Tien uur later iemand aanrekenen dat ie geen vroegie is, is niet traag zeker?quote:
Dat duurde ook alweer vier minuten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry.
Niet voor mensen met een full-time job.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef PeRi het volgende:
[..]
Tien uur later iemand aanrekenen dat ie geen vroegie is, is niet traag zeker?
Kutreden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet voor mensen met een full-time job.![]()
Ja, ik ontken toch ook norgens een trage slet te zijn?quote:
Norgens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ontken toch ook norgens een trage slet te zijn?
Kuttypo's!quote:
Je bent zelf een kutreden!quote:
Dát is dus echt de meest verschrikkelijke layout ooitquote:
Die is nog lelijker dan Silver!quote:
Waar zijn je smileypuntjes gebleven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:17 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is nog lelijker dan Silver!
Blijkbaar komt er een nieuwe. Hoop dat die wat mooier is.
Vind ik ook.quote:
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef PeRi het volgende:
Kutnewbies.
Ik bewaarde ze altijd in een mooi doosje. Je weet wel, zo'n juwelending waar vrouwen al hun tierlantijntjes in gooien. Maar ik dus mijn puntjes.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Waar zijn je smileypuntjes gebleven?
Ik heb genoten van je verhaal.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat vat ik maar even op als compliment.
Een uitgebreide versie zal binnenkort in boekvorm verschijnen. Puntjesdrama in Umbabulla. Uiteraard moeten eerst Zhenar en Bupatih het nog een keer kritisch doorlezen.quote:
Heb je La vie en rose gezien?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:27 schreef babette21 het volgende:
klassieke [lees: clichématige] Franse chansons downloaden
Ne me quitte pas
Non, je ne regrette rien
Vivre
nog niet, neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Heb je La vie en rose gezien?
Ik zat al op het puntje van m'n stoelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Een uitgebreide versie zal binnenkort in boekvorm verschijnen. Puntjesdrama in Umbabulla. Uiteraard moeten eerst Zhenar en Bupatih het nog een keer kritisch doorlezen.
Oh, dank je.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:19 schreef PeRi het volgende:
Kutnewbies.
Over die diamanten roofquote:
Dit was ter illustratie van het soort mensen dat ik haatquote:
Thanks for stating the obvious.quote:
Ook geen check vandaag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |