Maar nogmaal, deze editie is wel érg saai hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik denk trouwens dat Sandra wel ver komt, finale wellicht. Juist omdat ze zo natuurlijk is en niet echt superopvallend en Sharmyla mag van mij ook ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja ik vond er toch niet één bij zitten waarvan ik dacht: yeeeeeeeeeah die is het! Sommige hebben dan wel iets aparts, maar geen een is echt geweldig.. En wat een verschil van kwaliteit van show als je gelijk ANTM er achter aan ziet... haha Yfke is dan pas echt een lachertje![]()
ach, de catfights komen nog wel hoor...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar nogmaal, deze editie is wel érg saai hoor.
Ik vond haar ook knap irritant, maar ik ben dol op me irriterenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ben ik de enige die Sabrina wilde slaan?
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach ze is gewoon een hyperactieve puber in een nieuwe omgeving. Die is zo met zichzelf bezig dat ze niet doorheeft hoeveel ze lult.
Inderdaad, dat ze er maar lang in mag blijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vond haar ook knap irritant, maar ik ben dol op me irriteren
Die blijft er ook nog wel ff in denk ik, is alleen maar goed voor het programmaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ze er maar lang in mag blijven
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar:Volgens mij is de hele show al opgenomen, en is L&C dus geen spoiler of any kind. Misschien waren de chicks gewoon op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd! Dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Hee eens even iets heel anders... Hadden wij vorig seizoen niet de term Yfke briefke bedacht??/ Want in deel 1 was het gewoon yfke mail.... het viel me heel erg op.
Weet je dat zeker??? Het lijkt wel een wijf (excuus, ik vind dit geen vrouw) van 40quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
Ik zag ergens deze foto van Tanimara. En vind hem niet erg mooi.
[afbeelding]
eensch..heb me rot geërgerd aan d'rquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Wow... Amaaaazing lashes! Owneej, dat was bij antm.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Kan makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Elvi het volgende:
Ja er is ook HBO toerisme maar die Sabrina is toch pas 18Dus dan zal het eerder MBO zijn
Whahahaha, ja daar moest ik ook zo om lachen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"
Hilarisch,.... zij kan echt uuuuuuren doorlullen over zichzelfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef YPrue het volgende:
Die Sabrina, argh... Ze heeft inderdaad iets aan zich dat ze zich totaal boven de rest verheven voelt.![]()
Wat ze allemaal zei tijdens die fotoshoot over haar lichaamsdelen en of ze die wel of niet mooi op de foto gezet vond. Kan iemand die batterijen uit haar rug halen? Is ze tenminste even stil.![]()
Dat had ik dus precies zo! Naar meisje lijkt het me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Mvnl het volgende:
Sandra:![]()
ik krijg een heel naar gevoel in mijn onderbuik van Sandra... vond r absoluut niet 'zichzelf' of 'nuchter'
Dat komt waarschijnlijk omdat aanstaande zaterdag de finale van ANTM op dat tijdstip staat geplandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een préquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
Na de 1e aflevering vind ik Bengü en Christa toch wel het mooist! Maar volgens mij is Christa niet echt de slimste, ook al geen Engels kunnen en ze komt wat naief over, maar dat heeft ook wel wat.
Ja dat is inderdaad zo, voor mij ook een pré hoor! Maargoed, ik vind Lois en River ook wel potentie hebben, maar ze zijn zo breezah, dat maakt het wel minder. Ik vond bijvoorbeeld Sandra en Sharmyla wel weer goed overkomen, maar minder mooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een pré
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef maantjj4 het volgende:
zijn er ook herhalingen van de afleveringen??
Oh das wel minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
http://www.modelmasters.nl/forum/viewtopic.php?t=694quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef zomerbloem15 het volgende:
er zijn dus herhalingen op zaterdag maar wordt het ook nog ergens op internet geplaatst?
Dank je!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:38 schreef Icex het volgende:
[..]
http://www.modelmasters.nl/forum/viewtopic.php?t=694
Ze presenteert alsof iemand buiten beeld zo'n kaart voor haar omhoog houdt en af en toe lijkt ze te denken als ze een zin af heeft 'He! Die zin heb ik ook weer gehad.'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, Yfke lijkt bijna nog slechter te presenteren dan vorig jaar!
Idd! Mariana (Wie?!), de-ex-van-Alain-Delon-ofzo, en een model met een spraakgebrek. En dan die meisjes afzeiken! Nee Yfke, jíj hebt personality...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Re het volgende:
die jury, wat een stelletje omhooggevallen kneuzen zeg
, de echte experts
![]()
Ze leest nog nét niet met dr vinger meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ze presenteert alsof iemand buiten beeld zo'n kaart voor haar omhoog houdt en af en toe lijkt ze te denken als ze een zin af heeft 'He! Die zin heb ik ook weer gehad.'
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef Toeps het volgende:
Is dat voor de mooiste hotelgast van het lowbudgethotel op dat moment?
quote:Dear Viewers,
Welcome to visit my website.
I'm Sabrina van der Donk, 18 years old and I live in Holland.
On this website you can find some professional photographs, photoshoots and experiences.
For questions or request you can always send me a e-mail.
Sabrina van der Donk
Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef Natalie het volgende:
En al die meiden die meiden die zo ongelooflijk onder de indruk waren van Yfke:
"In het echt was ze nóg mooier."
"Ik bleef maar naar haar kijken met mijn mond open."
Etc.
Ja ik ook! Ik schrok ook toen ik las dat ze pas halverwege 20 is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dat Yfke eruit ziet als een 40 jarige![]()
zeker hoe ze er bij de eliminatie uitzag.
Zou d'r gewoon voorbij lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:47 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.
en waarom op dat ophoginkje staan, zag er ook behoorlijk suf uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ze zag er inderdaad vreselijk uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:18 schreef Re het volgende:
het is immers fantastisch op super model te zijn want je mag business vliegen
ze komt uut 't stad?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef manou het volgende:
die kim heeft in de stad groningen een redelijk ik vind mezelf geweldig en kom niet in mijn buurt reputatie...ben benieuwd hoe ver ze komt....zo mooi vin dik haar eigenlijk niet....
Ah, dat viel mij ook al zo opquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
de stress om een bekende nederlander te zijn hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, dat viel mij ook al zo opIn de vorige cycle vond ik dat niet echt maar ze lijkt ineens wel 10 jaar ouder geworden
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nog even de winnares van de eerste serie
Iets minder photoshoppen de volgende keer. Het lijkt hier net een groot uitgevallen barbie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nog even de winnares van de eerste serie
Is niet helemaal waar. Toen ik nog gewoon algemeen lang meidenhaar had, begon mijn bureau er op te hameren dat er iets hips in moest. Nu met pony en boblijn-achtig-iets krijg ik meer werk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:53 schreef Samson het volgende:
Tja, dat van dat haar eraf is hoofdzakelijk voor de show. Het lijkt me dat je als model meer kanten uit kunt met langer haar, je hebt dan gewoon meer looks waarvoor je kunt kiezen. Begrijp dus dat overdreven geknip bij sommigen helemaal niet. Net als in ANTM toen met die ene meid die eruit werd gestuurd omdat ze dr geen zin in had om nog korter te gaan. Hoofdzakelijk voor de kijkcijfers allemaal.
OK, dat kan idd zijn, maar een pony en boblijn is niet superkort. Dan heb je toch nog iets om mee te werken. Het zal in jouw geval waarschijnlijk beter staan. Echter als je zoals het in ANTM "mia farrow" kort gaat heb je weinig styling opties over...quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar. Toen ik nog gewoon algemeen lang meidenhaar had, begon mijn bureau er op te hameren dat er iets hips in moest. Nu met pony en boblijn-achtig-iets krijg ik meer werk.
Vond ik ook erg sneu voor die meid. Ze wilde het écht niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:00 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, dat kan idd zijn, maar een pony en boblijn is niet superkort. Dan heb je toch nog iets om mee te werken. Het zal in jouw geval waarschijnlijk beter staan. Echter als je zoals het in ANTM "mia farrow" kort gaat heb je weinig styling opties over...
Ik denk niet dat ze bij elke fotoshoot een voorraadje pruiken paraat hebben IRLquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
maar bij Nnenna (laatste serie), die helemaal kaal werd gemaakt, zetten ze er gewoon een pruik op wanneer het lang moest zijn
Helemaal mee eens, het is toch ook een beetje je eigen image dat je gecreeerd hebt en dat hoeft heus niet 100% om omdat een ander dat wil. Je moet ook een uiterlijk hebben waar je je prettig in voelt, model of geen model.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vond ik ook erg sneu voor die meid. Ze wilde het écht niet.
En toen liet ze het toch knippen, en zei Tyra dat het nog niet kort genoeg was. Kan me goed voorstellen dat dat meisje toen iets had van: en nu ben ik er zat van.
(Lijkt me sowieso niets als iemand me gaat lopen vertellen dat m'n haar eraf moet omdat zij dat willen. Zou bij voorbaat al mijn kont tegen de kribbe gooien)
Ja precies.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:14 schreef Samson het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is toch ook een beetje je eigen image dat je gecreeerd hebt en dat hoeft heus niet 100% om omdat een ander dat wil. Je moet ook een uiterlijk hebben waar je je prettig in voelt, model of geen model.
nee, das ook weer zo... maar heel veel shoots kon ze ook kaal doen. maar ik snap zeker je punt wel van dat je dan minder looks paraat hebt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:12 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bij elke fotoshoot een voorraadje pruiken paraat hebben IRL![]()
natuurlijk bepaalt de fotograaf het beeld wat hij/zij wil neerzetten. het heet niet voor niets 'model'quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja precies.
Wat me stoort is dat ze iedere aflevering wel te horen krijgen 'wat voor geweldige fotograaf het is' en 'dat ze moeten luisteren naar wat hij/zij zegt'. Het komt over of ze vooral klaargestoomd worden om paspop zonder eigen mening te worden. Doen wat de fotograaf zegt, aan je uiterlijk laten veranderen in wat zij willen en vooral niet gaan klagen, want dat vinden ze je 'ondankbaar'.
Het lijkt me een heel onpersoonlijke wereld; het modellenvak. Zéker op dat niveau.
Met alle respect idd, maar wat je zegt is helemaal waar.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
natuurlijk bepaalt de fotograaf het beeld wat hij/zij wil neerzetten. het heet niet voor niets 'model'
de modellen zijn een stuk gereedschap om dat beeld te creeren. met alle respect natuurlijk![]()
True.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:20 schreef Natalie het volgende:
[..]
Het lijkt me een heel onpersoonlijke wereld; het modellenvak. Zéker op dat niveau.
Da's ook wel weer waar. Als de fotograaf je wil neerzetten als een lijkbleke vaatdoek met een paarse streep er overheen, dan moet je niet zeiken. (Er zijn modellen hoor, van die meekuppies, "neeej ik wil geen polaroid zonder meekup op de site, buuuuh") Je moet die foto rocken, ook al zie je er uit als een vuiliszak.quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
natuurlijk bepaalt de fotograaf het beeld wat hij/zij wil neerzetten. het heet niet voor niets 'model'
de modellen zijn een stuk gereedschap om dat beeld te creeren. met alle respect natuurlijk![]()
naar jezelfquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
dus naar wie je dan moet luisteren...
Dat is vuil, zeg...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
True.
Ik heb met mensen samengewerkt die heel aardig tegen me waren zolang ze hun ideetje konden uitvoeren (op mijn hoofd dus). Daarna kennen ze je nieteens meer.
Hoe hoger het niveau, hoe egoïstischer de mensen zijn, en hoe minder het ze kan schelen hoe jij erbij loopt. Ik herinner me nog altijd dat logje van Elyse, dat de visagist zei dat ze haar ogen dicht moest doen, en op dat moment knipte de kapper sneaky hele stukken van haar haar af. En dat terwijl de nog geboekt stond voor andere opdrachten, waar de klant dus hetzelfde kapsel verwachtte als op de casting.
Naar jezelf. Dat lijkt me de beste keuze. Naar je eigen gezonde verstandquote:Als je doet wat iedereen zegt, ben je binnen de kortste keren kaal, wehehe. Ik ben blij met hoe mijn haar nu is, maar mijn bureau wil me alsnog op kappers-castings sturen. Als ze er maar aan kunnen verdienen. Trouwens, iedereen zegt ook weer andere dingen, dus naar wie je dan moet luisteren...
Zelfs als zitten ze perfect in de make-up, dan gaat er nog wel een photoshoppertje overheen om de laatste puistjes, bulten, oneffenheden e.d. bij te werken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:42 schreef Toeps het volgende:
[..]
Da's ook wel weer waar. Als de fotograaf je wil neerzetten als een lijkbleke vaatdoek met een paarse streep er overheen, dan moet je niet zeiken. (Er zijn modellen hoor, van die meekuppies, "neeej ik wil geen polaroid zonder meekup op de site, buuuuh") Je moet die foto rocken, ook al zie je er uit als een vuiliszak.
Dat klopt, maar juist daarom willen bureaus tegenwoordig ook een polaroid van je op de site. Zoals dit:quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:18 schreef Natalie het volgende:
[..]
Zelfs als zitten ze perfect in de make-up, dan gaat er nog wel een photoshoppertje overheen om de laatste puistjes, bulten, oneffenheden e.d. bij te werken...
now that's nastyquote:My face immediately lit up in a beacon of what-the-fuck, and the hairstylist noticed and chortled. "Ha ha, you hate me now?!" he sang gleefully, openly acknowledging that he'd flouted my "nothing drastic" caveat.
Nou zijn "aliens" toevallig ontzettend gewilde modellen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:21 schreef cityofdelusion het volgende:
maan lijkt een beetje op dat meisje van die playstation reclame met die allien.
Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb alleen het laatste stuk gezien, ik dacht dat het volgende week pas zou beginnen...
Maar wat een goedkope aankleding... en Yfke briefke kom op zeg
Zo op het eerste gezicht hebben ze geprobeerd een sylvia lookalike erin te zetten...
Rare jury ook... die vent die alleen engels spreekt maar wel reageerd op nederlands...
Filmen ze nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.
Ah, het was geen foutje, je was serieusquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kost je film en camera werk en geld logisch dat ze zoiets niet filmen want je hebt er zowiezo niks aan.....
Alles wat je kan gebruiken filmen ze en later monteren ze het,
Aan iemand iets uitleggen wat ze hebben gezegt in een andere taal daar heb je dus echt niets aan he
Dat leggen ze hem uit tijdens de het make-up doen ofzo
Dat laatste is op de foto op de vorige pagina ook wel erg goed te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Lollifant het volgende:
Sylvia bij TMF nu. Ze zegt dat ze Anne Marie het liefst een enkeltje naar de maan zou toewensen (omdat ze haar achterbaks vindt), dat ze Gisele Bunchen het meest overgewaardeerde model vindt, Dat ze waarschijnlijk nooit live gaat optreden en dat er het meest gephotoshopt is aan d'r heupen.
wow, je foto's worden steeds mooierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat Anna Marie Sylvia precies hetzelfde toewenst.
bijelkaar geraapt zooitje iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef pietje008 het volgende:
Ook frappant trouwens dat er binnen de jury consequent tegengestelde meningen zijn.
"je straalt van energie"
"ik vond je energiepijl juist klote"
Lekkere kritiek, wat moet je dr mee![]()
Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen vanquote:Op zondag 18 maart 2007 00:04 schreef Signorina het volgende:
Typisch trouwens dat de voice-over zei dat er maar liefst 7000 aanmeldingen waren; alsof die meisjes ook echt allemaal aanwezig waren...op de uiteindelijke castingdag waren natuurlijk 'maar 'iets van 400 meiden. De scouts hadden zelfs nog een stuk strenger kunnen selecteren want er liepen een hoop alledaagse typjes die direct al rood licht kregen voordat ze uberhaupt aan het einde van de catwalk waren aangekomenEcht sneu, geef ze dan geen valse hoop
![]()
Gelukkig was het allemaal niet op zo'n Idols manier in beeld gebracht. Maan was trouwens ook al vantevoren geinterviewd en toen dachten veel meisjes dat net zoals in Idols alle 'freaks' er tussen uit werden gepikt![]()
Hmm ik ben wel blij dat ik toch gegaan ben, hoewel ik nog wel tot op de dag zelf twijfels had. Ik was wel al naar de screeningsdag in Aalsmeer geweest waar een hoop echt mooie meisjes waren. Maar eigenlijk was ik helemaal niet beschikbaar tijdens de opname-periode en wist ik ook helemaal niet of ik wel met m'n hoofd op tv wildequote:Op zondag 18 maart 2007 07:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen vanen noteerde vanalles.
Ik ken héél veel meiden die zich hadden aangemeld maar uiteindelijk toch niet gegaan zijn, geen zin in de freakshow, geen zin in het contract. Denk dat er 300 of zo naar de uiteindelijke selectie zijn gekomen. Waarvan idd een hoop kanslozen. Nou moet ik wel zeggen, bij de eerste selectie zijn wel een paar meiden weggestuurd al. Meiden die duidelijk hadden gelogen over lengte en maten.
Leuk stukje, thnxquote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Lollifant het volgende:
Leuk stukje! Ik wist niet dat Sylvia ook zo goed ging! Ik zou haar trouwens wel eens willen zien met blond haar, lijkt me totaal niet staan bij haar.
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
wel vaag gedoe van dat loon zeg....dus voor alle shoots die ze nu doen krijgen ze pas in oktober (ofzo) betaald?
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensquote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...
Danku!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensje bent echt enorm gegroeid
Dankje, erg leuk om te lezen dat het zo goed met ze gaat!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Er blijft toch enig tokkie-gehalte over, ietsje ordi blijft ze atijd wel vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.
Hoezo? ze zijn juist mooi en apart, Sanne slaagt erin om telkens een andere uitstraling aan een foto te geven en dat is best knapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vind ze.... eng.
quote:
Kim?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:44 schreef Taurus het volgende:
Er is een meisje met 'n héél vervelend hoofd. Ze kijkt belachelijk arrogant en verveeld uit haar ogen, daar doe je al meteen onaardig tegen denk ik. Hoe heet zij?![]()
Zij praat ook al zo irritant.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:47 schreef --Globe-- het volgende:
Kan Loïs überhaupt iets goed uitspreken?
ik vind sandra wel oke, dat ze denkt dat ze beter is dan die br33zahs die er bij lopen: terechtquote:Op maandag 19 maart 2007 20:47 schreef maaike1987 het volgende:
ik vind die sandra pas nikssabrina ook
beide zo van ik ben geweldig.. pff..
quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
Yvke presenteert echt zo ontzettend irritant!
Ik vind Yfke zo ontzettend gemaakt praten en doen, volgens mij zou Rosalie van Bremen het veel beter doen. En slap aftreksel vind ik wel meevallen, die Engelse versie was een stuk slechter, dit ziet er heel professioneel uit.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:12 schreef Cyan het volgende:
Yvke presenteert echt zo ontzettend irritant!![]()
En een Yvke briefke?Wat een slap aftreksel van ANTM
Die blonde doos is nog steeds dr decollete aan het terugzoeken dat ze in de vorige cycle kwijtgeraakt isquote:Op maandag 19 maart 2007 21:29 schreef octopussy het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar een deel van die kritiek van de jury is echt BS.
Vooral dat blonde geval in de jury is echt ongesteld.
echt compleet doorgeslagen
ze komt over als een houten klaas, maar ik vind d'r wel lekker op foto's.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:39 schreef cityofdelusion het volgende:
ik vind maan zo godse lelijk.
dat vond ik dus ookquote:Op maandag 19 maart 2007 21:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik vond Sharmyla juist een van de mooiste! Jammer!
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ben ik de enigste die Rosalie van Breemen ontzettend arrogant vind overkomen, bah die uitdrukking.
maakt dat haar nou zo bijzonder? en wie is die alain delon? doet me denken aan diegene met wie beckham vreemd is gegaan..quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.
Ach ik vind al die vrouwen in de jury prutwijven. Maar goed ik zit me hier ook een beetje op te winden om de BS die in deze eliminatieronde werd gezegd. Tanimara werd afgemaakt omdat ze een danshouding heeft (ik vond de pose mooi maar het gezicht en de nek vreselijk, maar daar werd niets over gezegd). Maan had best een leuke foto, maar werd ff lekker de grond ingetrapt. Die gezichten van de tweeling op de foto's waren erg ongeinspireerd, maar daar werd niets over gezegd (je kreeg niet eens een close-up te zien). Die foto van Bodil was geweldig (die schouders zagen er juist goed uit).quote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, wat een kutwijf! En zij is ook alleen maar wat omdat ze met ene Alain Delon heeft geneukt.
Die van de vorige keer dan: "ik ben so turrug, ik moet nu effe borstfoeding gefen aan me soon"quote:Op maandag 19 maart 2007 21:49 schreef Ace1 het volgende:
Vinden jullie niet dat er dit keer echt alleen maar "meisjes" inzitten, en geen "vrouwen" ?
Je moet standaard antwoorden met "niet slecht", zeg je dat het beter kan is het antwoord: "waarom doe je dat dan niet?"quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Christa als je haar zo ziet staan echt een klassiek model, zo'n standaard blond mooi typ. Zij zal wel ver komen.
Ik vond die kritiek bij Sabrina(?) wel achterlijk! "Wat vind je ervan?" "-Ik vind het een mooie foto..." "Euw. Dus je bent tevreden?" "-Nou ja, er zijn wel dingen die..." "Je zei dat je tevreden was!
"
Ik zou het ook een mooie foto vinden! Wat een dom gezeik zeg!
Het was hun eerste fotoshoot, om je eerste foto dan al gelijk als "goed" te bestempelen is wel wat naief...quote:Op maandag 19 maart 2007 22:04 schreef Toeps het volgende:
Ik vind Christa als je haar zo ziet staan echt een klassiek model, zo'n standaard blond mooi typ. Zij zal wel ver komen.
Ik vond die kritiek bij Sabrina(?) wel achterlijk! "Wat vind je ervan?" "-Ik vind het een mooie foto..." "Euw. Dus je bent tevreden?" "-Nou ja, er zijn wel dingen die..." "Je zei dat je tevreden was!
"
Ik zou het ook een mooie foto vinden! Wat een dom gezeik zeg!
Hey, als je je eerste fotoshoot doet, en je ziet hoe je er uit komt te zien op zo'n foto, dan vind je het natuurlijk helemaal geweldig! (Nou is het bij lange na niet haar eerste shoot, dat scheelt, maar het blijft een hele professionele productie, ik zou ook erg blij zijn. En eerlijk gezegd vond ik 'm niet slecht.)quote:Op maandag 19 maart 2007 22:10 schreef Adelante het volgende:
[..]
Het was hun eerste fotoshoot, om je eerste foto dan al gelijk als "goed" te bestempelen is wel wat naief...
Nog steeds vind ik dat Lois weg had gemoeten, maar Sharmyla staat er ook als een zak zout op.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:12 schreef Marty het volgende:
De foto's:
[afbeelding]
De site van Modelmasters doet het niet dus lukte het me niet om de foto's èèn voor èèn te plaatsen..
Whahahaha, daar is geloof ik iedereen het vanavond over eens.quote:
Mja Bodil. Die lijkt wel een bootwerker. (Op een boot, whhahahahah!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:16 schreef SEMTEX het volgende:
Die theemuts met die korte bob, stond wat mij betreft het ergst en onvoordeligst op de foto. Kan me haar naam niet goed herinneren.
Janice is gewoon heel eigengereid. Een beetje nors, een beetje out there..ik kan me heel goed met haar identificeren.quote:Op maandag 19 maart 2007 22:18 schreef Toeps het volgende:
[..]
Whahahaha, daar is geloof ik iedereen het vanavond over eens.Maar idd. Waar Tyra en Twiggy bij ANTM over het algemeen opbouwend proberen te zijn, lijkt het hier de trend om de opvolger van Janice te worden. Maar Janice had nog wel eens gelijk.
Eensquote:Op maandag 19 maart 2007 21:34 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
Loïs had er gewoon meteen uitgeknikkerd moeten worden... wat slecht dat zij door mag!
Dat wijf is zowieso kansloos en gefrustreerd. Ik bedoel maar, the exwivesclub?!quote:Op maandag 19 maart 2007 22:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond vooral het commentaar van Rosalie van Breemen vrij kansloos vanavond.
WTF? Ben jij getransformeerd tot een Stepford wife ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 01:54 schreef Xennia het volgende:
Ik vind de metamorfose van Maan bijzonder geslaagd. Ik snap niet dat ze deze foto van Tanimara hebben uitgekozen, volgens mij heeft ze veel mooiere gemaakt.
Zou haar 'coloring' niet in het nadeel geweest zijn? Dat je daarmee sowieso al een achterstand hebt? Ik vind haar er prachtig uit zien, hoor. Eigenlijk een van de mooiste die erbij zat. Maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk topmodel te worden als je donker bent. Kijk maar eens naar de bestverdienende meisjes in dat wereldje. Ongeveer 95 % van die club heeft lichte ogen, is heel blank en heeft haar dat op zijn donkerst lichtbruin is.quote:Op maandag 19 maart 2007 23:37 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken, maar Sharmyla is er dus uit?![]()
Zij was juist de mooiste.
![]()
Nou ja, weer een programma waar ik niet meer naar hoef te kijken.![]()
zou ie willen ruilen voor mijn oly E-500?quote:
Chanel Iman, hot new thing.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 06:28 schreef postinggirl het volgende:
[..]
Zou haar 'coloring' niet in het nadeel geweest zijn? Dat je daarmee sowieso al een achterstand hebt? Ik vind haar er prachtig uit zien, hoor. Eigenlijk een van de mooiste die erbij zat. Maar het is tegenwoordig bijna onmogelijk topmodel te worden als je donker bent. Kijk maar eens naar de bestverdienende meisjes in dat wereldje. Ongeveer 95 % van die club heeft lichte ogen, is heel blank en heeft haar dat op zijn donkerst lichtbruin is.
(Ik heb het over de huidige generatie, Naomi en Tyra komen uit een ander modellen-tijdperk.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |