest, als hij naar PSV was gegaan waren ze daar nu al kampioen. Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke geslaagde aankopen van dit jaar komen nou echt van hem af? Gabri vooral via HtC... Davids was al ajacied + zijspoort bij spurs... Stam ?
Hij stuurde niet voor niets scouts naar Belgie afgelopen weekendquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomstquote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef PizzaSalami het volgende:
Hij heeft ook een aantal contracten goed weten te verlengen.
Mee eens. Elk seizoen hebben we weer een aantal van het niveau Lindenbergh - Krohn-Dehli. Waardige wissels zijn ook wel handig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Babel, Heitinga, Urby, Vermeer. De kern/toekomst.
Toch gaat het keer op keer fout - ik denk niet dat je dat Van Geel kan verwijten, de spelersgroep die er nu is en zeker volgend seizoen zou zijn (minus Sneijder wellicht) - dan moet je gewoon met gemak kampioen worden. Het ligt dan echt gewoon aan motivatie en concentratie. En geen gekut met rare opstellingen of debiele wissels of slechte spelers als Lindenbergh of andere amateurs.
Hopelijk kan er zondag een afstraffing komen.
Ach ja, in het voetbal zijn beloftes niet altijd wat ze lijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Heitinga, Babel - iedereen zegt het. Vind het wel goed hoor. Beter dan de Musampa's. Wooter's etc. Denk dat het ook wel komt door Ten Cate, Stam, Davids.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het was toch Wesley Sneijder die twee á drie seizoenen geleden aangaf te willen vertrekken met een titel?
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:04 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder. Dat lijkt me het makkelijkste van het hele TD-schap. Beetje slap lullen over de ambities van de club voor de komende jaren en dat de club daarin grote plannen heeft met de speler in kwestie etc. etc. Beetje onderhandelen met zn zaakwaarnemer. En klaar is Martin.
Of misschien ligt dat bij Ajax anders? Dat het niet makkelijk voor ze is om spelers te houden? Zou kunnen natuurlijk.
Tuurlijk chargeer ik wat, maar het komt hier wel op neer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:11 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff wat een onzig zeg. Alsof jij daar als buitenstaander iets over kan zeggen. Of ben je wel eens bij zo'n bespreking geweest?
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Erwtensoep het volgende:
Hoe heet die spits ook alweer die hij heeft gehaald?
Alee Vermaelenkequote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:52 schreef jna het volgende:
Wanneer komen de shirtjes met Forca Vermaelen?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:37 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zo zwaar geblesseerd is Thomas Vermaelen toch niet? En voor Leo is het al de derde keer.
Wat dat betreft is het ergens wel zonde dat Grygera toen niet voor dat miljoen van Juventus heeft mogen vertrekken. Ik ben wel benieuwd wat er na dit seizoen bij komt.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verder hoop ik dat hij op dit moment druk bezig is met versterkingen voor volgend seizoen, vooral op de linksbackpositie en centraal in de verdediging mag er best iemand bijkomen.
Meer actie de volgende keerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Idd, alles was goed aan die bal. Aanname+afronding ook goed van KJHquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Idd zeg, echt perfect op maat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:38 schreef BoNi het volgende:
Wat was het toch een heerlijke pass van Emanuelson!
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.quote:Meer kansen voor Van der Wiel, Anita en Sarpong
Het Algemeen Dagblad meldt dat Van der Wiel, Anita en Sarpong tot aan het einde van het seizoen vaker bij de A-selectie zullen worden gehaald, ook als dat niet noodzakelijk wegens personele problemen. De technische staf wil het drietal meer speeltijd geven om te kunnen bekijken hoe zij zich ontwikkelen met het oog op volgend seizoen.
Jong Ajax won gister anders wel hoorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Ehhh, ik mag toch hopen dat die speeltijd gaat komen als de wedstrijd al beslist is.
Niet die jongens nu laten spelen om het spelen, maar gewoon elke wedstrijd met de sterkste opstelling beginnen.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Zou mooi zijn als we eindelijk weer eens met een lekkere overwinning uit Eindhoven terug kunnen keren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:14 schreef devv05 het volgende:
Zondag dan maar even de eer redden met een mooie overwinning.
Is er elke donderdag bij. Voor de rest moet hij eerst zijn school afmaken van Ajax.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:43 schreef Ordinair het volgende:
En Donald dan?
Mooi filmpje inderdaad! Lekker suf hoe die gastjes in het vak naast het uitvak staan te doen. Twee stuks doen nog een Hitlergroet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:04 schreef M0NTANA het volgende:
Mooi filmpje van zondag: http://www.dapprestrijders.nl/film/0607/Twente-Ajax.wmv
Ik vraag me af in hoeverre dit idee van Ten Cate komt of dat het hem vanuit hoger hand wordt opgedragen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goede zaak. Hopelijk leren ze veel, hebben ze een rustige zomer en kunnen ze er volgend seizoen definitief bij zitten. Zou mooi zijn.
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Je zou wel een leuk Ajax onder-21 kunnen samenstellen zo.
Manu (20)------------Babel (20)------------Poepon (19)
----------Sarpong (18)---------------Donald (18)--------
-------------------------Schilder (20)------------------------
Urby (20)-Vertonghen (19)-V.d Wiel (19)-Anita (17)
---------------------------Vermeer-----------------
* Vermeer is 21, maar goed, ik kon geen goede keeper onder 21 vinden.
Wel goed dat Ajax ook de kans geeft aan geestelijk gehandicapten om een voetbalwedstrijd te kunnen bekijken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:09 schreef gday het volgende:
Mooi filmpje inderdaad! Lekker suf hoe die gastjes in het vak naast het uitvak staan te doen. Twee stuks doen nog een Hitlergroet.
In de Eredivisie ook wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef toma het volgende:
[..]
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.
daarvoor komen ze teveel ervaring tekort. En er zijn weinig alternatieven bij blessure's en er is geen duidelijke leider. Ere-divisie is te hoog gegrepen.quote:
Zou gewoon een kampioenselftal zijn in de eerste divisie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:38 schreef toma het volgende:
[..]
zo'n team zou best goed kunnen draaien in de eerste divisie.
Qua ervaring heb je gelijk, maar je moet natuurlijk niet naar blessures kijken. Het gaat erom hoe dit specifieke team zou kunnen presteren als de omstandigheden optimaal zouden zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef toma het volgende:
[..]
daarvoor komen ze teveel ervaring tekort. En er zijn weinig alternatieven bij blessure's en er is geen duidelijke leider. Ere-divisie is te hoog gegrepen.
quote:Ajax ontwarende, vroeg toen de grijsaard, ten derde male: "Wie is daarginds nu die andere grote en edele Griek toch, Die boven allen met hoofd en brede schouderen uitsteekt?" Helena antwoordt, nauwsluitend van Peplos, godin onder vrouwen: "Dat is Ajax, de reus, de muur en de borstweer der Grieken!" Homerus, Ilias, Boek VII.
Toen in 2001 Vak 410 opgericht werd, leek het er op dat de ArenA weer een stapje dichterbij het supportersideaal kwam: een écht Ajaxstadion. In de periode 1996-2001 was het qua sfeer kommer en kwel in onze thuisbasis. De sfeer - voor zover die er was - werd gemaakt door die idioten van het Coooldown café, vage wannabe superstar-huppelkutjes die een optreden in de ArenA als springplank zagen voor een succesvolle loopbaan, winnaars van talentenjachten en een drumband die - hoewel ze mooie muziek maakten - de verkoop van asprientjes en andere hoofdpijnverlichtende middelen onder Ajacieden behoorlijk gestimuleerd heeft. En er was Vanessa Mae, een muzikante die hartje winter met een kort rokje en lange laarzen een miniconcert in de rust gaf. Ik vrees dat degenen die erbij waren de muziek afdeden als kattengejank en het vergeten, maar het beeld van de hupsende lichaamsdelen van de begaafde violiste nog vol op het netvlies hebben zien staan. Hoe dan ook, de bewering van voormalige ArenA-directeur Jan Gaasterland dat de ArenA een plaats is 'waar ook gevoetbald zou kunnen worden' werd iedere week tot afgrijzen van velen bewezen. En dus niet alleen omdat het voetbal vanaf het ontslag van Morten Olsen Ajaxonwaardig was.
Was het dan zo erg? De voormalige F-side werd verspreid over het stadion en datgene wat er bleef staan liet zich horen als zij vonden dat het moest. Maar dat is een andere manier van uiten en beleven dan de manier die er vanaf 2001 bij kwam, toen Vak 410 opgericht is. Pré-2001 kan ik me alleen de anti Jan Wouters-spreekkoren voor de geest halen. Daarna: bandieri, enorme en indrukwekkende sfeeracties, spandoeken en ludieke liedjes. Toegegeven, dan kán het het minutenlang hetzelfde liedje zingen behoorlijk vervelend en irritant zijn, dan kan je de doeken afdoen als vingerverf en dan kan je allerlei soorten al dan niet gefundeerde kritiek hebben, maar dat staat los van de waardering voor wat 410 doet, waardering die volgens mij vanzelfsprekend moet zijn voor mensen die iets méér voor de club Ajax doen dan enkel kaartjes kopen, op een stoel gaan zitten, fluiten, schelden en vervolgens gefrustreerd de zondagse kookkunsten van moeder de vrouw af gaan kraken.
Vandaar: hoe cynisch je ook naar 410 kan kijken, je kunt niet ontkennen dat het vak een meerwaarde heeft voor Ajax en de ArenA. Niet alleen vanwege de soms fantastische sfeeracties, maar ook omdat Vak 410 via het springen, de pogo, het dansen en het zingen een soort vitaliteit in de ArenA brengt. Die vitaliteit zorgt ervoor dat het stadion leeft, een positieve vitaliteit die overslaat op de spelers en dus indirect in positieve zin een wedstrijd kan beďnvloeden, zeker als die vitaliteit overslaat op de andere delen van het stadion.
Tijdens Ajax - Feyenoord was er op vak 410 een bijzonder fout spandoek te bewonderen. Natuurlijk wordt daar de nodige aandacht aan gegeven en natuurlijk legt Ajax sancties op. Zonder overleg. Zonder echt onderzoek. Fout is fout en daarmee basta. Het is typerend voor een bestuur dat van alles wil, maar op essentiële momenten niet thuisgeeft als er naar de wensen van supporters moet worden geluisterd. De gang van zaken rondom het klassieke Ajaxlogo is daar slechts één voorbeeld van. Dan kan Ajax wel een supportersforum op gaan richten om een soort klankbord te hebben, het komt er ondanks alles toch op neer hoe de club zich in roerige tijden tegenover de supporters opstelt. Daarmee bedoel ik niet dat Ajax zich kritiekloos en volgzaam achter de supporters moet scharen. Daarmee bedoel ik dat Ajax zorgvuldig en realistisch moet zijn in de contacten met de supporters. In het geval van het spandoek zou het normaler zijn geweest als Ajax eerst het gesprek was aangegeaan en dan pas iets zou hebben gedaan. Dan kan het wel zo zijn dat eerdere afspraken geschonden zijn, maar wat is de relevantie van dat punt als slechts één van de genoemde punten daadwerkelijk met 410 te maken hebben en de rest met zaken te maken hebben waar 410 volledig buiten staat? Met zorgvuldigheid en realisme heeft het weinig te maken.
Het gebeurt vaker: Ajax reageert overspannen, wil graag een signaal afgeven en een hoop mensen praten langs elkaar heen. Jaakke in de Sneijder/Perez-zaak, bijvoorbeeld. In het streven om correct te willen zijn wordt de balans correct-zijn en rekening houden met de belangen van de club behoorlijk verstoord. Vak 410 is disproportioneel gestraft voor iets wat op zich fout was, maar waarvan niet vaststaat dat de verantwoordelijkheid voor de volle 100% bij het vak lag. Had dat eerst gedaan, Ajax, dan was het tijdelijk ten gavre dragen van al degenen die uren en dagen kwijt zijn aan sfeeracties een stuk geloofwaardiger geweest. Als Ajax straks de bekerfinale haalt, wordt die sanctie dan 'voor de gelegenheid' opgeheven, net zoals dat tegen Werder Bremen het geval was? Dat is een hypocriete houding. Ajax weet dat de vitaliteit die Vak 410 in de ArenA brengt onontbeerlijk is. Des te vreemder dat er zonder wederhoor en nietsontziend sancties worden opgelegd. Het staat mooi voor de buitenwereld, dat dan weer wel. En wellicht is het typerend voor de huidige marketingstrategie van Ajax: image is everything.
De Griekse held Ajax pleegde zelfmoord nadat hij in een vlaag van waanzin een kudde schapen had gedood. In zijn waanzin zag hij ze aan voor vijanden. Volgens de grote Romeinse dichter Ovidius waren de laatste woorden van Ajax, alvorens hij zichzelf in zijn zwaard wierp uit schaamte vanwege de slachting die hij in zijn waanzin had aangericht:
"Niemand zal Ajax ooit verslaan behalve Ajax zelf!"
Ze zijn hard op weg.
Waarom geen Goossensquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:34 schreef koningdavid het volgende:
Je zou wel een leuk Ajax onder-21 kunnen samenstellen zo.
Manu (20)------------Babel (20)------------Poepon (19)
----------Sarpong (18)---------------Donald (18)--------
-------------------------Schilder (20)------------------------
Urby (20)-Vertonghen (19)-V.d Wiel (19)-Anita (17)
---------------------------Vermeer-----------------
* Vermeer is 21, maar goed, ik kon geen goede keeper onder 21 vinden.
ajax.netwerk.to column volgens mij.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Bron? Sandman.
Is die vandaag jarig, wist ik niet eens. Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:26 schreef Ordinair het volgende:
Leuk stukje inderdaad..
Oja,
Edgar, Gefeliciteerd met je 34e verjaardag!!
God, déjŕ vu ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef BoNi het volgende:
Braamhaar fluit PSV-Ajax.
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Pierluigi Collina.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Ik vind Braamhaar nog wel redelijk fluiten, vergeleken met een groot aantal andere scheidsrechters. Wie hadden jullie liever gehad?
Ja, er hangt wel een historie aan vastquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:18 schreef gday het volgende:
Ik zou zo gauw niet weten wie ik liever zou willen hebben, maar het roept toch wel herinneringen op aan een jaar of 2 geleden.
Die Belg van tegen twentequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:13 schreef BobbyHill het volgende:
Tsja, het kost een aardige duit, maar dan heb je ook wat.quote:
Eenschquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:11 schreef Nashje het volgende:
De Bleeckere idd, of Van Boekel of Dickie Jol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |