Maar nogmaal, deze editie is wel érg saai hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef PeRi het volgende:
Ik denk trouwens dat Sandra wel ver komt, finale wellicht. Juist omdat ze zo natuurlijk is en niet echt superopvallend en Sharmyla mag van mij ook ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En tja ik vond er toch niet één bij zitten waarvan ik dacht: yeeeeeeeeeah die is het! Sommige hebben dan wel iets aparts, maar geen een is echt geweldig.. En wat een verschil van kwaliteit van show als je gelijk ANTM er achter aan ziet... haha Yfke is dan pas echt een lachertje![]()
ach, de catfights komen nog wel hoor...quote:Op maandag 12 maart 2007 22:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Maar nogmaal, deze editie is wel érg saai hoor.
Ik vond haar ook knap irritant, maar ik ben dol op me irriterenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:46 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ben ik de enige die Sabrina wilde slaan?
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Ach ze is gewoon een hyperactieve puber in een nieuwe omgeving. Die is zo met zichzelf bezig dat ze niet doorheeft hoeveel ze lult.
Inderdaad, dat ze er maar lang in mag blijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:25 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vond haar ook knap irritant, maar ik ben dol op me irriteren
Die blijft er ook nog wel ff in denk ik, is alleen maar goed voor het programmaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ze er maar lang in mag blijven
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:28 schreef Kidney_Bean het volgende:
Weet niet of het al gezegd is, maar:Volgens mij is de hele show al opgenomen, en is L&C dus geen spoiler of any kind. Misschien waren de chicks gewoon op vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd! Dat dacht ik ook al!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Hee eens even iets heel anders... Hadden wij vorig seizoen niet de term Yfke briefke bedacht??/ Want in deel 1 was het gewoon yfke mail.... het viel me heel erg op.
Weet je dat zeker??? Het lijkt wel een wijf (excuus, ik vind dit geen vrouw) van 40quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
Ik zag ergens deze foto van Tanimara. En vind hem niet erg mooi.
[afbeelding]
eensch..heb me rot geërgerd aan d'rquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Wow... Amaaaazing lashes! Owneej, dat was bij antm.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef apestaartje het volgende:
[afbeelding]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft ook een soort elitaire verhevenheid in haar uitstraling die me niet aanstaat
Kan makkelijkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:58 schreef Elvi het volgende:
Ja er is ook HBO toerisme maar die Sabrina is toch pas 18Dus dan zal het eerder MBO zijn
Whahahaha, ja daar moest ik ook zo om lachen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"
Hilarisch,.... zij kan echt uuuuuuren doorlullen over zichzelfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef YPrue het volgende:
Die Sabrina, argh... Ze heeft inderdaad iets aan zich dat ze zich totaal boven de rest verheven voelt.![]()
Wat ze allemaal zei tijdens die fotoshoot over haar lichaamsdelen en of ze die wel of niet mooi op de foto gezet vond. Kan iemand die batterijen uit haar rug halen? Is ze tenminste even stil.![]()
Dat had ik dus precies zo! Naar meisje lijkt het me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Mvnl het volgende:
Sandra:![]()
ik krijg een heel naar gevoel in mijn onderbuik van Sandra... vond r absoluut niet 'zichzelf' of 'nuchter'
Dat komt waarschijnlijk omdat aanstaande zaterdag de finale van ANTM op dat tijdstip staat geplandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een préquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
Na de 1e aflevering vind ik Bengü en Christa toch wel het mooist! Maar volgens mij is Christa niet echt de slimste, ook al geen Engels kunnen en ze komt wat naief over, maar dat heeft ook wel wat.
Ja dat is inderdaad zo, voor mij ook een pré hoor! Maargoed, ik vind Lois en River ook wel potentie hebben, maar ze zijn zo breezah, dat maakt het wel minder. Ik vond bijvoorbeeld Sandra en Sharmyla wel weer goed overkomen, maar minder mooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een pré
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef maantjj4 het volgende:
zijn er ook herhalingen van de afleveringen??
Oh das wel minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
http://www.modelmasters.nl/forum/viewtopic.php?t=694quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef zomerbloem15 het volgende:
er zijn dus herhalingen op zaterdag maar wordt het ook nog ergens op internet geplaatst?
Dank je!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:38 schreef Icex het volgende:
[..]
http://www.modelmasters.nl/forum/viewtopic.php?t=694
Ze presenteert alsof iemand buiten beeld zo'n kaart voor haar omhoog houdt en af en toe lijkt ze te denken als ze een zin af heeft 'He! Die zin heb ik ook weer gehad.'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:56 schreef MissBliss het volgende:
Pffft, Yfke lijkt bijna nog slechter te presenteren dan vorig jaar!
Idd! Mariana (Wie?!), de-ex-van-Alain-Delon-ofzo, en een model met een spraakgebrek. En dan die meisjes afzeiken! Nee Yfke, jíj hebt personality...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:43 schreef Re het volgende:
die jury, wat een stelletje omhooggevallen kneuzen zeg
, de echte experts
![]()
Ze leest nog nét niet met dr vinger meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef YPrue het volgende:
[..]
Ze presenteert alsof iemand buiten beeld zo'n kaart voor haar omhoog houdt en af en toe lijkt ze te denken als ze een zin af heeft 'He! Die zin heb ik ook weer gehad.'
quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:00 schreef Toeps het volgende:
Is dat voor de mooiste hotelgast van het lowbudgethotel op dat moment?
quote:Dear Viewers,
Welcome to visit my website.
I'm Sabrina van der Donk, 18 years old and I live in Holland.
On this website you can find some professional photographs, photoshoots and experiences.
For questions or request you can always send me a e-mail.
Sabrina van der Donk
Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef Natalie het volgende:
En al die meiden die meiden die zo ongelooflijk onder de indruk waren van Yfke:
"In het echt was ze nóg mooier."
"Ik bleef maar naar haar kijken met mijn mond open."
Etc.
Ja ik ook! Ik schrok ook toen ik las dat ze pas halverwege 20 is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dat Yfke eruit ziet als een 40 jarige![]()
zeker hoe ze er bij de eliminatie uitzag.
Zou d'r gewoon voorbij lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:47 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.
en waarom op dat ophoginkje staan, zag er ook behoorlijk suf uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ze zag er inderdaad vreselijk uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:18 schreef Re het volgende:
het is immers fantastisch op super model te zijn want je mag business vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |