abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47219881
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:57 schreef Lollifant het volgende:

[..]

Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"
Whahahaha, ja daar moest ik ook zo om lachen!
pi_47219891
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 09:56 schreef Toeps het volgende:

[..]

Cheap!
Deze was er trouwens ook nog (was ik even vergeten te plaatsen).

dinsdag 13 maart 2007 @ 10:06:04 #53
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47219903
Hoe ze ook zat te ratelen in dat huis en er werkelijk NIEMAND luisterde

't is idd net een Duracel konijntje
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:08:10 #54
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_47219973
Ik heb me echt heel de tijd zitten ergeren aan Kim dr wenkbrauwen en gepraat. Ze zij op een gegeven moment ook: die huppeldepup terwijl het dat huppeldepup moest zijn. Is ze wel "Nederlands" ? Maan vind ik net een vent, rare tanden ook.
In me Burberry......
  dinsdag 13 maart 2007 @ 10:10:03 #55
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47220022
Christa of Sandra, 1 van de blondjes iig heeft ook rare lelijke tanden.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_47220078
Ik vind die tweeling leuk! En Sharmyla ofzo ook wel.
pi_47220980
Ik vindt die tweeling niet echt wat.. Hoevaak kan iemand "oh my god" zeggen? Kan nog leuk worden.. aangezien het zusje van die twee en hun comments op het www blijk geven van een hoog breezah gehalte.

Maan vindt ik echt fantastisch.. Ze mag niet doorsnee mooi zijn, maar ze maakt mooie foto's. Ze komt in ieder geval symphatiek over.
pi_47222759
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef YPrue het volgende:
Die Sabrina, argh... Ze heeft inderdaad iets aan zich dat ze zich totaal boven de rest verheven voelt.
Wat ze allemaal zei tijdens die fotoshoot over haar lichaamsdelen en of ze die wel of niet mooi op de foto gezet vond. Kan iemand die batterijen uit haar rug halen? Is ze tenminste even stil.
Hilarisch,.... zij kan echt uuuuuuren doorlullen over zichzelf
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_47223363
Kim is hot..
pi_47223938
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:

RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur

beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit
pi_47224011
Ik vind Sandra dus echt drie keer niks

en bij kim zit ik eigenlijk alleen maar naar die wenkbrouwen te staren
pi_47226948
Weet iemand waar ik het programma van gister op internet kan nakijken?
pi_47228959
Bengü : opzich wel mooi, nog niet echt een mening over

Bodil: komt best sympathiek over, leuk koppie (maar twijfel op ze op n modellenmanier mooi is)

Christa: komt ook over alsof ze iig geen nare air heeft, ziet er leuk en puur uit

Kim: kim is volgens mij nog niet helemaal af...

Twins: vond ze opzich nog niet ergerlijk, ondanks dat ik door hun profieltjes nou niet echt n hoge dunk van ze had... maar wát een 11-jarige snoetjes hebben die 2!!!

Maan: op t eerste gezicht tof, al is t maar omdat t niet zo'n huppeltje is.. Vraag me alleen af wat er van over blijft als ze haar haar bij de metamorfose blond of bruin zouden verven...

Sabrina: ging er helemaal van uit dat ze af zou vallen omdat ze niet érg veel in beeld kwam. Maargoed, ze praat dus veel.. vond r kleding en houding wel n beetje 'kijk mij even de stijlvolle dame uithangen', en haar blikken enigszins Jerney....

Sandra: ik krijg een heel naar gevoel in mijn onderbuik van Sandra... vond r absoluut niet 'zichzelf' of 'nuchter'

Sharmyla: ook al zo'n jong koppie.. Goede uitstraling om nietszeggende R&B/Elize-singletjes uit te brengen, maar zie er geen model in..

Tanimara: heb over haar uiterlijk niet echt n mening... kwam in hoe ze om Sabrina lachte wel n beetje 'naar' over, en dat is ze volgens mij ook..
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_47229950
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Mvnl het volgende:

Sandra: ik krijg een heel naar gevoel in mijn onderbuik van Sandra... vond r absoluut niet 'zichzelf' of 'nuchter'
Dat had ik dus precies zo! Naar meisje lijkt het me.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 15:14:38 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_47229988
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:

RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur

Dat komt waarschijnlijk omdat aanstaande zaterdag de finale van ANTM op dat tijdstip staat gepland .

Voor zover deze tvp.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 16:53:20 #66
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_47233442
Gioia net op 3FM...ze praat met nogal een vette RRRRRRR...was me niet eerder opgevallen
pi_47234075
Na de 1e aflevering vind ik Bengü en Christa toch wel het mooist! Maar volgens mij is Christa niet echt de slimste, ook al geen Engels kunnen en ze komt wat naief over, maar dat heeft ook wel wat .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47234621
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
Na de 1e aflevering vind ik Bengü en Christa toch wel het mooist! Maar volgens mij is Christa niet echt de slimste, ook al geen Engels kunnen en ze komt wat naief over, maar dat heeft ook wel wat .
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een pré
pi_47234847
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mvnl het volgende:

[..]

Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een pré
Ja dat is inderdaad zo, voor mij ook een pré hoor! Maargoed, ik vind Lois en River ook wel potentie hebben, maar ze zijn zo breezah, dat maakt het wel minder. Ik vond bijvoorbeeld Sandra en Sharmyla wel weer goed overkomen, maar minder mooi.

[ Bericht 12% gewijzigd door Mikani op 13-03-2007 18:35:00 ]
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_47234957
zijn er ook herhalingen van de afleveringen??
antm is leukk!!!
pi_47235010
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef maantjj4 het volgende:
zijn er ook herhalingen van de afleveringen??
(even een paar posts teruglezen )
  dinsdag 13 maart 2007 @ 17:42:13 #72
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_47235051
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:

Oh das wel minder

Ik heb het gemist omdat de dvd-recorder het niet deed
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_47236846
jezus dit topic is echt geexplodeerd sinds gister.
ik heb maar een paar keer langs kunnen zappen omdat ik greys keek en de dvd recorder het nog steeds niet doet...beetje jammer dus.
heb weinig meegekregen van de modellen.
Maria’s a lot like Monica [Seles]. She’ll give you a smile, but then she’ll kill you
pi_47236977
ah, hier is het topic
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_47237055
ik heb alleen gezien toen er iemand uitging :-(
antm is leukk!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')