Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:01 schreef Lynx666 het volgende:
Al die quotes!
Ik krijg bijna weer zin om S01E01 in de dvdspeler te proppen.
Wel degelijk hilarisch!quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
hm, wel leuk, maar niet hilarisch
Of die kapselsquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachen![]()
grappige is als je in korte tijd de 10 series er doorheen jaagt je de veranderingen niet zo snel ziet, tenzij je ineens weer een terugblik uit S1 zietquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alleen al de outfits die ze daar aan hebben zijn genoeg om te huilen van het lachen![]()
ik moet bekennen niet heeeel veel afleveringen te hebben gezien, maar wat ik heb gezien lijkt zo enorm op elkaar. Twee enorme over-the-top-typetjes (Jack en Karen??) voor de grappen en Will en Grace zelf voor eh... het plaatje?? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit om Grace moeten lachen..quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Zhenar het volgende:
Wel degelijk hilarisch!![]()
![]()
![]()
Alleen iets minder knuffelig dan Friends![]()
Grace is een beetje saai jaquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik moet bekennen niet heeeel veel afleveringen te hebben gezien, maar wat ik heb gezien lijkt zo enorm op elkaar. Twee enorme over-the-top-typetjes (Jack en Karen??) voor de grappen en Will en Grace zelf voor eh... het plaatje?? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit om Grace moeten lachen..
Nee, dit is SHO.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef PeRi het volgende:
FTR!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
Grace is inderdaad de minste, maar soms wel grappig.
Het leuke van W&G is, dat alle personages zo onsympathiek zijn.![]()
da's wel waarquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef Zhenar het volgende:
Het leuke van W&G is, dat alle personages zo onsympathiek zijn.![]()
Daarom is Seinfeld ook zo tof; dat zijn vreselijke egocentrische karakters allemaalquote:
je bent aardig populair met je printer actie huhquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:27 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |