Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doenquote:
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Dat ie wil neukenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef avonne het volgende:
Wat heeft Huub nou aan Amanda duidelijk proberen te maken?
Ik snap het niet
da's waar die van mij zal ook wel blij zijn,quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Heerlijk toch! Kan ik eindelijk iets voor mezelf doen![]()
En is mn vriendje weer ns blij dat ik naast hem zit zonder koptelefoon op en starend naar de laptop![]()
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:30 schreef noekje het volgende:
Amanda vraagt of haar outfitje kan.
Eric vindt van wel, Noekje vindt van niet maar mij wordt wéér niks gevraagd.
Wat erg eigenlijk hequote:Op zondag 11 maart 2007 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo zit ik precies hetzelfde... Hij is vanmiddag maar een stukje wezen autorijden, hij wordt er gek van....
Huh? Ik hoorde niets....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
over de bestellijst die huub verscheurd hadquote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef the_undertaker het volgende:
Huub krijgt een waarschuwing
Nog een gitaar en accordeon en we hebben Frank en Mirella II.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar Pietje vindt haar wel leuk bij Hupert kleuren op deze manier.
En dat bestellijstje was het eigendom van wie dan???quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
En de stem zei daarna nog iets van: You can play more intelligent than that.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
da's echt onzin. dat foldertje was niet van jaap en het foldertje is ook geen eten.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Lekker kinderachtig.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:36 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
over de bestellijst die huub verscheurd had
viel onder elkaars eigendommen ofzo ?![]()
Dat zei hij daarna pas.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, in de categorie "rotzooien met voedsel"
beetje overdreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |