Hoezo?quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef Re het volgende:
[..]
je bent aardig populair met je printer actie huh
OMG ja!quote:
Je moet er wel van houden. Eerst is het echt wel even inkomen, maar als geheel is het een topseriequote:Op woensdag 14 maart 2007 17:13 schreef babette21 het volgende:
Van Seinfeld heb ik nog nooit 1 aflevering gezien, terwijl 't echt fantastisch schijnt te zijn
Ohquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden. Eerst is het echt wel even inkomen, maar als geheel is het een topserieHeel veel referenties naar eerdere afleveringen enzo.
Bijvoorbeeld: in één aflevering gaat er iemand dood omdat ze "de goedkope enveloppen" heeft gekocht in een winkel, die giftige lijm bleken te bevatten. Een paar seizoenen later staat haar toenmalige verloofde in een winkel om enveloppen te kopen; vragen ze hem "wil je de goedkope of de duurdere?" En dan knijpt hij even zijn ogen samen en zegt "Ehm... doe mij maar de duurdere."
Echt briljant om te zien (waarschijnlijk niet als je het zo leest)
Dat antwoordapparaatberichtquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
OhGeez
Seinfeld
"Believe it or not George isn't at home. Please leave a messaaaaage at the beep. I must be out, or I'd pick up the phone. Where could I be? Believe it or not, I'm not home."
Spider-Man, Spider-Man...quote:
Ik ben nog aan het werkquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:31 schreef PeRi het volgende:
Waar hangt iedereen uit?
Dat méén je niet!quote:
Nog steeds??quote:
quote:
we've got a winner!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:35 schreef babette21 het volgende:
jezus, zit ik nou alweer over te werken?!?
volgens mij he, als we 'n lijstje bijhouden, blijkt dat er elke dag wel minstens één SC'er overuren zit te maken... wat zijn we toch sneu (als groep dan, niet individueel natuurlijk)
![]()
Ik heb morgen ochtend om 8 uur weer vergadering en oplevering van mijn project.quote:Op woensdag 14 maart 2007 23:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat méén je niet!![]()
!
Ik mag hopen dat je morgen vrij bent? Of iig niet 's morgens weer op je werk staat?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Klaar![]()
.
Heerlijk zo overwerken. Ik heb officiëel vandaag van 08.40 's ochtends t/m 0.40 's nachts gewerkt met een lunchpauze van 30 minuten en een avondpauze van 60min..
Ciao.
Ik zou halverwege de avond gestorven zijn denk ikquote:Op donderdag 15 maart 2007 00:41 schreef Dizer het volgende:
Klaar![]()
.
Heerlijk zo overwerken. Ik heb officiëel vandaag van 08.40 's ochtends t/m 0.40 's nachts gewerkt met een lunchpauze van 30 minuten en een avondpauze van 60min..
Ciao.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb morgen ochtend om 8 uur weer vergadering en oplevering van mijn project.
Zaterdag ochtend is de Lancering van de nieuwe strategiemethode die ik nu aan het afronden ben.
Ik was klaar, maar mijn excel file is naar de klote gegaan en de back-up is pas morgen middag beschikbaar (van de server) en is de versie van gister. Terwijl ik vandaag alle cruciale veranderingen heb aangepast.
Ik ben moe en kapot en heb geen zin meer en ik moet om 05.00 uur op.
De quote uit je sig is bijna jarig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |