Nog even en dan is het echt een staarwedstrijd geworden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:39 schreef waxmask het volgende:
Het is dus dadelijk echt elkaar wegkijken...man wat triest om hierom in te grijpen..![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nog even en dan is het echt een staarwedstrijd geworden.
Ik vind het ook wel erg om hiervoor iemand op zijn kop te geven:
- bestellijst is toch niet iemands persoonlijke eigendom
- je speelt ook niet met het eten
Ze zoeken het wel op ...
Een deftige miljonairsvilla valt toch in het niet met het uitnodigen van de soca boys en de teasers. Wat willen ze nu eigenlijk.
dat deftig doen slaat echt nergens op. defitge kleding en zo, alles netjes opruimen. maar aan de andere kant elkaar wel de huid vol schelden en ranzige orgies houden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zoeken het wel op ...
Een deftige miljonairsvilla valt toch in het niet met het uitnodigen van de soca boys en de teasers. Wat willen ze nu eigenlijk.
Brainless is weer beschikbaar, na Amanda's ontbewerkstelliging van vanmiddag. Dus wat let je?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Man, ik vind Huub steeds minder leuk, arrogante sukkel met zijn praatjes....
Heel DGK is gedowngrade, Huub wordt continu terug gefloten op alles wat ie verzint. Regels zijn aangepast, discussies mogen niet hard op hard gezet worden, mensen met stress zitten onder medicatie, en op feestjes krijgen de gasten een hele lijst met dingen "not to do!"quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:45 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ze zoeken het wel op ...
Mee eens, maar ze moeten niet de schijn ophouden.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?
Maar dit was toch geen officiële waarschuwing??quote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Ashrak het volgende:
En ik vind ook dat als Huub voor het verscheuren van de bestellijst een waarschuwing krijgt ook Brian en Natasia een waarschuwing moeten krijgen, omdat ze gisteren een brief van Huub hebben gelezen.
Ook Jaap mag er dan een hebben voor het belemmeren van Huub's bewegingsvrijheid gisteravond.
Te kinderachtig voor woorden.
Je moet 'm niet zo serieus nemen, doet hij zelf ook niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef Kinga het volgende:
Maar als die een feestje geeft is dat niet te vergelijken met een feestje DGK, damn op zo'n feestje is kosten nog moeite gespaard, betere gasten,drank, personeel en entertainment.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Hoe zou dat bij Paris Hilton thuis gaan denk je?
Elke bewoner heeft z`n eigen regels. Dat moet inmiddels toch wel duidelijk zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Ashrak het volgende:
En ik vind ook dat als Huub voor het verscheuren van de bestellijst een waarschuwing krijgt ook Brian en Natasia een waarschuwing moeten krijgen, omdat ze gisteren een brief van Huub hebben gelezen.
Ook Jaap mag er dan een hebben voor het belemmeren van Huub's bewegingsvrijheid gisteravond.
Restjes van Natrashaquote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
heeft eric nou make up op zijn ogen?
Alsof de bezorgGriek er geen nieuw foldertje bij doet als ze de bestelling komen brengen....quote:Op zondag 11 maart 2007 18:35 schreef noekje het volgende:
Huub krijgt op z'n donder van een stem. Hij heeft het Olympia foldertje verscheurd en dat valt onder de categorie, blijf van elkaars spullen af.
zou ik niet van staan te kijken ..............kan zo maar (tis eric he?!!!)quote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef Kinga het volgende:
heeft eric nou make up op zijn ogen?
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
In het begin leek het er meer op dat ze van een groep "normale" mensen een groep nette miljonairs wilden maken......maar dat was maar heeeel in het begin.....tegenwoordig is het meer net als de serie van die Hefner....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |