Whahahaha, ja daar moest ik ook zo om lachen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Niet alleen in haar uitstraling. Maan zei dat ze in 6VWO zat, toen zei Sabrina "Ik studeer al 3 jaar! Toerisme"
Hilarisch,.... zij kan echt uuuuuuren doorlullen over zichzelfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef YPrue het volgende:
Die Sabrina, argh... Ze heeft inderdaad iets aan zich dat ze zich totaal boven de rest verheven voelt.![]()
Wat ze allemaal zei tijdens die fotoshoot over haar lichaamsdelen en of ze die wel of niet mooi op de foto gezet vond. Kan iemand die batterijen uit haar rug halen? Is ze tenminste even stil.![]()
Dat had ik dus precies zo! Naar meisje lijkt het me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:44 schreef Mvnl het volgende:
Sandra:![]()
ik krijg een heel naar gevoel in mijn onderbuik van Sandra... vond r absoluut niet 'zichzelf' of 'nuchter'
Dat komt waarschijnlijk omdat aanstaande zaterdag de finale van ANTM op dat tijdstip staat geplandquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een préquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:12 schreef Mikani het volgende:
Na de 1e aflevering vind ik Bengü en Christa toch wel het mooist! Maar volgens mij is Christa niet echt de slimste, ook al geen Engels kunnen en ze komt wat naief over, maar dat heeft ook wel wat.
Ja dat is inderdaad zo, voor mij ook een pré hoor! Maargoed, ik vind Lois en River ook wel potentie hebben, maar ze zijn zo breezah, dat maakt het wel minder. Ik vond bijvoorbeeld Sandra en Sharmyla wel weer goed overkomen, maar minder mooi.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:28 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Misschien niet de slimste, maar zo op t eerste gezich komt ze me wel als één van de meest onbreezah-meisjes over, en dat vind ik dan wel weer een pré
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:39 schreef maantjj4 het volgende:
zijn er ook herhalingen van de afleveringen??
Oh das wel minderquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:11 schreef octopussy het volgende:
ok ik heb gevonden wanneer het herhaald word volgens Mediafreak.nl:
RTL 5, wekelijks, vanaf maandag 12 maart, tussen 20.30 en 21.30 uur Herhaling: RTL 5, wekelijks, vanaf zaterdag 24 maart, tussen 20.00 en 21.00 uur
beetje vreemd dat er bijna 2 weken tussen de uitzending en de herhaling zit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |