Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.quote:Op donderdag 15 maart 2007 19:22 schreef kruimel_20 het volgende:
ik heb alleen het laatste stuk gezien, ik dacht dat het volgende week pas zou beginnen...
Maar wat een goedkope aankleding... en Yfke briefke kom op zeg
Zo op het eerste gezicht hebben ze geprobeerd een sylvia lookalike erin te zetten...
Rare jury ook... die vent die alleen engels spreekt maar wel reageerd op nederlands...
Filmen ze nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:46 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat ze alles uitleggen aan die man filmen ze niet.
Ah, het was geen foutje, je was serieusquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:23 schreef the_legend_killer het volgende:
Kost je film en camera werk en geld logisch dat ze zoiets niet filmen want je hebt er zowiezo niks aan.....
Alles wat je kan gebruiken filmen ze en later monteren ze het,
Aan iemand iets uitleggen wat ze hebben gezegt in een andere taal daar heb je dus echt niets aan he
Dat leggen ze hem uit tijdens de het make-up doen ofzo
Dat laatste is op de foto op de vorige pagina ook wel erg goed te zienquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:10 schreef Lollifant het volgende:
Sylvia bij TMF nu. Ze zegt dat ze Anne Marie het liefst een enkeltje naar de maan zou toewensen (omdat ze haar achterbaks vindt), dat ze Gisele Bunchen het meest overgewaardeerde model vindt, Dat ze waarschijnlijk nooit live gaat optreden en dat er het meest gephotoshopt is aan d'r heupen.
wow, je foto's worden steeds mooierquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:19 schreef Toeps het volgende:
Ik denk dat Anna Marie Sylvia precies hetzelfde toewenst.
bijelkaar geraapt zooitje iddquote:Op zaterdag 17 maart 2007 20:36 schreef pietje008 het volgende:
Ook frappant trouwens dat er binnen de jury consequent tegengestelde meningen zijn.
"je straalt van energie"
"ik vond je energiepijl juist klote"
Lekkere kritiek, wat moet je dr mee![]()
Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen vanquote:Op zondag 18 maart 2007 00:04 schreef Signorina het volgende:
Typisch trouwens dat de voice-over zei dat er maar liefst 7000 aanmeldingen waren; alsof die meisjes ook echt allemaal aanwezig waren...op de uiteindelijke castingdag waren natuurlijk 'maar 'iets van 400 meiden. De scouts hadden zelfs nog een stuk strenger kunnen selecteren want er liepen een hoop alledaagse typjes die direct al rood licht kregen voordat ze uberhaupt aan het einde van de catwalk waren aangekomenEcht sneu, geef ze dan geen valse hoop
![]()
Gelukkig was het allemaal niet op zo'n Idols manier in beeld gebracht. Maan was trouwens ook al vantevoren geinterviewd en toen dachten veel meisjes dat net zoals in Idols alle 'freaks' er tussen uit werden gepikt![]()
Hmm ik ben wel blij dat ik toch gegaan ben, hoewel ik nog wel tot op de dag zelf twijfels had. Ik was wel al naar de screeningsdag in Aalsmeer geweest waar een hoop echt mooie meisjes waren. Maar eigenlijk was ik helemaal niet beschikbaar tijdens de opname-periode en wist ik ook helemaal niet of ik wel met m'n hoofd op tv wildequote:Op zondag 18 maart 2007 07:52 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, ze waren zo desperate om die zaal vol te krijgen, dat ik de dag vantevoren nog een mail kreeg (heel onprofessioneel met alle mailadressen in de Aan: regel) dat ik toch echt moest komen. Idd, daarvoor was iedereen al gescreend, interview, handycammetje ernaast, en er werd door de redactie vanalles op mijn blaadje genoteerd. Vriendin Fleur vertelde dat ze niet zo van haar achternaam hield, omdat die haar aan haar vader deed denken, en de regie was meteen vanen noteerde vanalles.
Ik ken héél veel meiden die zich hadden aangemeld maar uiteindelijk toch niet gegaan zijn, geen zin in de freakshow, geen zin in het contract. Denk dat er 300 of zo naar de uiteindelijke selectie zijn gekomen. Waarvan idd een hoop kanslozen. Nou moet ik wel zeggen, bij de eerste selectie zijn wel een paar meiden weggestuurd al. Meiden die duidelijk hadden gelogen over lengte en maten.
Leuk stukje, thnxquote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:28 schreef Lollifant het volgende:
Leuk stukje! Ik wist niet dat Sylvia ook zo goed ging! Ik zou haar trouwens wel eens willen zien met blond haar, lijkt me totaal niet staan bij haar.
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...quote:Op maandag 19 maart 2007 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
wel vaag gedoe van dat loon zeg....dus voor alle shoots die ze nu doen krijgen ze pas in oktober (ofzo) betaald?
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensquote:Op maandag 19 maart 2007 12:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Mja, en wat dan als die permit wordt afgewezen...
Danku!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
mooie toevoegingen in je portfolio trouwensje bent echt enorm gegroeid
Dankje, erg leuk om te lezen dat het zo goed met ze gaat!quote:Op maandag 19 maart 2007 12:00 schreef zoeperzazke het volgende:
www.zoeperzazke.nl/anders/hntminterview.JPG
even in een linkje, anders wordt het onleesbaar.
Er blijft toch enig tokkie-gehalte over, ietsje ordi blijft ze atijd wel vind ik.quote:Op maandag 19 maart 2007 12:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hebben ze er toch meer dan 6 jaar over gedaan om dat Tokkie gehalte er uit te werken. Gelukkig heeft ze het nu eindelijk door.
Hoezo? ze zijn juist mooi en apart, Sanne slaagt erin om telkens een andere uitstraling aan een foto te geven en dat is best knapquote:Op maandag 19 maart 2007 20:26 schreef zoeperzazke het volgende:
ik vind ze.... eng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |