Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:15 schreef Natalie het volgende:
En al die meiden die meiden die zo ongelooflijk onder de indruk waren van Yfke:
"In het echt was ze nóg mooier."
"Ik bleef maar naar haar kijken met mijn mond open."
Etc.
Ja ik ook! Ik schrok ook toen ik las dat ze pas halverwege 20 is!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Ik vind dat Yfke eruit ziet als een 40 jarige![]()
zeker hoe ze er bij de eliminatie uitzag.
Zou d'r gewoon voorbij lopen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:47 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Yfke maar een saai hoofd hebben. In feite klopt in uiterlijk opzicht alles aan haar: Lang, slank, symmetrisch gezicht, enzovoort. Maar (behalve ergernis als ze d'r mond opendoet) roept ze niets bij me op als ik ernaar kijk.
en waarom op dat ophoginkje staan, zag er ook behoorlijk suf uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
ze zag er inderdaad vreselijk uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
Iddquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:18 schreef Re het volgende:
het is immers fantastisch op super model te zijn want je mag business vliegen
ze komt uut 't stad?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef manou het volgende:
die kim heeft in de stad groningen een redelijk ik vind mezelf geweldig en kom niet in mijn buurt reputatie...ben benieuwd hoe ver ze komt....zo mooi vin dik haar eigenlijk niet....
Ah, dat viel mij ook al zo opquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:50 schreef octopussy het volgende:
de stress om een bekende nederlander te zijn hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Ah, dat viel mij ook al zo opIn de vorige cycle vond ik dat niet echt maar ze lijkt ineens wel 10 jaar ouder geworden
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nog even de winnares van de eerste serie
Iets minder photoshoppen de volgende keer. Het lijkt hier net een groot uitgevallen barbie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:45 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
nog even de winnares van de eerste serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |