Hier doet Kink FM het ook nietquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:13 schreef Myriam1978 het volgende:
huh hoe doe ik dat ook al weer?![]()
Is dit het? http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/kinkfm.asp
Leandraquote:
quote:
Ook welkom in de SC!quote:
Ik heb begrepen dat Amanda nu onder de zonnebank ligt dus niet alleen de woonkamer meer in beeld, scheelt toch iets, maar voor de rest niet de moeite om de streams aan te knallen imhoquote:Op zaterdag 17 februari 2007 22:08 schreef Leandra het volgende:
Ik weet niet eens hoe verschrikkelijk boring de streams zijn...... ik kijk niet![]()
Ohquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:02 schreef BONG4002 het volgende:
Zo snel krijg je geen ban hoor kleinzusje
Je bent liefquote:
Ben gek op Gert, maar hij mag me bannen hoor ( zakelijkheid gaat voor alles)quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Je bent lief
Maar dat wist je vast al
En....je bent vriendjes met Gert dus die ban komt echt niet snel lijkt me
Jep veel herkenning hierquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
Maar weet je wat ik zo haat ?
Als er iets spannends gebeurd op de streams ben ik weg, is het saai ben ik thuis................ herkenning ?
Zal ie niet snel doen, je maakt eigenlijk amper overtredingen, beetje SCén is logisch als het saai is op de streams en aangezien de SC hier niet zo lekker loopt ben je sneller geneigd om in de COS te SCénquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben gek op Gert, maar hij mag me bannen hoor ( zakelijkheid gaat voor alles)
Klopt, maar voorkeur haat ik, snap je ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal ie niet snel doen, je maakt eigenlijk amper overtredingen, beetje SCén is logisch als het saai is op de streams en aangezien de SC hier niet zo lekker loopt ben je sneller geneigd om in de COS te SCén
Hoe bedoel je voorkeur? Omdat je goed ligt bij Gert?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt, maar voorkeur haat ik, snap je ?
Ik lig niet bij Gertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je voorkeur? Omdat je goed ligt bij Gert?
Mja, dan heb ik je verkeerd begrepen kennelijkquote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik lig niet bij Gert
En ik weet niet of ik zijn voorkeur heb
Maar ik weet wel dat hij een goede mod is, die niet persoonlijk maar zakelijke beslissingen neemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |