Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van Friends gekeken
Ons leven, wat doe je
Dada heeft een lichte fascinatie met homo's, trek het je niet aanquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Thanks for stating the obvious.Ga toch lekker buitenspelen.
![]()
Ja best welquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?
Op naar de volgende serie.![]()
Vreselijk hequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:10 schreef MissBliss het volgende:
Gisteren de laatste aflevering van Friends gekeken
Ons leven, wat doe je
Ja... alles is nu zo.... zinloosquote:
Het was mooi jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:40 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ja, in ieder geval was het wel een perfect einde van de serie, met de 'Where?'.
Plane.quote:
Oh.quote:
nee man, gewoon weer beginnen bij ep. 1.1quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Je hebt ze er best snel doorheen gejaagd, niet?
Op naar de volgende serie.![]()
Dat ga ik doen, zo gauw ik klaar ben met seizoen 5. Dan bewaar ik seizoen 7 voor het laatstquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee man, gewoon weer beginnen bij ep. 1.1![]()
![]()
Ja?quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
ik ga al jaren "rond".... zodra ik bij laatste gehad heb begin ik gewoon weer vooraan...quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:47 schreef Fir3fly het volgende:
Dat ga ik doen, zo gauw ik klaar ben met seizoen 5. Dan bewaar ik seizoen 7 voor het laatst.
hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ze worden! (ja, echt!!)quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:49 schreef MissBliss het volgende:
Ja?
Maar ik had nu al bij sommige eps zo van: 'Ooooh, deze weer'
Dan waren ze wel weer grappig maar toch.
Ja, dat heb ik ookquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe vaker ik ze zie, hoe leuker ze worden! (ja, echt!!)
ik lig vaak al in 'n deuk voordat de grap geweest is
Zie je, ik weet niet eens uit mn hoofd welke dat isquote:weet je welke ik trouwens ook helemaal geweldig vind, maar we hier volgens mij nog nooit genoemd hebben?
The one with the cheesecake. Die kan ik blijven kijken haha
die waarin Chandler en Rachel een taart van de buurvrouw hebben gejat en helemaal verslaafd raken. Op het laatst valt ie op de grond in de hal (zegt dat genoeg?)quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:55 schreef MissBliss het volgende:
Zie je, ik weet niet eens uit mn hoofd welke dat is
Oh diequote:Op woensdag 14 maart 2007 13:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
die waarin Chandler en Rachel een taart van de buurvrouw hebben gejat en helemaal verslaafd raken. Op het laatst valt ie op de grond in de hal (zegt dat genoeg?)
precies, die!!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:59 schreef MissBliss het volgende:
Oh dieJaaaaaaaaaa!! En dan komt Joey aan, die kijkt even van
En dan pakt ie zn vork uit zn binnenzak (
) en eet lekker mee
quote:Chandler: Where do you want to go to lunch?
Rachel: Mama's Little Bakery, Chicago, Illinois?
quote:Chandler: I'm full, and yet I know if I stop eating this, I'll regret it.
quote:Rachel: We're gonna split it. You take half and I take half.
Chandler: Well, that's not fair, you've already had some.
Rachel: Well, oh, then, you know what? I think Monica would be very interested to know that you called her cheesecake dry and mealy.
Chandler: What do we use to the split it?
Oooh, die quotesquote:
Dat is natuurlijk ook nog een optie.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
Will & Grace natuurlijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja best wel
Ik zou niet weten wat we nu moeten kijken
Oh, das wel een idee jaquote:
quote:Jill: Okay, I bought a boat.
Monica: You bought a boat?
Jill: Yeah, but it wasn't for me, it was for a friend.
Chandler: Boy, did we make friends with the wrong sister.
quote:Jill: I don't know how to thank you guys.
Phoebe: Aw, I like cars.
quote:Phoebe: I don't think Rachel's gonna think it's such a good idea.
Jill: So, who made her queen of the world?
Phoebe: I would love that job!
Maar de top-dialoog - die ik nu natuurlijk weer niet kan vindenquote:Rachel: I don't like it.
Jill: Really?
Rachel: It's kinda slutty.
Jill: It's yours.
Rachel: Yeah, well, I'm a slut.
Jill: Me too.
quote:Jill: The only thing I can't have is dairy!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |