ik denk dat iets oudere mensen er al niet meer in (dgk) willen!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze kijken wel uitquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
In het begin leek het er meer op dat ze van een groep "normale" mensen een groep nette miljonairs wilden maken......maar dat was maar heeeel in het begin.....tegenwoordig is het meer net als de serie van die Hefner....
We kunnen hem beter allemaal sluiten zoals 10 nu bezig isquote:Op zondag 11 maart 2007 18:54 schreef BuffyJan het volgende:
Volgens mij was t geen officiele waarschuwing.
Ik sluit de streams af mensen. Was weer gezellig! Misschien tot later![]()
en ze kunnen hem waarschijnlijk ook gewoon uitprinten van internet.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Alsof de bezorgGriek er geen nieuw foldertje bij doet als ze de bestelling komen brengen....
Idd, hoe ranziger hoe beter lijkt het welquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef suleika25 het volgende:
In het begin leek het er meer op dat ze van een groep "normale" mensen een groep nette miljonairs wilden maken......maar dat was maar heeeel in het begin.....tegenwoordig is het meer net als de serie van die Hefner....
Je vergeet Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
Maar ja wat wil je met de komst van personen als Amanda en Eric...
het kan nog helderder hoor..................savonds als je gedronken ben ...ben je een del...en overdag gewoon dom...............quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Eric is heel helder tegen Amanda maar nog snapt ze het niet...
Oeh, een bezorgGriek met een website.... dan hoeven ze niet eens te printen of te bellen, dan kunnen ze toch gewoon online bestellen?!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef mootie het volgende:
[..]
en ze kunnen hem waarschijnlijk ook gewoon uitprinten van internet.
Precies. Dat redaktie lid was waarschijnlijk dezelfde persoon die die stukjes op de website plaatst.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:02 schreef Leandra het volgende:
Oeh, een bezorgGriek met een website.... dan hoeven ze niet eens te printen of te bellen, dan kunnen ze toch gewoon online bestellen?!
Die van die spelfouten?? Die zitten volgens mij in Hilversum op de internetredactie... andere afdeling.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Precies. Dat redactielid was waarschijnlijk dezelfde persoon die die stukjes op de website plaatst.
Wil je nog aktie of wil je dat het een 65+ programma word DREAMERquote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
"gekut met het eten" daar valt ook onder; bestellijst verscheuren en/om (te) voorkomen dat iemand nog kan bestellen..wel terecht hoor...
Het is een bestelling bij de Griek, het is nou niet bepaald alsof je moet verhongeren als je de bestellijst van de Griek, Chinees of pizzaria niet bij de hand hebt toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
"gekut met het eten" daar valt ook onder; bestellijst verscheuren en/om (te) voorkomen dat iemand nog kan bestellen..wel terecht hoor...
Ga jij eens aan je huiswerk....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef joop24 het volgende:
[..]
Wil je nog aktie of wil je dat het een 65+ programma word DREAMER![]()
![]()
![]()
![]()
Het was niet zo klein verscheurd dat je er geen wijs meer uit kon worden, die 8 stukkies waren makkelijk in elkaar te puzzelen en had Japie alsnog kunnen bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:05 schreef Katewalker het volgende:
Begint dat gezeik nou weer? Als je niet normaal (on-topic) kunt posten doe het dan lekker niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:10 schreef joop24 het volgende:
[..]
Ga jij eens aan je huiswerk....![]()
[/quote
LOSERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
]
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het was niet zo klein verscheurd dat je er geen wijs meer uit kon worden, die 8 stukkies waren makkelijk in elkaar te puzzelen en had Japie alsnog kunnen bestellen.
Als het je niet bevalt, ...quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef Kinga het volgende:
[..]
Idd, hoe ranziger hoe beter lijkt het wel![]()
Maar ja wat wil je met de komst van personen als Amanda en Eric...
En dan heb ik het nog niet eens over al die hoeren die al over de vloer zijn geweest...
Idd, Eric is iig geen dom blondje.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt, ...![]()
Maar wat is er mis met Eric?
Ik vind hem wel een aanwinst, los van zijn exhibitionistische trekjes.
Ik denk het niet..als het officieel is krijgt hij wel een brief..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
Maar die waarschuwing voor Huub.. Is die nu officieel of wat
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
welnee.........quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
Zou toch wel humor zijn.... doet ie t nog een keer dan heeft ie dan dus 2 waarschuwingen, en 2 x geel is rood...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:20 schreef the_undertaker het volgende:
18:30 - Geen eten voor Jaapquote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing. Blijkbaar heb ik weer iets gemist.
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwing. Blijkbaar heb ik weer iets gemist.
Ja... wat dat betreft is ie nog wel verstandig....quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is voor Ajax? Ik dacht dat het een Rotterdammer was..![]()
Japio wilde geen eens iets bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
18:30 - Geen eten voor Jaap
Er moet natuurlijk ook nog gegeten worden. Aangezien Natasia nog geen aanstalten maakt om te gaan koken, wordt er eten besteld. Huub en Eric zijn druk bezig de menukaart van de eettent door te spitten als Jaap zich in het gesprek mengt. Hij wordt direct terechtgewezen. “Kijk straks maar even!”, roept Eric hem geïrriteerd toe. Jaap druipt af en besluit het later nog eens te proberen. Die kans krijgt hij echter niet want Huub verscheurt de menukaart. “Hij eet maar met zijn vrienden”, aldus de Oldenzaler. Erg lollig jongens…
EN TOEN KWAM DE STEM OM TE ZEGGEN TEGEN HUUB DAT DIT NIET MOCHT
Dank je. Geen officiele waarschuwing dus. Maar Huub moet wel ophouden met dingen vernielen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
- knip -
EN TOEN KWAM DE STEM OM TE ZEGGEN TEGEN HUUB DAT DIT NIET MOCHT
Blijkbaar wel, want hij gaat meevretenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat me niet helemaal duidelijk is of er nou wel of niet eten alsnog voor japie besteld is
Ik wed dat hij weer voor Feyenoord is wanneer ze weer aan de top staan, zo'n type vind ik het welquote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja... wat dat betreft is ie nog wel verstandig....![]()
Hij zit te eten dus dat zal wel goed zitten.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat me niet helemaal duidelijk is of er nou wel of niet eten alsnog voor japie besteld is
Het was toch maar een bestellijst? Die kunnen ze zo weer krijgen en bovendien op internet kan er ook gekeken worden voor bestellingen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dank je. Geen officiele waarschuwing dus. Maar Huub moet wel ophouden met dingen vernielen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |