Hij kauwt zijn eten niet...schrokt alles zo naar binnenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef blomst het volgende:
[..]
Hij zit te eten dus dat zal wel goed zitten.
Ze vervelen zich daar denk ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het was toch maar een bestellijst? Die kunnen ze zo weer krijgen en bovendien op internet kan er ook gekeken worden voor bestellingen.
Is niet de eerste keer dat ze dat vraagtquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda vraagt
wie is wilma nanninga
hoezoe huiswerk gedaan
![]()
nog stommer danquote:Op zondag 11 maart 2007 19:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is niet de eerste keer dat ze dat vraagt![]()
Als iedereen voor ajax is is Jaap ook voor Ajaxquote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is voor Ajax? Ik dacht dat het een Rotterdammer was..![]()
Hij heeft echt geen tafelmanieren die vent.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand doen..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden jongen..![]()
Een etiquette cursus voor Jaap zou geen overbodige luxe zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand doen..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden jongen..![]()
Iemand moet even een fotofuck maken en hem een slabbetje gevenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef the_undertaker het volgende:
Die Jaap KAN gewoon niet fatsoenlijk eten.. Zn kleren, tafelkleed.. alles zit er altijd onder
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ehh ik ga effe mijn mannetje pesten een beestje saaie streams
![]()
Ja de verwachte oorlog bleef uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
nou ehh ik ga effe mijn mannetje pesten een beestje saaie streams
![]()
Hij loopt gewoon met zijn vork te spatelen en zijn mes houdt ie voor de sier vastquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij heeft echt geen tafelmanieren die vent.
Ik kijk maar niet word misselijk als hij eet.![]()
Hier word ik helemaal blij van! Mijn hele zondag is weer goed!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Sug4r het volgende:
Jaap is voor Ajax? Ik dacht dat het een Rotterdammer was..![]()
Okeee.............. Ik hou niet van Hans Teeuwen..dacht ik...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Sug4r het volgende:
Huub gaat een gedicht voordragen van Hans Teeuwen
"Liefde" Hans Teeuwenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Zo mooi zeg...ik dacht ff dat Huub het geschreven had..maar niet dus..weet iemand van wie dit gedicht is?
Hans Teeuwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Katewalker het volgende:
Zo mooi zeg...ik dacht ff dat Huub het geschreven had..maar niet dus..weet iemand van wie dit gedicht is?
ze leest geen krantenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
amanda vraagt
wie is wilma nanninga
hoezoe huiswerk gedaan
![]()
aaaaaahhh..mooi hoor..en zo waar..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Verleid me, verstik me
pak m'n vrijheid af
bemin me, beperk me
ga je gang, ik ben laf
Je wilt samensmelten
- een onnozel idee -
maar ik ben romantisch
ik ga d’r in mee...
Kneed me en knecht me
wees lief en gemeen
gun me de plek
van het blok aan je been
Als jij mijn vrouw bent
ben ik je man
dan vechten we samen
voor dat wat niet kan
We doen nóg meer water bij onze wijn
totdat er alléén nog maar water zal zijn
helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed
zo leven we samen de dood tegemoet
Weg met de eenzaamheid, leve de sleur
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur
de liefde geeft hoop, de liefde heeft zin
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in
Steeds dezelfde fouten
steeds dezelfde pijn
bijna net zo gruwelijk
als helemaal alleen te zijn
Misschien is het deze keer anders
misschien is het deze keer waar
is alle wijsheid van de wereld maar een fout
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar
Het spel is weer begonnen
ik zit er midden in
verslaafd als een verslaafde
verzetten heeft geen zin
Ik kan alleen verliezen
mijn hart en mijn verstand
de liefde laat pas los
als ze is opgebrand
Dan ben je weer jezelf
alleen en onbemind
maar volwassen en verstandig
. . .
totdat het weer begint
Volgens mij weet hij het echt niet! Zal me niks verbazen dat hij een autistisch is. Hij kan zich totaal niet inleven en snapt gezichtsuitdrukkingen niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt of hij ivm de etiquette alvast aan de schoonmaak mag beginnen. Hij wil niemand beledigen. Hoe overdreven kan je doen.
Lijkt wel of hij bang is...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt of hij ivm de etiquette alvast aan de schoonmaak mag beginnen. Hij wil niemand beledigen. Hoe overdreven kan je doen.
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwenquote:
I knowquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwen.Dit slaat niet op jou hoor mop
![]()
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kom binnen vallen, maar boven het gedicht staat toch echt Hans Teeuwen.Dit slaat niet op jou hoor mop
![]()
Mooi gedicht!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef Sug4r het volgende:
[..]
"Liefde" Hans Teeuwen
(show: industry of love)
Nee he?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
I knowMaar net weer alle cossen teruggelezen, lijkt wel de neverending story Brainles en amanda.
Wat is dit nou weer voor onzinquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Katewalker het volgende:
Jaap, je moet je mes in je rechterhand houden..als je rechtshandig bent is het moeilijk snijden met links jongen..![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Sug4r het volgende:
Nou leuk hoor ik ben achter de streams gevlucht voor de voetbal....en wat zie ik????![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...
Ik begin af te takelenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze gaf dan ook antwoord op een vraag die al gesteld was voor het hele gedicht geplaatst laat staan 2 x gequote was...
Jaap heeft keukendienst, hij vult de vaatwasserquote:Op zondag 11 maart 2007 19:58 schreef Tessa_77 het volgende:
meuh?? Jaap zat toch net te eten? En nu issie weer aan het koken??![]()
ah, hij likt de borden schoon?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Jaap heeft keukendienst, hij vult de vaatwasser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |