quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef koningdavid het volgende:
Bij Luinge scoort Huntelaar toch altijd 2 keer?
Wanneer Gregory v/d Wiel en Klaas Jan Huntelaar beide in de basis staan, scoort KJH driemaal!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:48 schreef BoNi het volgende:
[..]Al die kansloze statistieken tegenwoordig.
Bas Nijhuisquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:50 schreef koningdavid het volgende:
Wie was nou volgens de KNVB de beste scheidsrechter van Nederland? Een redelijk onbekende volgens mij.
Laat hem zich maar bewijzen.![]()
PHPquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
Thx voor de uitleg, bespaart mij weer een nacht wakker liggen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
PHP
http://nl.wikipedia.org/wiki/PHP
Ken je de oude OP nog van het Ajax topic, waarbij je steeds een ander plaatje zag? Dat werkt volgens het zelfde principe.
Deze dus:
[afbeelding]
Druk maar eens op F5![]()
leuk hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:21 schreef koningdavid het volgende:
Even offtopic:
Ben ik de enige die zich erover verbaast dat Toma elke keer weer een andere bewegende avatar heeft.![]()
het maakt me eerlijk gezegd niks uit met hoeveel we winnen als we maar winnen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:52 schreef denthemen het volgende:
Zondag een 0-5 met 4 keer Sneijder, hebben we de 0-4 overtroffen
Zo is het Urby. Ervoor gaan nu.quote:Emanuelson: ‘Bij winst weer terug in titelrace’Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:35
Komende zondag staat in Eindhoven de topper tussen PSV en Ajax op het programma. Het gat tussen beide teams bedraagt momenteel acht punten, maar Ajacied Urby Emanuelson ziet perspectief voor zijn ploeg bij een eventuele overwinning.
De linksback van de Amsterdammers en het Nederlands elftal denkt met een zege de spanning weer terug te kunnen brengen in de eredivisie. ”Als we dat duel winnen, wordt de competitie weer spannend. Dan is het verschil met PSV nog maar vijf punten. Dat is goed te maken in vijf wedstrijden,” zo vertelt hij op de officiële website van zijn club.
offtopic :quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclubquote:Ajax wil samenwerken met Volendam
Geschreven door Matthijs van Laar op dinsdag, 13 maart om 19:28
Ajax en Volendam zijn in gesprek over een mogelijk samenwerkingsverband. De twee clubs willen onder andere de krachten gaan bundelen op het gebied van de jeugdopleiding.
Het is niet de eerste keer dat de twee Noord-Hollandse clubs in overleg zijn over een intensieve samenwerking. In 2000 wisten beide partijen echter op het laatste moment geen overeenstemming te bereiken.
Volendam is na Haarlem, het Belgische Germinal Beerschot en Ajax Cape Town uit Zuid-Afrika de vierde club waarmee de hoofdstedelingen een samenwerking mee op poten willen zetten.
Babel die met links een voorzet geeftquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:40 schreef gday het volgende:
Dit wordt zondag de 1-2 in de laatste minuut:
http://www.yoki.org/pes6/sneijder.avi
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
waarom niet een samenwerkingsverband met een europese topclub
Die voorzet kwam dan ook niet aan.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:15 schreef jna het volgende:
[..]
Babel die met links een voorzet geeft!
De afronding hoor je mij niet over klagen trouwens![]()
Is goed!!! Maar niet vandaag. Ander keertje.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:43 schreef toma het volgende:
[..]
offtopic :
keer een potje spelen?
ik speel ook vaak met denthemen
Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:35 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Jullie vinden jezelf toch al een Europese topclub?
Heb ik net een nieuwe videokaart gekocht, heb ik geen geld meer op PES6 te kopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:32 schreef BobbyHill het volgende:
Nou heb ik ook weer zin om te gamen, maar m'n pc is te slecht
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Je hoeft niet perse een club te zoeken die van een ander niveau is (hoger of lager). Je kan ook gewoon een club nemen van hetzelfde niveau. Zoals feyenoord met excelsior.
Het AD en ongelijkquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:14 schreef SiemeN het volgende:
Dat lijkt me wel. Hopelijk bewijzen Sneijder en Huntelaar de statistieken van het AD nogmaals ongelijk.
nee maar zij stallen wel hun spelers bij jou. Zie PSV met Chelsea. Dat zou Ajax toch ook met Barca kunnen doen? Dan zou Saviola hier nu op huurbasis spelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Omdat je daar je belofte spelers niet gaat stallen en daar zal het wel omgaan.
Van mij mag het.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:47 schreef M0NTANA het volgende:
Zondag dus gewoon met: Maarten Stekelenburg Dennis Gentenaar, George Ogararu, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson, Johnny Heitinga, Gabri, Edgar Davids, Wesley Sneijder, Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel starten?
Mwoah. Wat mij betreft is de speelwijze zondag onderschikt aan het resultaat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsiorquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:49 schreef jna het volgende:
[..]
Trollen is jouw roeping?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:47 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Zien jullie eerst maar eens te winnen van Excelsior
Met dezelfde elf spelers?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik hoop toch echt meer op een 343 variant.
De Mul ipv Ogararu.quote:
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De Mul ipv Ogararu.
Die backs van PSV zijn te pakken over de vleugels, zeker wanneer Da Costa daar centraal achterin staat. Lekker veel wisselen onderling, lekker veel draaien. Sneijder er kort achter en dan een blok van Davids, Gabri en Heitinga.
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
3-4-3, dus met Johnney Heitinga, Jaap Stam en Zdenek Grygera achterin? Kan op zich, maar een winnend elftal moet je niet veranderen, toch? Een extra aanvaller kan altijd nog, als je achterstaat of wanneer je gallery play wilt gaan spelen, maar goed. Resultaat is het belangrijkste, uitvoering niet.
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Tegen Twente was het goed, omdat Twente het spel ging en moest maken. Althans, zo is hun speelstijl. PSV gaat echt niet het spel lopen maken hoor. Die leunen weer lekker achterover en Ajax zal moeten komen.
Als je dan 352 of 442 speelt, dan ga je teveel soort van counteren. Eventueel zou ik dan ipv de Mul Perez opstellen, dat is wel wat verstandiger. Maar ik zou echt met 3 spitsen spelen, twee mandekkers op de twee spitsen van PSV en dan met Gabri en Davids het middenveld in handen hebben zodat Sneijder Cocu helemaal zoek kan spelen.
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je hetzelfde elftal opstelt als tegen FC Twente, kan je Johnny Heitinga op Phillip Cocu zetten en de vleugelverdedigers (Urby Emanuelson en George Ogararu) het spel laten maken, Gabri en Edgar Davids vormen centraal nog een blok en Wesley Sneijder kan dan naar hartelust Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel bedienen, in mijn optiek de beste opstelling. 3-4-3 is riskant en 4-3-3 werkt niet, aangezien ik vind dat je een man (Johnny Heitinga) moet opofferen aan Phillip Cocu, dus 4-4-2 lijkt me prima. En nogmaals, ook al spelen we 4-5-1, het resultaat is het belangrijkste!
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:09 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Lijkt mij toch gewoon de Twente variant zondag
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:49 schreef Sethje het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Heel misschien een optie is gabri op de plaatst van Ogararu ( zo speelde hij bij barca vaak) en dan perez erbij op het midenveld. Perez bewijst zijn waarde toch vaak in "grote" wedstrijden. Maar dan moet ajax wel de bal hebben! Als we onder druk komen te staan heb je meer aan Gabri centraal en ogararu op rechts.
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
yep.. alleen dan MET Stam.. Of toch met van der Wiel? (die het verdomd aardig deed..)
Ja maar wie niet..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
George Ogararu is verdedigend sterker, daarbij imponeert Kennet Perez vooral als invaller. Dus gewoon beginnen met zelfde basis als FCT-uit, eventueel in de loop van de wedstrijd Tom de Mul en/of Kenneth Perez erin. Maar goed, voorafgaand aan de thuiswedstrijd was ik er ook van overtuigd dat Ajax zou winnen.
Ja, rustig aan met Van der Wiel a.u.b. Die krijgt zijn kansen nog wel...quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Doe toch maar Jaap.Debutanten doen het bijna altijd goed bij Ajax.Tuurlijk is van der Wiel na Twente uit wel wat gewend, maar Jaap is meer ervaren.Stel je voor dat van der Wiel toch onder de indruk raakt zondag, dat kunnen we niet hebben.
Hij gaat het wel halen toch?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja oke, maar in hoeverre is Japie hersteld?!
quote:Jaap Stam verscheen dinsdag ook op de grasmat van de ArenA. Na een looptraining ging de van een hamstringblessure herstellende aanvoerder weer even met de bal aan de slag. Of hij de wedstrijd tegen zijn oude club haalt, is nog niet zeker.
vd Wiel.. zonder twijfel.. Sjonnie moet je niet naar achteren halen om vervolgens voor hem een nog veel onzekerdere maduro neer te zetten..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Edit: wordt nog spannend dus.
Wat te doen als hij het niet haalt?
V.d. Wiel voor de leeuwen gooien of Sjonnie naar achteren halen en Maduro in de punt naar achteren zetten?
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:29 schreef koningdavid het volgende:
Wat te doen als hij het niet haalt?
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Gewoon exact dezelfde opstelling als afgelopen zondag, ik schat FCT-uit namelijk hoger in dan PSV-uit zónder Alex en Arouna Koné, moet kunnen dus!
Juustquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Liever die Belg van zondag of Pierluigi Collina.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eensch.. Spijtig dat Braamhaar fluit..![]()
Klopt, dus aan het middenveld moet je sowieso niets veranderen, Johnny Heitinga daar dus niet weghalen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:36 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zit wat in. Farfan is toch dramatisch de laatste tijd. En Tardelli is al helemaal niet veel soeps.
Het middenveld is het belangrijkst zondag en daar kunnen we Sjonnie goed gebruiken.
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:45 schreef toma het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
Het zijn wel twee kutclubs, liever Anderlecht in verband met de soepele regels in België wat betreft spelers van buiten de EU. Talenten kunnen in de top van de Belgische competitie worden klaargestoomd voor het grote werk bij Ajax, een kleinere stap dan van FC Omniworld, Volendam of Haarlem naar Ajax.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:45 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Met Barca of Arsenal.. Daar hebben we wel iets mee gemeen.
juist.. lijkt mij dus ook niets..quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:47 schreef koningdavid het volgende:
Ajax en Barca zijn twee handen op een buik.
Maar ik voel me toch niet helemaal prettig bij zo'n samenwerking als Ajax een soort Barcelona B zou worden (wat nu met PSV en Chelsea gebeurt).
Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*damquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:51 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Samenwerking ok, maar geen satellietclub aub.We zijn Ajax, wij zijn te groot om voor satellietclubje te spelen.
Ons bestuur snapt niet veel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
juust.. denk dat ze dat ook wel snappen in Am*dam
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:52 schreef PyTh het volgende:
[..]
Sarcasme-mode weer aan of ben je serieus?
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik denk dat je je hele clubcultuur opgeeft door zo'n samenwerkingsverband aan te gaan. Eigen talenten zullen minder snel doorbreken enzo.
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Onze clubcultuur is vermoord door mannen in pak, zonder voetbalverstand.
Lijkt mij niet hequote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Nee maar Ajax luistert niet zo goed naar de supporters<<<understatementquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dus laten wij als supporters ons fiat maar geven om de clubcultuur definitief in de prullenbak te gooien?
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:04 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
PSV blijft natuurlijk onze grote angstgegner, maar FC Twente was beter in vorm dan PSV en mistte niemand, dus zo vreemd is mijn redenering toch niet?
Ja, dat zal goed werken een samenwerkingsverband met AZquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
AZ.
Is geen samenwerkingsverband voor nodig.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:12 schreef twi het volgende:
We moeten gewoon een samenwerkingsverband aangaan met een club die altijd eredivisie speelt. Kan je spelers als Sarpong, Van der Wiel en Anita uitstekend stallen. Clubs van kaliber Groningen, NEC of AZ.
Is ook wel zo, maar jullie missen twee belangrijke spelers en zelfs mét die spelers overtuigden jullie de laatste twee weken niet. Maar goed, PSV is en blijft de angsgegner van Ajax, dus je weet maar nooit. Ik durf er dan geen krat bier op te zetten, jij wel?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vind ik wel als je al 12 jaar op rij niet hebt kunnen winnen in Eindhoven maar ik zal wel door een PSV-Bril kijken.
Twente speelde 2 weken voor jullie confrontatie ook 0-0 tegen Willem II dus zo geweldig was de vorm klaarblijkelijk niet.
HSV?quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef Ordinair het volgende:
Of een samenwerkingsverband met een degradatie-kandidaat uit Engeland of Duitsland ofzo. Om daar je spelers te stallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |