en brian is loslulligquote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda is loslippig volgens brian
![]()
Durft hij niet meer na de toespraak van zijn mamaquote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef Copycat het volgende:
Ja, dat wordt weer neuken vanavond.
Ik denk dat brian het ook in de zin van schaamlippig bedoelde ipv de werkelijke betekenisquote:Op zondag 11 maart 2007 18:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda kent het woord loslippig niet en begon keihard te lachen toen ze het hoorde...
nee ze ging d'r benen scherenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:03 schreef carpediem23 het volgende:
Ja ga wat doen, lees een goed boek. Of ga een echt studie volgen ipv visagie shit
Sinds wanneer heeft hij humor?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik denk dat brian het ook in de zin van schaamlippig bedoelde ipv de werkelijke betekenis
Dat en/of in de zoenzin.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Ik denk dat brian het ook in de zin van schaamlippig bedoelde ipv de werkelijke betekenis
Onbedoelde humor. Hij kent simpelweg de juiste betekenis niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sinds wanneer heeft hij humor?
Amanda zal wel aan iets anders denken als ze "Grieks" hoortquote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze gaan grieks eten bestellen
lekker
![]()
Grieks eten is toch verschillende soorten vlees met overal de zelfde kruiden er opquote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ze gaan grieks eten bestellen
lekker
![]()
Zij die geen mannen weert?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:10 schreef BuffyJan het volgende:
zdgmw basht Japio
Thanks, bijna gemist.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:10 schreef BuffyJan het volgende:
zdngmw basht Japio
Dat wil ik ook wel graag even terug zien! iemand???quote:Op zondag 11 maart 2007 18:11 schreef Carlaa het volgende:
btw, is dat gesprek van Brainless zijn moeder toevallig ergens op video te zien?
youtubequote:Op zondag 11 maart 2007 18:11 schreef Carlaa het volgende:
btw, is dat gesprek van Brainless zijn moeder toevallig ergens op video te zien?
http://www.youtube.com/profile_videos?user=moniquetelquote:Op zondag 11 maart 2007 18:11 schreef Carlaa het volgende:
what else is newquote:Op zondag 11 maart 2007 18:10 schreef BuffyJan het volgende:
zdngmw basht Japio
Ik had niet eens in de gaten dat er een n misttequote:
Thanx!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/profile_videos?user=moniquetel
Oh, dat is een overzichtpagina, zie ik nu.
Ook handig, maar dit is 'm:
http://www.youtube.com/watch?v=ngXtL56CfQI
wat is het toch een lekker etterbakkiequote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef the_undertaker het volgende:
Haha Huub verscheurd e bestellijst zodat Jaap niets kan bestellen . HAHAHA
Foei huub.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef the_undertaker het volgende:
Dat vette griekse eten is niets voor Jaap. Als Jaap niet op zichzelf past, dan moet Huub het maar doen!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:15 schreef the_undertaker het volgende:
nee een beetje pesten mag welquote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef eeff het volgende:
Jaapio krijgt niet eens een KANS in dit hele huis... Gogogogogogo allemaal
Vet stoer![]()
Niet noodzakelijk, het is een vrij gevarieerde keuken, maar de meeste mensen gaan altijd alleen maar voor gyros of suflaki, dan lijkt het al snel allemaal hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:10 schreef Borga het volgende:
[..]
Grieks eten is toch verschillende soorten vlees met overal de zelfde kruiden er op
Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?
Afgekapt door de redactie. Er stond toen ook een boodschap op het scherm dat er geen info doorgegeven mocht worden. Toen belde Brian later weer en toen was mama boos want de anderen mochten dat wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef eeff het volgende:
Jaapio krijgt niet eens een KANS in dit hele huis... Gogogogogogo allemaal
Vet stoer![]()
Het was wel de dag van de stemming geloof ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al.
Er mag geen spelinformatie gegeven worden.
Wat gek!!! Anderen mogen dat toch ook?
ja iemand iets meer infoquote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef noekje het volgende:
Hé er stond iets op het scherm!
Volgens mij over het eten van Jaap.
Peter6000 valt eindelijk door de mand!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik op het scherm zag staan Huubke en Peter....huh?
En later heeft hij nog even zeker gemaakt dat dat ook zo bleefquote:Op zondag 11 maart 2007 18:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Afgekapt door de redactie. Er stond toen ook een boodschap op het scherm dat er geen info doorgegeven mocht worden. Toen belde Brian later weer en toen was mama boos want de anderen mochten dat wel.
Ik vond het ook raar dat het werd afgekapt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?
De dagen voor de stemming zijn ze altijd wat strenger... Tenzij je familie bent van de zwarte heks... Dan komen Patricia en Herma gezellig nog effe langs. Maar als de stemming voorbij is heeft het geen zin om dingen geheim te houden, die lekken na een paar dagen toch wel uit...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Staat er nog iets op het programma vandaag?
Er zijn er wel meer die de kans hebben vergooid toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.
Misschien wel als reactie op de loslippigheid van Brainless' 'vriend' Daryl, die eerder die week op bezoek was en zo'n beetje een uur lang spelinfo heeft door zitten geven.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
thanxquote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.
Ja, maar die waren wat voorzichtiger met hun tweede en derde kans, waar Japio als de in dit geval niet spreekwoordelijke olifant door de porceleinkast bleef denderen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:28 schreef eeff het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die de kans hebben vergooid toch?
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doenquote:
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Dat ie wil neukenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Huub nou aan Amanda duidelijk proberen te maken?
Ik snap het niet
da's waar die van mij zal ook wel blij zijn,quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt of haar outfitje kan.
Eric vindt van wel, Noekje vindt van niet maar mij wordt wéér niks gevraagd.
Wat erg eigenlijk hequote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....
Huh? Ik hoorde niets....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
over de bestellijst die huub verscheurd hadquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
Nog een gitaar en accordeon en we hebben Frank en Mirella II.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.
En dat bestellijstje was het eigendom van wie dan???quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
En de stem zei daarna nog iets van: You can play more intelligent than that.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
da's echt onzin. dat foldertje was niet van jaap en het foldertje is ook geen eten.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over de bestellijst die huub verscheurd had
viel onder elkaars eigendommen ofzo ?![]()
Dat zei hij daarna pas.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"
beetje overdreven
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef BuffyJan het volgende:
Ze draaien alleen net iets te laat de streams weg![]()
Ze worden gek daar.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:38 schreef uniekhoorn het volgende:
En nu moeten ze de slaapkamer opruimen van 'de stem'
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Nog een gitaar en accordeon en we hebben Frank en Mirella II.
Zou kunnen, had ik niet aan gedacht. Heb het van Daryl ook niet meegekregen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Misschien wel als reactie op de loslippigheid van Brainless' 'vriend' Daryl, die eerder die week op bezoek was en zo'n beetje een uur lang spelinfo heeft door zitten geven.
Precies!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond het ook raar dat het werd afgekapt.
Het is niet zo dat ze snode plannen aan het verraden was.
Dat Amanda met Huub rommelt, wist Brian allang.
Zit ook wat in.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De dagen voor de stemming zijn ze altijd wat strenger... Tenzij je familie bent van de zwarte heks... Dan komen Patricia en Herma gezellig nog effe langs. Maar als de stemming voorbij is heeft het geen zin om dingen geheim te houden, die lekken na een paar dagen toch wel uit...
Ze willen een intelligent spel maar ze zetten er dombo's in en nodigen de soca-boy uit.....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En de stem zei daarna nog iets van: You can play more intelligent than that.
Eensquote:Op zondag 11 maart 2007 18:39 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wel leuk om die stemmen eens te horen.
Laat maar horen!
nou eerlijker kan niet tochquote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef Clank het volgende:
Huub tegen Amanda: Ik voel me sexueel tot je aangetrokken, maar ik het geen zin in het gezeik van een relatie.
Heeft Jaap lopen klagen of komt achter hier zelf meequote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
Als jaap man was geweest had hij gewoon zelf eten besteld.
Huub heeft dan geen eer aan het verschuren van de bestellijst.
Japio wilde eerst geen eten bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef blomst het volgende:
Als jaap man was geweest had hij gewoon zelf eten besteld.
Huub heeft dan geen eer aan het verschuren van de bestellijst.
Nee.. maar ben bang dat Amanda dat heel snel vergeet. Na de eerste keer sex heeft ze verkering met Huub.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nou eerlijker kan niet toch
![]()
Ze wilden gaan bestellen en ze vroegen wat hij wilde eten. Ze waren het geloof ik aan het voorlezen en toen zei Jaap: Ik kijk zo zelf wel en toen verscheurde Huub de lijst.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heeft Jaap lopen klagen of komt achter hier zelf mee
Wat een ongelooflijk deprimerend zeikwijf is die moederquote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog even en dan is het echt een staarwedstrijd geworden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:39 schreef waxmask het volgende:
Het is dus dadelijk echt elkaar wegkijken...man wat triest om hierom in te grijpen..![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nog even en dan is het echt een staarwedstrijd geworden.
Ik vind het ook wel erg om hiervoor iemand op zijn kop te geven:
- bestellijst is toch niet iemands persoonlijke eigendom
- je speelt ook niet met het eten
Ze zoeken het wel op ...
Een deftige miljonairsvilla valt toch in het niet met het uitnodigen van de soca boys en de teasers. Wat willen ze nu eigenlijk.
dat deftig doen slaat echt nergens op. defitge kleding en zo, alles netjes opruimen. maar aan de andere kant elkaar wel de huid vol schelden en ranzige orgies houden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zoeken het wel op ...
Een deftige miljonairsvilla valt toch in het niet met het uitnodigen van de soca boys en de teasers. Wat willen ze nu eigenlijk.
Brainless is weer beschikbaar, na Amanda's ontbewerkstelliging van vanmiddag. Dus wat let je?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Man, ik vind Huub steeds minder leuk, arrogante sukkel met zijn praatjes....
Heel DGK is gedowngrade, Huub wordt continu terug gefloten op alles wat ie verzint. Regels zijn aangepast, discussies mogen niet hard op hard gezet worden, mensen met stress zitten onder medicatie, en op feestjes krijgen de gasten een hele lijst met dingen "not to do!"quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zoeken het wel op ...
Mee eens, maar ze moeten niet de schijn ophouden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?
Maar dit was toch geen officiële waarschuwing??quote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Ashrak het volgende:
En ik vind ook dat als Huub voor het verscheuren van de bestellijst een waarschuwing krijgt ook Brian en Natasia een waarschuwing moeten krijgen, omdat ze gisteren een brief van Huub hebben gelezen.
Ook Jaap mag er dan een hebben voor het belemmeren van Huub's bewegingsvrijheid gisteravond.
Te kinderachtig voor woorden.
Je moet 'm niet zo serieus nemen, doet hij zelf ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Maar als die een feestje geeft is dat niet te vergelijken met een feestje DGK, damn op zo'n feestje is kosten nog moeite gespaard, betere gasten,drank, personeel en entertainment.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?
Elke bewoner heeft z`n eigen regels. Dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Ashrak het volgende:
En ik vind ook dat als Huub voor het verscheuren van de bestellijst een waarschuwing krijgt ook Brian en Natasia een waarschuwing moeten krijgen, omdat ze gisteren een brief van Huub hebben gelezen.
Ook Jaap mag er dan een hebben voor het belemmeren van Huub's bewegingsvrijheid gisteravond.
Restjes van Natrashaquote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
heeft eric nou make up op zijn ogen?
Alsof de bezorgGriek er geen nieuw foldertje bij doet als ze de bestelling komen brengen....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
zou ik niet van staan te kijken ..............kan zo maar (tis eric he?!!!)quote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
heeft eric nou make up op zijn ogen?
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
In het begin leek het er meer op dat ze van een groep "normale" mensen een groep nette miljonairs wilden maken......maar dat was maar heeeel in het begin.....tegenwoordig is het meer net als de serie van die Hefner....
ik denk dat iets oudere mensen er al niet meer in (dgk) willen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze kijken wel uitquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
In het begin leek het er meer op dat ze van een groep "normale" mensen een groep nette miljonairs wilden maken......maar dat was maar heeeel in het begin.....tegenwoordig is het meer net als de serie van die Hefner....
We kunnen hem beter allemaal sluiten zoals 10 nu bezig isquote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens mij was t geen officiele waarschuwing.
Ik sluit de streams af mensen. Was weer gezellig! Misschien tot later![]()
en ze kunnen hem waarschijnlijk ook gewoon uitprinten van internet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof de bezorgGriek er geen nieuw foldertje bij doet als ze de bestelling komen brengen....
Idd, hoe ranziger hoe beter lijkt het welquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
Je vergeet Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Maar ja wat wil je met de komst van personen als Amanda en Eric...
het kan nog helderder hoor..................savonds als je gedronken ben ...ben je een del...en overdag gewoon dom...............quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric is heel helder tegen Amanda maar nog snapt ze het niet...
Oeh, een bezorgGriek met een website.... dan hoeven ze niet eens te printen of te bellen, dan kunnen ze toch gewoon online bestellen?!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
en ze kunnen hem waarschijnlijk ook gewoon uitprinten van internet.
Precies. Dat redaktie lid was waarschijnlijk dezelfde persoon die die stukjes op de website plaatst.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
Oeh, een bezorgGriek met een website.... dan hoeven ze niet eens te printen of te bellen, dan kunnen ze toch gewoon online bestellen?!
Die van die spelfouten?? Die zitten volgens mij in Hilversum op de internetredactie... andere afdeling.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Dat redactielid was waarschijnlijk dezelfde persoon die die stukjes op de website plaatst.
Wil je nog aktie of wil je dat het een 65+ programma word DREAMERquote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
"gekut met het eten" daar valt ook onder; bestellijst verscheuren en/om (te) voorkomen dat iemand nog kan bestellen..wel terecht hoor...
Het is een bestelling bij de Griek, het is nou niet bepaald alsof je moet verhongeren als je de bestellijst van de Griek, Chinees of pizzaria niet bij de hand hebt toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
"gekut met het eten" daar valt ook onder; bestellijst verscheuren en/om (te) voorkomen dat iemand nog kan bestellen..wel terecht hoor...
Ga jij eens aan je huiswerk....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef joop24 het volgende:
[..]
Wil je nog aktie of wil je dat het een 65+ programma word DREAMER![]()
![]()
![]()
![]()
Het was niet zo klein verscheurd dat je er geen wijs meer uit kon worden, die 8 stukkies waren makkelijk in elkaar te puzzelen en had Japie alsnog kunnen bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
Begint dat gezeik nou weer? Als je niet normaal (on-topic) kunt posten doe het dan lekker niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:10 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ga jij eens aan je huiswerk....![]()
[/quote
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
]
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was niet zo klein verscheurd dat je er geen wijs meer uit kon worden, die 8 stukkies waren makkelijk in elkaar te puzzelen en had Japie alsnog kunnen bestellen.
Als het je niet bevalt, ...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Idd, hoe ranziger hoe beter lijkt het wel![]()
Maar ja wat wil je met de komst van personen als Amanda en Eric...
En dan heb ik het nog niet eens over al die hoeren die al over de vloer zijn geweest...
Idd, Eric is iig geen dom blondje.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, ...![]()
Maar wat is er mis met Eric?
Ik vind hem wel een aanwinst, los van zijn exhibitionistische trekjes.
Ik denk het niet..als het officieel is krijgt hij wel een brief..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
Maar die waarschuwing voor Huub.. Is die nu officieel of wat
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
welnee.........quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
Zou toch wel humor zijn.... doet ie t nog een keer dan heeft ie dan dus 2 waarschuwingen, en 2 x geel is rood...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
18:30 - Geen eten voor Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing. Blijkbaar heb ik weer iets gemist.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing. Blijkbaar heb ik weer iets gemist.
Ja... wat dat betreft is ie nog wel verstandig....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is voor Ajax? Ik dacht dat het een Rotterdammer was..![]()
Japio wilde geen eens iets bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
18:30 - Geen eten voor Jaap
Er moet natuurlijk ook nog gegeten worden. Aangezien Natasia nog geen aanstalten maakt om te gaan koken, wordt er eten besteld. Huub en Eric zijn druk bezig de menukaart van de eettent door te spitten als Jaap zich in het gesprek mengt. Hij wordt direct terechtgewezen. “Kijk straks maar even!”, roept Eric hem geïrriteerd toe. Jaap druipt af en besluit het later nog eens te proberen. Die kans krijgt hij echter niet want Huub verscheurt de menukaart. “Hij eet maar met zijn vrienden”, aldus de Oldenzaler. Erg lollig jongens…
EN TOEN KWAM DE STEM OM TE ZEGGEN TEGEN HUUB DAT DIT NIET MOCHT
Dank je. Geen officiele waarschuwing dus. Maar Huub moet wel ophouden met dingen vernielen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
- knip -
EN TOEN KWAM DE STEM OM TE ZEGGEN TEGEN HUUB DAT DIT NIET MOCHT
Blijkbaar wel, want hij gaat meevretenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat me niet helemaal duidelijk is of er nou wel of niet eten alsnog voor japie besteld is
Ik wed dat hij weer voor Feyenoord is wanneer ze weer aan de top staan, zo'n type vind ik het welquote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... wat dat betreft is ie nog wel verstandig....![]()
Hij zit te eten dus dat zal wel goed zitten.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat me niet helemaal duidelijk is of er nou wel of niet eten alsnog voor japie besteld is
Het was toch maar een bestellijst? Die kunnen ze zo weer krijgen en bovendien op internet kan er ook gekeken worden voor bestellingen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Geen officiele waarschuwing dus. Maar Huub moet wel ophouden met dingen vernielen.
Hij kauwt zijn eten niet...schrokt alles zo naar binnenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zit te eten dus dat zal wel goed zitten.
Ze vervelen zich daar denk ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het was toch maar een bestellijst? Die kunnen ze zo weer krijgen en bovendien op internet kan er ook gekeken worden voor bestellingen.
Is niet de eerste keer dat ze dat vraagtquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda vraagt
wie is wilma nanninga
hoezoe huiswerk gedaan
![]()
nog stommer danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ze dat vraagt![]()
Als iedereen voor ajax is is Jaap ook voor Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Hij heeft echt geen tafelmanieren die vent.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand doen..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden jongen..![]()
Een etiquette cursus voor Jaap zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand doen..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden jongen..![]()
Iemand moet even een fotofuck maken en hem een slabbetje gevenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef the_undertaker het volgende:
Die Jaap KAN gewoon niet fatsoenlijk eten.. Zn kleren, tafelkleed.. alles zit er altijd onder
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ehh ik ga effe mijn mannetje pesten een beestje saaie streams
![]()
Ja de verwachte oorlog bleef uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ehh ik ga effe mijn mannetje pesten een beestje saaie streams
![]()
Hij loopt gewoon met zijn vork te spatelen en zijn mes houdt ie voor de sier vastquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen tafelmanieren die vent.
Ik kijk maar niet word misselijk als hij eet.![]()
Hier word ik helemaal blij van! Mijn hele zondag is weer goed!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Okeee.............. Ik hou niet van Hans Teeuwen..dacht ik...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat een gedicht voordragen van Hans Teeuwen
"Liefde" Hans Teeuwenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Zo mooi zeg...ik dacht ff dat Huub het geschreven had..maar niet dus..weet iemand van wie dit gedicht is?
Hans Teeuwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Zo mooi zeg...ik dacht ff dat Huub het geschreven had..maar niet dus..weet iemand van wie dit gedicht is?
ze leest geen krantenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda vraagt
wie is wilma nanninga
hoezoe huiswerk gedaan
![]()
aaaaaahhh..mooi hoor..en zo waar..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
bemin me, beperk me
ga je gang, ik ben laf
Je wilt samensmelten
- een onnozel idee -
maar ik ben romantisch
ik ga d’r in mee...
Kneed me en knecht me
wees lief en gemeen
gun me de plek
van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent
ben ik je man
dan vechten we samen
voor dat wat niet kan
We doen nóg meer water bij onze wijn
totdat er alléén nog maar water zal zijn
helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
de liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten
steeds dezelfde pijn
bijna net zo gruwelijk
als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
misschien is het deze keer waar
is alle wijsheid van de wereld maar een fout
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar
Het spel is weer begonnen
ik zit er midden in
verslaafd als een verslaafde
verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen
mijn hart en mijn verstand
de liefde laat pas los
als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
alleen en onbemind
maar volwassen en verstandig
. . .
totdat het weer begint
Volgens mij weet hij het echt niet! Zal me niks verbazen dat hij een autistisch is. Hij kan zich totaal niet inleven en snapt gezichtsuitdrukkingen niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt of hij ivm de etiquette alvast aan de schoonmaak mag beginnen. Hij wil niemand beledigen. Hoe overdreven kan je doen.
Lijkt wel of hij bang is...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt of hij ivm de etiquette alvast aan de schoonmaak mag beginnen. Hij wil niemand beledigen. Hoe overdreven kan je doen.
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwenquote:
I knowquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwen.Dit slaat niet op jou hoor mop
![]()
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwen.Dit slaat niet op jou hoor mop
![]()
Mooi gedicht!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Nee he?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
I knowMaar net weer alle cossen teruggelezen, lijkt wel de neverending story Brainles en amanda.
Wat is dit nou weer voor onzinquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand houden..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden met links jongen..![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Sug4r het volgende:
Nou leuk hoor ik ben achter de streams gevlucht voor de voetbal....en wat zie ik????![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...
Ik begin af te takelenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...
Jaap heeft keukendienst, hij vult de vaatwasserquote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef Tessa_77 het volgende:
meuh?? Jaap zat toch net te eten? En nu issie weer aan het koken??![]()
ah, hij likt de borden schoon?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft keukendienst, hij vult de vaatwasser
Thuis heeft ie Mama Billie. Een vrouw hoort achter het aanrecht.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef the_undertaker het volgende:
Een vaatwasser inruimen kan onze Grote Jaap ook al niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thuis heeft ie Mama Billie. Een vrouw hoort achter het aanrecht.
Mijn zoon dacht dat net ook: toen hij thuisgebracht werd was ik net in de keuken wat aan t pakken, ik zit nog even met m'n vader te kletsen en ondertussen heeft zoonlief de pc in beslag genomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Thuis heeft ie Mama Billie. Een vrouw hoort achter het aanrecht.
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................waar knik ja op?quote:
.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht dat net ook: toen hij thuisgebracht werd was ik net in de keuken wat aan t pakken, ik zit nog even met m'n vader te kletsen en ondertussen heeft zoonlief de pc in beslag genomen.
Mijn vader vertrekt en ik vertel zoonlief dat ie kan moven omdat ik achter de PC zat, zegt ie: niet waar je was in de keuken bezig, ga daar maar terug naartoe...
Kutpuber![]()
geintjequote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar....................waar knik ja op?![]()
Bn ik blij dat die tijd achter me ligtquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn zoon dacht dat net ook: toen hij thuisgebracht werd was ik net in de keuken wat aan t pakken, ik zit nog even met m'n vader te kletsen en ondertussen heeft zoonlief de pc in beslag genomen.
Mijn vader vertrekt en ik vertel zoonlief dat ie kan moven omdat ik achter de PC zat, zegt ie: niet waar je was in de keuken bezig, ga daar maar terug naartoe...
Kutpuber![]()
Hij heeft gelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutpuber![]()
Ach, de keuken was helemaal aan kant, we zijn hier nou eenmaal van het uitdagen en afzeiken (op een leuke manier) dus ik kan het wel van hem hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bn ik blij dat die tijd achter me ligt![]()
Pff ik heb 2 pubers en een prepuber dus ik zit er middenin. Ik denk dat ik die van mij maar eens uitleen aan jou dan.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bn ik blij dat die tijd achter me ligt![]()
Tijd om het huis in te gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutpuber![]()
Ben je aan het oefenen voor je entree in DGK van de week?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, de keuken was helemaal aan kant, we zijn hier nou eenmaal van het uitdagen en afzeiken (op een leuke manier) dus ik kan het wel van hem hebben
En je hebt het van hem gewonnen...merk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, de keuken was helemaal aan kant, we zijn hier nou eenmaal van het uitdagen en afzeiken (op een leuke manier) dus ik kan het wel van hem hebben
Beavis and Buttheadquote:Op zondag 11 maart 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ach jezus, ik ga de stream switchen, want volgens mij gaat er weer hetzelfde gebeuren als vanmiddag uren gezeik tussen Brain en Amoebe
quote:
Dan zou ze een week te vroeg zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 20:12 schreef Tessa_77 het volgende:
waarom staat de cam op de paardjes? de merrie is toch niet aan het bevallen?
To much credit voor Snollie en Braaaaaajen.quote:
ooooooooooooquote:Op zondag 11 maart 2007 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kutpuber![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaa oud nieuws toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Tessa_77 het volgende:
pfrrrt, Amandel weet niet eens wat miserabel of uitgelaten betekend.... wat een dom mens zeg...![]()
En vervolgens legt Brian uitgelaten helemaal verkeerd uit: 'net zoals dat je klaar bent met trainen'quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Tessa_77 het volgende:
pfrrrt, Amandel weet niet eens wat miserabel of uitgelaten betekend.... wat een dom mens zeg...![]()
Betekend met een d schrijven is slimquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Tessa_77 het volgende:
ze zegt het wel eerlijk, ken genoeg mensen die dan terwijl ze het niet snappen begrijpend meeknikkenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Tessa_77 het volgende:
de onzichtbare manquote:Op zondag 11 maart 2007 20:15 schreef milk-shake het volgende:
wie komt daar???
pffffffffffffffffffquote:Op zondag 11 maart 2007 20:16 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Betekend met een d schrijven is slimde pot verwijt de ketel
![]()
schattig hèquote:Op zondag 11 maart 2007 20:17 schreef beequeen het volgende:
Heeft Billie keukendienst? Hij neemt zijn taak zo serieus met dat chamante schortje om.![]()
Proefverlof!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:17 schreef demins het volgende:
Bij die hond van een Brian begrijp ik uitgelaten ook niet meteen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |