Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/profile_videos?user=moniquetel
Oh, dat is een overzichtpagina, zie ik nu.
Ook handig, maar dit is 'm:
http://www.youtube.com/watch?v=ngXtL56CfQI
Oh ik hoor het al.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?
Afgekapt door de redactie. Er stond toen ook een boodschap op het scherm dat er geen info doorgegeven mocht worden. Toen belde Brian later weer en toen was mama boos want de anderen mochten dat wel.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dank ik heb ff gekeken maar nadat zijn moeder zegt vertrouw dr niet want ze zit gewoon te rommelen beneden met hem valt het opeens stil. Wordt het gesprek nou door achter afgekapt of ligt het aan you tube?
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:19 schreef eeff het volgende:
Jaapio krijgt niet eens een KANS in dit hele huis... Gogogogogogo allemaal
Vet stoer![]()
Het was wel de dag van de stemming geloof ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh ik hoor het al.
Er mag geen spelinformatie gegeven worden.
Wat gek!!! Anderen mogen dat toch ook?
ja iemand iets meer infoquote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef noekje het volgende:
Hé er stond iets op het scherm!
Volgens mij over het eten van Jaap.
Peter6000 valt eindelijk door de mand!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:21 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat ik op het scherm zag staan Huubke en Peter....huh?
En later heeft hij nog even zeker gemaakt dat dat ook zo bleefquote:Op zondag 11 maart 2007 18:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Afgekapt door de redactie. Er stond toen ook een boodschap op het scherm dat er geen info doorgegeven mocht worden. Toen belde Brian later weer en toen was mama boos want de anderen mochten dat wel.
Ik vond het ook raar dat het werd afgekapt.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?
De dagen voor de stemming zijn ze altijd wat strenger... Tenzij je familie bent van de zwarte heks... Dan komen Patricia en Herma gezellig nog effe langs. Maar als de stemming voorbij is heeft het geen zin om dingen geheim te houden, die lekken na een paar dagen toch wel uit...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
Ja dank je, ik hoorde het later ook op het filmpje, maar toch raar hoor. Sinds wanneer mag het niet meer? Want de teaser girls mochten opeens ook niks zeggen. Sinds waneer is dat? Want Gaby mocht toch nog wel eea vertellen?
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Staat er nog iets op het programma vandaag?
Er zijn er wel meer die de kans hebben vergooid toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Die KANS heeft ie op z'n tweede dag zelf vakkundig aan diggelen gegooid hoor.
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.
Misschien wel als reactie op de loslippigheid van Brainless' 'vriend' Daryl, die eerder die week op bezoek was en zo'n beetje een uur lang spelinfo heeft door zitten geven.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
thanxquote:Op zondag 11 maart 2007 18:27 schreef Clank het volgende:
[..]
Grieks eten, voetbal kijken en nog een ander programma bekijken.
Ja, maar die waren wat voorzichtiger met hun tweede en derde kans, waar Japio als de in dit geval niet spreekwoordelijke olifant door de porceleinkast bleef denderen.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:28 schreef eeff het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die de kans hebben vergooid toch?
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doenquote:
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Dat ie wil neukenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Huub nou aan Amanda duidelijk proberen te maken?
Ik snap het niet
da's waar die van mij zal ook wel blij zijn,quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt of haar outfitje kan.
Eric vindt van wel, Noekje vindt van niet maar mij wordt wéér niks gevraagd.
Wat erg eigenlijk hequote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....
Huh? Ik hoorde niets....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
over de bestellijst die huub verscheurd hadquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
Nog een gitaar en accordeon en we hebben Frank en Mirella II.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.
En dat bestellijstje was het eigendom van wie dan???quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
En de stem zei daarna nog iets van: You can play more intelligent than that.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
da's echt onzin. dat foldertje was niet van jaap en het foldertje is ook geen eten.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over de bestellijst die huub verscheurd had
viel onder elkaars eigendommen ofzo ?![]()
Dat zei hij daarna pas.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"
beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |