Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:18 schreef Dizer het volgende:.
Heb je een vaste vrije dag in de week.. word je alsnog om 7 uur wakker.
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat is juist tof, want dan heb je extra veel vrij!![]()
Argh!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jaa? En nou moet ik met mams de stad in voor nieuwe meubelen kijken. Voor mijn broer
.
Dus dat wordt ook nog naast hel in woonboulevard.. ook nog alleen kijken kijken maar niet kopen omdat mijn broer zelf moet aanschaffen.
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Argh!Woonboulevards
![]()
Ze zeggen dat elke keer wanneer een man een woonboulevard bezoekt, zijn piemel 2,3 mm krimpt![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe vaak Sven al een woonboulevard bezocht heeft!!!!
Maar 24,14 is zó een turnoffquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:01 schreef Dizer het volgende:
[..]. En ik maar denken dat die 4.6 cm stijve penis van hem van nature was
!
Ach.. vandaag nog woonboulevard, en in de toekomst voor mijnzelf. Is dus 4.6mm in totaal.
Merk je toch niet op de 24.6 cm.
Wat een dubieuze opmerking vlak na een post over jouw piemelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. heb net een pleister geplakt op een plek waarvan ik over een halve dag enorm spijt van zal hebben vanwege al die haren.
Oh, het gaat over piemels en "VERRASSING!!!": Babette komt opdagenquote:
Heb ik wat gemist??quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?

Neequote:
Neequote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:42 schreef Re het volgende:
maar wie is die loverboy van vuurvliegje?
wat neequote:
Whehequote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat een dubieuze opmerking vlak na een post over jouw piemel![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:19 schreef Dizer het volgende:
Fuck.. heb net een pleister geplakt op een plek waarvan ik over een halve dag enorm spijt van zal hebben vanwege al die haren.
Ja natuurlijkquote:Op maandag 12 maart 2007 21:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"een soort meet"... bedoel je daarmee een meet/orgie?![]()
Dat sprak ook wel voor zich eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |