Ohquote:Op maandag 12 maart 2007 21:28 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja van die masks, groot deel van de rest wist ik al.
Wtf?! Een studie/stagegenootje?!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Voor mij was het allemaal nieuw[Behalve clonetool] En het meeste ben ik alweer kwijt
quote:
Ohquote:
quote:
Dus.quote:
quote:
Ja, dat had ik dus ook allang doorquote:
Ja jij kwam pas op de laatste helftquote:Op maandag 12 maart 2007 21:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Voor mij was het allemaal nieuw[Behalve clonetool] En het meeste ben ik alweer kwijt
Alsof dat er toe doet!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:34 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb ook een lover.
Ja, hallo!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja jij kwam pas op de laatste helft.
Ehm, nou, ehm....quote:
quote:
Ja dan welquote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, hallo!
Het was zondag en de dag ervoor had ik ook al een meet, en ik was pas om 5 uur thuis, dus ik vond dat we nog vroeg waren
Je avatar.quote:
Johquote:Op maandag 12 maart 2007 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dan wel. OO is saai trouwens
.
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]de dag ervoor had ik ook al een meet
IRCquote:
Lief hequote:
Welk kanaal?quote:
Die avond was er ook nog een soort meetquote:
#XFAquote:
duh, gelukkig hebben partypeople als christiaan die de boel wel op steltn zetten hequote:Op maandag 12 maart 2007 21:36 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja dan wel. OO is saai trouwens
.
Matt moet erin.quote:
"een soort meet"... bedoel je daarmee een meet/orgie?quote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Die avond was er ook nog een soort meet
Drie in 1 weekend
Whehequote:Op maandag 12 maart 2007 21:38 schreef Re het volgende:
[..]
duh, gelukkig hebben partypeople als christiaan die de boel wel op steltn zetten he![]()
Jaja, zo gauw Invincible uitkomtquote:
Dat wilde ik ook al doen, nog vier dagen.quote:
quote:
quote:*** #Xfa cannot join channel (+k)
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk #IDOquote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh wacht, ik bedoel natuurlijk #IDO![]()
.
Gezellig hequote:
Jaquote:
Standaard. Alleen als er Idols nieuws is wordt er geconverseerd.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:55 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar waarom houden al die andere knakker hun bek?![]()
Weet ik niet!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk een 'w' erbij?
Ook oud nieuws mag soms best in de TTquote:Op maandag 12 maart 2007 22:13 schreef PeRi het volgende:
Fir3 een lover, oud nieuws.
Ik wilde alleen maar een tvp, niet meteen gemeen doenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook oud nieuws mag soms best in de TT![]()
Jij begon met een gemene tvp!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wilde alleen maar een tvp, niet meteen gemeen doen!
Dizer! Vertel! Welke Farscape afleveringquote:
Fuck... ff chekkuhquote:Op maandag 12 maart 2007 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dizer! Vertel! Welke Farscape aflevering?
Hoiquote:
quote:
Jajaquote:
Wat ja?quote:
Gewoon, ik ben verliefd op je.quote:
Kneusjequote:Op maandag 12 maart 2007 22:33 schreef Svensational het volgende:
[..]
Gewoon, ik ben verliefd op je.
Wheheheh, nu zijn de rollen omgedraaidquote:
quote:
Jajaquote:
Wat ja?quote:
Kneusjequote:
quote:
S2.01 (Mind the baby)quote:Op maandag 12 maart 2007 22:35 schreef Fir3fly het volgende:
Déjà vu.
Kneusjequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Zhensational het volgende:
Goeie rel.
Pff, ik kijk wel even. Eerst maar even downloadenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
S2.01 (Mind the baby)
In de laatste scène... op dvd is het 00:39:00 t/m 00:40:00 dan zie je een kleine schip en een grote schip starbusten (verdwijnen in space...)
Die twee beiden duren echt maar 1 of 2 sec per keer...
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Pff, ik kijk wel even. Eerst maar even downloaden.
Tonight we dine in HELL!!!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
PS: ik tel de dagen totdat we eindelijk naar 300 kunnen![]()
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk meequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zou graag beiden apart als avatar willen en samen als 1 avatar.
Dus 3 in totaal.. ff kieken welke het mooist is en zo.
Dus kijk maar hoe crea bea je kan zijn.
Jij mag het ook proberen. Leuke uitdagingquote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk mee![]()
Ach, jij hebt het gisteren al druk genoeg gehad.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Whehe Fir3, je hebt het er maar druk mee![]()
Gaat om Farscape neem ik aan?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij mag het ook proberen. Leuke uitdaging.
Ik ben nog met de "afterparty" bezigquote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ach, jij hebt het gisteren al druk genoeg gehad.
Heb je het wel gekeken?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Gaat om Farscape neem ik aan?
De 3 seizoenen die ik had heb ik een poos geleden al gewist![]()
.
Seizoen 1 voor het grootste gedeelte gekeken, maar ik kwam er erg moeilijk doorheen...quote:
Het is wel een hele vreemde serie. Je moet er wel van houden. In seizoen 1 heeft iedereen een hekel aan elkaar en zo en iedereen wantrouwt elkaar. Maar daarna is het anders. Er komen meerdere personages... Talin wordt geboren.... Echt gaafquote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Seizoen 1 voor het grootste gedeelte gekeken, maar ik kwam er erg moeilijk doorheen....
Seizoen 2 en 3 dus niet gekeken..
Ja, dat kwam me dus de keel uit in S1. Kon geen hoogte krijgen van de seriequote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het is wel een hele vreemde serie. Je moet er wel van houden. In seizoen 1 heeft iedereen een hekel aan elkaar en zo en iedereen wantrouwt elkaar. Maar daarna is het anders. Er komen meerdere personages... Talin wordt geboren.... Echt gaaf.
Ik vind de humor echt ontzettend tof erinquote:Op maandag 12 maart 2007 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja, dat kwam me dus de keel uit in S1. Kon geen hoogte krijgen van de serie.
M'n broer kwam met de tip, hij is er zelf helemaal gek mee. En die zegt ook dat het pas in S2 en later echt interessant begint te worden. Wie weet geef ik het binnenkort nog eens een kans, nu Heroes een stop heeft....
Met kokos bedoel je?quote:
Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Dizer het volgende:.
Heb je een vaste vrije dag in de week.. word je alsnog om 7 uur wakker.
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!![]()
Argh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijken. Voor mijn broer
.
Dus dat wordt ook nog naast hel in woonboulevard.. ook nog alleen kijken kijken maar niet kopen omdat mijn broer zelf moet aanschaffen.
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh!Woonboulevards
![]()
Ze zeggen dat elke keer wanneer een man een woonboulevard bezoekt, zijn piemel 2,3 mm krimpt![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!!!!
Maar 24,14 is zó een turnoffquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]. En ik maar denken dat die 4.6 cm stijve penis van hem van nature was
!
Ach.. vandaag nog woonboulevard, en in de toekomst voor mijnzelf. Is dus 4.6mm in totaal.
Merk je toch niet op de 24.6 cm.
Wat een dubieuze opmerking vlak na een post over jouw piemelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. heb net een pleister geplakt op een plek waarvan ik over een halve dag enorm spijt van zal hebben vanwege al die haren.
Oh, het gaat over piemels en "VERRASSING!!!": Babette komt opdagenquote:
Heb ik wat gemist??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?
wat neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |