Ohquote:Op maandag 12 maart 2007 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja van die masks, groot deel van de rest wist ik al.
Wtf?! Een studie/stagegenootje?!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Voor mij was het allemaal nieuw[Behalve clonetool] En het meeste ben ik alweer kwijt
quote:
Ohquote:
quote:
Dus.quote:
quote:
Ja, dat had ik dus ook allang doorquote:
Ja jij kwam pas op de laatste helftquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Voor mij was het allemaal nieuw[Behalve clonetool] En het meeste ben ik alweer kwijt
Alsof dat er toe doet!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb ook een lover.
Ja, hallo!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja jij kwam pas op de laatste helft.
Ehm, nou, ehm....quote:
quote:
Ja dan welquote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hallo!
Het was zondag en de dag ervoor had ik ook al een meet, en ik was pas om 5 uur thuis, dus ik vond dat we nog vroeg waren
Je avatar.quote:
Johquote:Op maandag 12 maart 2007 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dan wel. OO is saai trouwens
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]de dag ervoor had ik ook al een meet
IRCquote:
Lief hequote:
Welk kanaal?quote:
Die avond was er ook nog een soort meetquote:
#XFAquote:
duh, gelukkig hebben partypeople als christiaan die de boel wel op steltn zetten hequote:Op maandag 12 maart 2007 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dan wel. OO is saai trouwens
.
Matt moet erin.quote:
"een soort meet"... bedoel je daarmee een meet/orgie?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die avond was er ook nog een soort meet
Drie in 1 weekend
Whehequote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
duh, gelukkig hebben partypeople als christiaan die de boel wel op steltn zetten he![]()
Jaja, zo gauw Invincible uitkomtquote:
Dat wilde ik ook al doen, nog vier dagen.quote:
quote:
quote:*** #Xfa cannot join channel (+k)
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk #IDOquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk #IDO![]()
.
Gezellig hequote:
Jaquote:
Standaard. Alleen als er Idols nieuws is wordt er geconverseerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom houden al die andere knakker hun bek?![]()
Weet ik niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een 'w' erbij?
Ook oud nieuws mag soms best in de TTquote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef PeRi het volgende:
Fir3 een lover, oud nieuws.
Ik wilde alleen maar een tvp, niet meteen gemeen doenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook oud nieuws mag soms best in de TT![]()
Jij begon met een gemene tvp!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een tvp, niet meteen gemeen doen!
Dizer! Vertel! Welke Farscape afleveringquote:
Fuck... ff chekkuhquote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dizer! Vertel! Welke Farscape aflevering?
Hoiquote:
quote:
Jajaquote:
Wat ja?quote:
Gewoon, ik ben verliefd op je.quote:
Kneusjequote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben verliefd op je.
Wheheheh, nu zijn de rollen omgedraaidquote:
quote:
Jajaquote:
Wat ja?quote:
Kneusjequote:
quote:
S2.01 (Mind the baby)quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
Déjà vu.
Kneusjequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Zhensational het volgende:
Goeie rel.
Pff, ik kijk wel even. Eerst maar even downloadenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
S2.01 (Mind the baby)
In de laatste scène... op dvd is het 00:39:00 t/m 00:40:00 dan zie je een kleine schip en een grote schip starbusten (verdwijnen in space...)
Die twee beiden duren echt maar 1 of 2 sec per keer...
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, ik kijk wel even. Eerst maar even downloaden.
Tonight we dine in HELL!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
PS: ik tel de dagen totdat we eindelijk naar 300 kunnen![]()
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
Jij mag het ook proberen. Leuke uitdagingquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk mee![]()
Ach, jij hebt het gisteren al druk genoeg gehad.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk mee![]()
Gaat om Farscape neem ik aan?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij mag het ook proberen. Leuke uitdaging.
Ik ben nog met de "afterparty" bezigquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, jij hebt het gisteren al druk genoeg gehad.
Heb je het wel gekeken?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gaat om Farscape neem ik aan?
De 3 seizoenen die ik had heb ik een poos geleden al gewist![]()
.
Seizoen 1 voor het grootste gedeelte gekeken, maar ik kwam er erg moeilijk doorheen...quote:
Het is wel een hele vreemde serie. Je moet er wel van houden. In seizoen 1 heeft iedereen een hekel aan elkaar en zo en iedereen wantrouwt elkaar. Maar daarna is het anders. Er komen meerdere personages... Talin wordt geboren.... Echt gaafquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seizoen 1 voor het grootste gedeelte gekeken, maar ik kwam er erg moeilijk doorheen....
Seizoen 2 en 3 dus niet gekeken..
Ja, dat kwam me dus de keel uit in S1. Kon geen hoogte krijgen van de seriequote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is wel een hele vreemde serie. Je moet er wel van houden. In seizoen 1 heeft iedereen een hekel aan elkaar en zo en iedereen wantrouwt elkaar. Maar daarna is het anders. Er komen meerdere personages... Talin wordt geboren.... Echt gaaf.
Ik vind de humor echt ontzettend tof erinquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam me dus de keel uit in S1. Kon geen hoogte krijgen van de serie.
M'n broer kwam met de tip, hij is er zelf helemaal gek mee. En die zegt ook dat het pas in S2 en later echt interessant begint te worden. Wie weet geef ik het binnenkort nog eens een kans, nu Heroes een stop heeft....
Met kokos bedoel je?quote:
Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Dizer het volgende:.
Heb je een vaste vrije dag in de week.. word je alsnog om 7 uur wakker.
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!![]()
Argh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijken. Voor mijn broer
.
Dus dat wordt ook nog naast hel in woonboulevard.. ook nog alleen kijken kijken maar niet kopen omdat mijn broer zelf moet aanschaffen.
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh!Woonboulevards
![]()
Ze zeggen dat elke keer wanneer een man een woonboulevard bezoekt, zijn piemel 2,3 mm krimpt![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!!!!
Maar 24,14 is zó een turnoffquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]. En ik maar denken dat die 4.6 cm stijve penis van hem van nature was
!
Ach.. vandaag nog woonboulevard, en in de toekomst voor mijnzelf. Is dus 4.6mm in totaal.
Merk je toch niet op de 24.6 cm.
Wat een dubieuze opmerking vlak na een post over jouw piemelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. heb net een pleister geplakt op een plek waarvan ik over een halve dag enorm spijt van zal hebben vanwege al die haren.
Oh, het gaat over piemels en "VERRASSING!!!": Babette komt opdagenquote:
Heb ik wat gemist??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?
wat neequote:
Whehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een dubieuze opmerking vlak na een post over jouw piemel![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. heb net een pleister geplakt op een plek waarvan ik over een halve dag enorm spijt van zal hebben vanwege al die haren.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 21:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"een soort meet"... bedoel je daarmee een meet/orgie?![]()
Dat sprak ook wel voor zich eigenlijkquote:
Ben ff geminderd met SH... boeide me niet meer... Maar als ik nu ga kijken is het wel weer leuk denk ikquote:
Dan kan je hem nu toch ritueel verbranden ipv luisteren?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:18 schreef Dizer het volgende:
* Dizer draait 2-Pac greatest hits![]()
Ja, ooit in een hele foute tijd, heb ik die cd gekocht. Dat was in de tweede brugklas dus!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dan kan je hem nu toch ritueel verbranden ipv luisteren?![]()
Ok... dudequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dude.. 2Pac is wel een rapper, maar de enige echte goede rapper!!!!
!
Ik heb ze zelf ook nog niet gekekenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben ff geminderd met SH... boeide me niet meer... Maar als ik nu ga kijken is het wel weer leuk denk ik.
Huh?quote:
quote:
OMG... een mijlpaal!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ben net even kwaad op iemand geworden!![]()
![]()
Mij zul je niet snel kwaad zien, maar wel als iemand irritant is, gaat slapen of pokeren tijdens overleg, totaal geen inbreng heeft en dat al een paar weken.
Maar het voelde wel goed.
Trage slet!quote:
Tien uur later iemand aanrekenen dat ie geen vroegie is, is niet traag zeker?quote:
Dat duurde ook alweer vier minuten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry.
Niet voor mensen met een full-time job.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tien uur later iemand aanrekenen dat ie geen vroegie is, is niet traag zeker?
Kutreden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet voor mensen met een full-time job.![]()
Ja, ik ontken toch ook norgens een trage slet te zijn?quote:
Norgens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ontken toch ook norgens een trage slet te zijn?
Kuttypo's!quote:
Je bent zelf een kutreden!quote:
Dát is dus echt de meest verschrikkelijke layout ooitquote:
Die is nog lelijker dan Silver!quote:
Waar zijn je smileypuntjes gebleven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is nog lelijker dan Silver!
Blijkbaar komt er een nieuwe. Hoop dat die wat mooier is.
Vind ik ook.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef PeRi het volgende:
Kutnewbies.
Ik bewaarde ze altijd in een mooi doosje. Je weet wel, zo'n juwelending waar vrouwen al hun tierlantijntjes in gooien. Maar ik dus mijn puntjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar zijn je smileypuntjes gebleven?
Ik heb genoten van je verhaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat vat ik maar even op als compliment.
Een uitgebreide versie zal binnenkort in boekvorm verschijnen. Puntjesdrama in Umbabulla. Uiteraard moeten eerst Zhenar en Bupatih het nog een keer kritisch doorlezen.quote:
Heb je La vie en rose gezien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef babette21 het volgende:
klassieke [lees: clichématige] Franse chansons downloaden
Ne me quitte pas
Non, je ne regrette rien
Vivre
nog niet, neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je La vie en rose gezien?
Ik zat al op het puntje van m'n stoelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een uitgebreide versie zal binnenkort in boekvorm verschijnen. Puntjesdrama in Umbabulla. Uiteraard moeten eerst Zhenar en Bupatih het nog een keer kritisch doorlezen.
Oh, dank je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef PeRi het volgende:
Kutnewbies.
Over die diamanten roofquote:
Dit was ter illustratie van het soort mensen dat ik haatquote:
Thanks for stating the obvious.quote:
Ook geen check vandaag.quote:
Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van Friends gekeken
Ons leven, wat doe je
Dada heeft een lichte fascinatie met homo's, trek het je niet aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Thanks for stating the obvious.Ga toch lekker buitenspelen.
![]()
Ja best welquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?
Op naar de volgende serie.![]()
Vreselijk hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van Friends gekeken
Ons leven, wat doe je
Ja... alles is nu zo.... zinloosquote:
Het was mooi jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, in ieder geval was het wel een perfect einde van de serie, met de 'Where?'.
Plane.quote:
Oh.quote:
nee man, gewoon weer beginnen bij ep. 1.1quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?
Op naar de volgende serie.![]()
Dat ga ik doen, zo gauw ik klaar ben met seizoen 5. Dan bewaar ik seizoen 7 voor het laatstquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, gewoon weer beginnen bij ep. 1.1![]()
![]()
Ja?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ik ga al jaren "rond".... zodra ik bij laatste gehad heb begin ik gewoon weer vooraan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Dat ga ik doen, zo gauw ik klaar ben met seizoen 5. Dan bewaar ik seizoen 7 voor het laatst.
hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ze worden! (ja, echt!!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Ja?
Maar ik had nu al bij sommige eps zo van: 'Ooooh, deze weer'
Dan waren ze wel weer grappig maar toch.
Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ze worden! (ja, echt!!)
ik lig vaak al in 'n deuk voordat de grap geweest is
Zie je, ik weet niet eens uit mn hoofd welke dat isquote:weet je welke ik trouwens ook helemaal geweldig vind, maar we hier volgens mij nog nooit genoemd hebben?
The one with the cheesecake. Die kan ik blijven kijken haha
die waarin Chandler en Rachel een taart van de buurvrouw hebben gejat en helemaal verslaafd raken. Op het laatst valt ie op de grond in de hal (zegt dat genoeg?)quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef MissBliss het volgende:
Zie je, ik weet niet eens uit mn hoofd welke dat is
Oh diequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
die waarin Chandler en Rachel een taart van de buurvrouw hebben gejat en helemaal verslaafd raken. Op het laatst valt ie op de grond in de hal (zegt dat genoeg?)
precies, die!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh dieJaaaaaaaaaa!! En dan komt Joey aan, die kijkt even van
En dan pakt ie zn vork uit zn binnenzak (
) en eet lekker mee
quote:Chandler: Where do you want to go to lunch?
Rachel: Mama's Little Bakery, Chicago, Illinois?
quote:Chandler: I'm full, and yet I know if I stop eating this, I'll regret it.
quote:Rachel: We're gonna split it. You take half and I take half.
Chandler: Well, that's not fair, you've already had some.
Rachel: Well, oh, then, you know what? I think Monica would be very interested to know that you called her cheesecake dry and mealy.
Chandler: What do we use to the split it?
Oooh, die quotesquote:
Dat is natuurlijk ook nog een optie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Will & Grace natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja best wel
Ik zou niet weten wat we nu moeten kijken
Oh, das wel een idee jaquote:
quote:Jill: Okay, I bought a boat.
Monica: You bought a boat?
Jill: Yeah, but it wasn't for me, it was for a friend.
Chandler: Boy, did we make friends with the wrong sister.
quote:Jill: I don't know how to thank you guys.
Phoebe: Aw, I like cars.
quote:Phoebe: I don't think Rachel's gonna think it's such a good idea.
Jill: So, who made her queen of the world?
Phoebe: I would love that job!
Maar de top-dialoog - die ik nu natuurlijk weer niet kan vindenquote:Rachel: I don't like it.
Jill: Really?
Rachel: It's kinda slutty.
Jill: It's yours.
Rachel: Yeah, well, I'm a slut.
Jill: Me too.
quote:Jill: The only thing I can't have is dairy!!!!
Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef Lynx666 het volgende:
Al die quotes!
Ik krijg bijna weer zin om S01E01 in de dvdspeler te proppen.
Wel degelijk hilarisch!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, wel leuk, maar niet hilarisch
Of die kapselsquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachen![]()
grappige is als je in korte tijd de 10 series er doorheen jaagt je de veranderingen niet zo snel ziet, tenzij je ineens weer een terugblik uit S1 zietquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachen![]()
ik moet bekennen niet heeeel veel afleveringen te hebben gezien, maar wat ik heb gezien lijkt zo enorm op elkaar. Twee enorme over-the-top-typetjes (Jack en Karen??) voor de grappen en Will en Grace zelf voor eh... het plaatje?? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit om Grace moeten lachen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Zhenar het volgende:
Wel degelijk hilarisch!![]()
![]()
![]()
Alleen iets minder knuffelig dan Friends![]()
Grace is een beetje saai jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet bekennen niet heeeel veel afleveringen te hebben gezien, maar wat ik heb gezien lijkt zo enorm op elkaar. Twee enorme over-the-top-typetjes (Jack en Karen??) voor de grappen en Will en Grace zelf voor eh... het plaatje?? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit om Grace moeten lachen..
Nee, dit is SHO.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
FTR!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
Grace is inderdaad de minste, maar soms wel grappig.
Het leuke van W&G is, dat alle personages zo onsympathiek zijn.![]()
da's wel waarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
Het leuke van W&G is, dat alle personages zo onsympathiek zijn.![]()
Daarom is Seinfeld ook zo tof; dat zijn vreselijke egocentrische karakters allemaalquote:
je bent aardig populair met je printer actie huhquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi terug.
Hoezo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
je bent aardig populair met je printer actie huh
OMG ja!quote:
Je moet er wel van houden. Eerst is het echt wel even inkomen, maar als geheel is het een topseriequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef babette21 het volgende:
Van Seinfeld heb ik nog nooit 1 aflevering gezien, terwijl 't echt fantastisch schijnt te zijn
Ohquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden. Eerst is het echt wel even inkomen, maar als geheel is het een topserieHeel veel referenties naar eerdere afleveringen enzo.
Bijvoorbeeld: in één aflevering gaat er iemand dood omdat ze "de goedkope enveloppen" heeft gekocht in een winkel, die giftige lijm bleken te bevatten. Een paar seizoenen later staat haar toenmalige verloofde in een winkel om enveloppen te kopen; vragen ze hem "wil je de goedkope of de duurdere?" En dan knijpt hij even zijn ogen samen en zegt "Ehm... doe mij maar de duurdere."
Echt briljant om te zien (waarschijnlijk niet als je het zo leest)
Dat antwoordapparaatberichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
OhGeez
Seinfeld
"Believe it or not George isn't at home. Please leave a messaaaaage at the beep. I must be out, or I'd pick up the phone. Where could I be? Believe it or not, I'm not home."
Spider-Man, Spider-Man...quote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef PeRi het volgende:
Waar hangt iedereen uit?
Dat méén je niet!quote:
Nog steeds??quote:
quote:
we've got a winner!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:35 schreef babette21 het volgende:
jezus, zit ik nou alweer over te werken?!?
volgens mij he, als we 'n lijstje bijhouden, blijkt dat er elke dag wel minstens één SC'er overuren zit te maken... wat zijn we toch sneu (als groep dan, niet individueel natuurlijk)
![]()
Ik heb morgen ochtend om 8 uur weer vergadering en oplevering van mijn project.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat méén je niet!![]()
!
Ik mag hopen dat je morgen vrij bent? Of iig niet 's morgens weer op je werk staat?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Klaar![]()
.
Heerlijk zo overwerken. Ik heb officiëel vandaag van 08.40 's ochtends t/m 0.40 's nachts gewerkt met een lunchpauze van 30 minuten en een avondpauze van 60min..
Ciao.
Ik zou halverwege de avond gestorven zijn denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Klaar![]()
.
Heerlijk zo overwerken. Ik heb officiëel vandaag van 08.40 's ochtends t/m 0.40 's nachts gewerkt met een lunchpauze van 30 minuten en een avondpauze van 60min..
Ciao.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb morgen ochtend om 8 uur weer vergadering en oplevering van mijn project.
Zaterdag ochtend is de Lancering van de nieuwe strategiemethode die ik nu aan het afronden ben.
Ik was klaar, maar mijn excel file is naar de klote gegaan en de back-up is pas morgen middag beschikbaar (van de server) en is de versie van gister. Terwijl ik vandaag alle cruciale veranderingen heb aangepast.
Ik ben moe en kapot en heb geen zin meer en ik moet om 05.00 uur op.
De quote uit je sig is bijna jarig!quote:
Oehquote:Op donderdag 15 maart 2007 09:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
De quote uit je sig is bijna jarig!![]()
Wat is dit voor gezeik??? Of je bent vroegie, of je bent het niet! "Verlate vroegiechecks" bestaan nietquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Verlate vroegiecheck.
Hij is een newbie.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezeik??? Of je bent vroegie, of je bent het niet! "Verlate vroegiechecks" bestaan nietJij bent dus overduidelijk geen vroegie
Gatver, wie weet waar hij daarmee in gezeten heeftquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Dan kun jij hem de hand schudden
Oeh, die heb ik nog nooit gezien, maar als jij het zegt... toch maar eens proberen danquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Curb your Enthusiasm is ook erg leuk
Vreemd...maar erg leuk
De ultieme "quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik nog nooit gezien, maar als jij het zegt... toch maar eens proberen dan![]()
Klinktquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
De ultieme "" serie
Een neppe real life soap rond Larry David, die samen met Jerry Seinfeld Seinfeld heeft bedacht en gemaakt. Het heeft wat weg van Seinfeld maar staat echt op zich. Het zijn vooral de "sneue" situaties waar Larry David in verzeild raakt
Staat op mijn lijstje, maar nog niet aan toegekomenquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:02 schreef Zhenar het volgende:
Als je van ""-series houdt, dan moet je ook The Office en Extra's kijken, van Ricky Gervais. Heel veel sneuheid in een heerlijk komisch jasje
![]()
![]()
![]()
Dit is toch een schoolvoorbeeld van "quote:Synopsis: An innocent "bunch-up" in Larry's trousers gives rise to a misunderstanding with Cheryl's (Larry's vrouw) friend Nancy at the movies - where Larry also offends the new girlfriend of pal Richard Lewis. During a phone call to Jeff (zijn agent), Larry jokingly refers to his wife as "Hitler," not realizing he's on a speaker phone with Jeff's outraged parents listening in.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
Uit seizoen 1 afl. 2:
[..]
Dit is toch een schoolvoorbeeld van ""
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |