Ja, de reactie na de ontslagronde was ook niet al te best.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is verrot van binnen, alleen laat het de laatste tijd wat minder merken.
Maar dan zegt ze van de week ineens weer zoiets als: "Sylvia vindt dat haar vader maar 12 uur waard is. Ook Sylvia zal aan de hemelpoort komen, en dan zal God zeggen: vertel maar eens."
En dan krijg ik weer kippenvel van pure huivering.
Precies.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:11 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, de reactie na de ontslagronde was ook niet al te best.
We hadden gewoon de 12uur moeten blokkeren.
Je kunt het minder hard en vaak uiten, maar uiteindelijk komt je echte karakter altijd naar boven.
nou ze is gewoon geil op brainlees ..en doet een beetje met huub en eric mee voor de pollquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
Middag Lieve![]()
Mja, toch denk ik dat Natasia haar kruid wel een beetje heeft verschoten, ze ís naar mijn gevoel ook echt rustiger geworden maargoed, je weet nooit wanneer dat weer gaat veranderen
Vannacht zijn de 3 relschoppers lekker bij elkaar in bed gekropen ... Eric, Amanda en Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef Kinga het volgende:
Morgen, hebben Amanda en Huub geneukt? Omdat ik ze bij elkaar zie liggen....
Die indruk heb ik ook een beetje, maar overall is ze i.t.t. de eerste maanden wel een stuk rustiger gewordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:17 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou ze is gewoon geil op brainlees ..en doet een beetje met huub en eric mee voor de poll![]()
Voor mijn gevoel is de grote Natasia een beetje 'leeggelopen' in DGK. De hype is eraf en activiteiten heeft ze niet meer. Afgelopen week zat ze al met Sylvia te verzinnen welke activiteit zinvol zou kunnen zijn. Ze kwam uit op een boek schrijven....... De toneelhaak is op komst !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:15 schreef BONG4002 het volgende:
Middag Lieve![]()
Mja, toch denk ik dat Natasia haar kruid wel een beetje heeft verschoten, ze ís naar mijn gevoel ook echt rustiger geworden maargoed, je weet nooit wanneer dat weer gaat veranderen
Mee eens ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef itsme het volgende:
WTF. Ben ik even aan het stofzuigen.
ja applaudiseer maar.lees ik dat Brian en Natasia weer aan Huub zijn spullen zitten.
Nou laat nu maar zien of die regel wat waard is. Sanctie dus.![]()
![]()
Heb je al eten in huis voor vanavond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:14 schreef itsme het volgende:
WTF. Ben ik even aan het stofzuigen.
ja applaudiseer maar.lees ik dat Brian en Natasia weer aan Huub zijn spullen zitten.
Nou laat nu maar zien of die regel wat waard is. Sanctie dus.![]()
![]()
aargh amanda.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Vannacht zijn de 3 relschoppers lekker bij elkaar in bed gekropen ... Eric, Amanda en Huub.
Volgens hebben ze echt alleen geslapen.
Wat ís dat toch, met haar en Brian..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ze kwam uit op een boek schrijven.......
Het is alleen Amanda :pquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Innuendo_84 het volgende:
geklokt: 13:19- Huub draait zich nog eens lekker om en slaat zijn arm over Syl heen.
Wat zijn ze toch lief![]()
Dat is toch Snollie die daar ligt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Innuendo_84 het volgende:
geklokt: 13:19- Huub draait zich nog eens lekker om en slaat zijn arm over Syl heen.
Wat zijn ze toch lief![]()
Echt waar? Owh... heb ik wat gemist vanacht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat is toch Snollie die daar ligt?
Volgens zeggen is er niets gebeurdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:23 schreef Innuendo_84 het volgende:
[..]
Echt waar? Owh... heb ik wat gemist vanacht?![]()
Nee en ik zie er zo tegen op om naar buiten te moeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al eten in huis voor vanavond?
Brian heeft natuurlijk flink op zijn lazer gehad, bij de PopiPoll. En ja: het heeft geen directe invloed op het spel, maar mentaal doet het natuurlijk wel wat met de bewoners, zo'n uitslag. Ik vind het daarom jammer (en onbegrijpelijk) dat Natasia zo hoog is geëindigd.
Ik ben rond 3uur afgehaakt en toen was er nog niks gebeurd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens zeggen is er niets gebeurd
ja en vals en die rat ook en bolle is een meeloperquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:22 schreef Spoko het volgende:
ongelofelijk dat sommige mensen Natasia nu opeens weer tof vinden, Natasia zit er gewoon doorheen, is het helemaal zat....dat wijf is zo verrot....
Ik vind haar niet tof maar ik kan wel toegeven als ze eens iets leuks doet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:22 schreef Spoko het volgende:
ongelofelijk dat sommige mensen Natasia nu opeens weer tof vinden, Natasia zit er gewoon doorheen, is het helemaal zat....dat wijf is zo verrot....
Geweldig hè, ik zit te wachten op het moment dat 1 van 2 het lumineuze idee krijgt astronaut te worden, en simpelweg verwacht dat dat in DGK wel even geregeld zal worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat ís dat toch, met haar en Brian..![]()
Ik bedoel, een beetje geloof in eigen kunnen is prima natuurlijk, maar het neemt bij hun beiden zulke ziekelijke vormen aan; een totáál gestoorde inschatting van eigen kunnen.
Ja, Huub en Eric zaten ook constant te klagen dat ze fokking moe waren en wilden slapen. Dus ze hebben wat kwajongensstreken uitgehaald met z'n drieen en zijn daarna gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik ben rond 3uur afgehaakt en toen was er nog niks gebeurd.
Ze hadden net een half uur lang lopen zingen "Japie gaat naar huis OLE OLE" in bed met zijn drietjes.
Daarna zijn ze volgens mij ook snel in slaap gevallen.
is ook niks gewbeurd....Amanda ging naar bed...vervolgens babbelden huub e n eric nog wat....huub zei, dat die best wel mat haar wilde ballen, maar dat je daar alleen maar ruzie van krijgt...zei ook zoiets van dat het voorlopig niet verstandig is/zou zijn...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:24 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Volgens zeggen is er niets gebeurd
maar hoe je haar ook vind, ze komt vind ik wel steeds sterker over, en heeft toch nog steeds meer tv-momenten dan sylvia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is de grote Natasia een beetje 'leeggelopen' in DGK. De hype is eraf en activiteiten heeft ze niet meer. Afgelopen week zat ze al met Sylvia te verzinnen welke activiteit zinvol zou kunnen zijn. Ze kwam uit op een boek schrijven....... De toneelhaak is op komst !
Volgens mij heeft dit gesprek niet in het bed, maar al eerder in de woonkamer plaatsgevonden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:28 schreef Spoko het volgende:
[..]
is ook niks gewbeurd....Amanda ging naar bed...vervolgens babbelden huub e n eric nog wat....huub zei, dat die best wel mat haar wilde ballen, maar dat je daar alleen maar ruzie van krijgt...zei ook zoiets van dat het voorlopig niet verstandig is/zou zijn...
Whahaha....als dat zo zou zijn at ik altijd in het donker...whahah!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Billie eet in het donker, zou dat schelen qua calorieen, zeg maar, dat je ze niet ziet?
Ergens is het wel jammer dat ze die lelijke eigenschappen zelf niet ziet. Dan zou ze toch zomaar een aardig mens kunnen zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:28 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar hoe je haar ook vind, ze komt vind ik wel steeds sterker over, en heeft toch nog steeds meer tv-momenten dan sylvia.
ze is complexer kwa persoonlijkheid, want ze heeft haar (weinige) goede eigenschappen maar daarnaast ook heel lelijke, daardoor blijft het vaak verrassend
gemaakt leuk, nepwijf is het....(ik heb echt een hekel aan dat mens,doet me een beetje aan mijn stiefmoeder denken) sssssssssssstttt, niet doorvertellen please.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind haar niet tof maar ik kan wel toegeven als ze eens iets leuks doet.![]()
http://www.albert.nl/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en ik zie er zo tegen op om naar buiten te moeten.Zelfs geen brood in huis.
![]()
wederom een déjà vuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:32 schreef blomst het volgende:
Als brian Amanda ziet lliggen tussen Huub en Eric, denkt hij toch al dat ze zich heeft laten nemen door die twee. Als Natasia dan ook nog even zegt dat het dekbed bewoog, weet hij het zeker.
Ik heb weer alles binnen gehaald, en ook al opgeruimdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee en ik zie er zo tegen op om naar buiten te moeten.Zelfs geen brood in huis.
![]()
vanaf 12.25quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk dat Jaap onderhand al een uur op dat ding zit, heeft iemand geklokt?
31 dagenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:34 schreef Charmian het volgende:
Weet iemand eigenlijk hoe lang Amanda het slaafje van Huub moet spelen?
ja, nou ja aardig vind ik 'r niet, wel regelamtig lachen, laten we eerlijk wezen, zie jij sylvia zeggen en dan ook menen dat zij 2 kindjes van God zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ergens is het wel jammer dat ze die lelijke eigenschappen zelf niet ziet. Dan zou ze toch zomaar een aardig mens kunnen zijn.
Als je te langszaam fietst, loopt de klok terug ......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk dat Jaap onderhand al een uur op dat ding zit, heeft iemand geklokt?
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al eten in huis voor vanavond?
Brian heeft natuurlijk flink op zijn lazer gehad, bij de PopiPoll. En ja: het heeft geen directe invloed op het spel, maar mentaal doet het natuurlijk wel wat met de bewoners, zo'n uitslag. Ik vind het daarom jammer (en onbegrijpelijk) dat Natasia zo hoog is geëindigd.
En dat doet ze dan samen met de nieuwe wereldleider Japioquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, nou ja aardig vind ik 'r niet, wel regelamtig lachen, laten we eerlijk wezen, zie jij sylvia zeggen en dan ook menen dat zij 2 kindjes van God zijn.
ik vind dat wel een giller: genoeg zelfvertrouwen, op een gegeven moment verklaart ze wellicht dat ze de nieuwe moeder theresa gaat worden en arme kindjes gaat helpen.
heb wel een gevoel dat eric altijd kwa populariteit zal worden meegesleept door huub, net zoals sylvia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.
Haar procentuele verschil met Eric was ook maar iets van 3%, en Eric is een newbie in dat huis die nog lang die door iedereen vertrouwd werd.
Ik hoor het wel als er iets interessants besproken wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Jaap is uit gesport, en naar beneden gegaan, kunnen Natasia en Brian weer vrij uit spreken.
Je merkt gewoon nu goed dat de meeste kijkers het spel wel waarderen, maar minder goed de achterbaksheid en huichelarij van de rest. Als je het spel op een goede manier speelt zul je uiteindelijk hoog of steeds hoger eindigen in de PP.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb wel een gevoel dat eric altijd kwa populariteit zal worden meegesleept door huub, net zoals sylvia.
eric blijft een rare vogel..
Ja. Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.
Haar procentuele verschil met Eric was ook maar iets van 3%, en Eric is een newbie in dat huis die nog lang die door iedereen vertrouwd werd.
Gelukkig heeft ze een gezicht die wat dat betreft gewoon voor haar spreekt ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft kennelijk informatie dat hij niet populair is omdat hij zo down overkomt op TV. Natasia wil alleen nog maar vrolijk zijn.
Brian z'n achterban begrijpt het dus ook nog steeds niet, Brian is gewoon niet populair omdat het een smerige achterbakse loverboy is die denkt dat ie Gods gift to women is en daar het liefst zo lang mogelijk over doorzemelt met dat ranzige kwijlerige stemmetje van hem.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft kennelijk informatie dat hij niet populair is omdat hij zo down overkomt op TV. Natasia wil alleen nog maar vrolijk zijn.
Met een pritt stift.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik wil ook plaatjes plakken, hoe doe ik dat?![]()
Beseft Natasia ooit iets wat met realiteit te maken heeft???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel waar ja.![]()
Beseft zij dat ook?
dan neem ik aan dat Huub ook nog wel onderwerp van het gesprek gaat wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia en Brain zijn het eens, je moet vrolijk zijn en niet overal diep over discussieeren. En wat doen ze dus : Een vette discussie over dit onderwerp .....
Printscreen en dan uloaden naar bv http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik wil ook plaatjes plakken, hoe doe ik dat?![]()
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn.
en hij kan niet draaien..niet gitaarspelen , niet acteren, niet klaarkomen enz..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian z'n achterban begrijpt het dus ook nog steeds niet, Brian is gewoon niet populair omdat het een smerige achterbakse loverboy is die denkt dat ie Gods gift to women is en daar het liefst zo lang mogelijk over doorzemelt met dat ranzige kwijlerige stemmetje van hem.
Brian zal wel denken dat Amanda hem naar beneden trekt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.
Brainless doet nu hetzelfde, hij probeerd zich los te maken van Amanda...
Ok bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Printscreen en dan uloaden naar bv http://allyoucanupload.webshots.com/
ik doe het met Gadwin printscreem http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=51048
Ook dat, en dan lijken die eerste 3 me niet echt een probleem om van wakker te liggen, maar die laatste...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en hij kan niet draaien..niet gitaarspelen , niet acteren, niet klaarkomen enz..![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel denken dat Amanda hem naar beneden trekt.
Tuurlijk. Hij is een ster om iemand anders de schuld van zijn eigen falen te geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders? Hij is toch Mr. Perfect?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij is een ster om iemand anders de schuld van zijn eigen falen te geven.
Yep.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ik hoor nu zijn stem, en dat kan niet missen het is Eric.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je het beeld even stilzetten? Ik kan het zo niet goed zien![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia (zuchtend en steunend) : "Amanda, Amanda"
Amanda : "Wat is er ?"
Natasia ; "Nou, je kunt beter vragen wat er niet is"
Amanda " Wat is er niet ?"
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.
Brainless doet nu hetzelfde, hij probeerd zich los te maken van Amanda...
Stem via de luidsprekers .......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Wie was dat met de batterijen? Stond die in de kamer?
hij kan wel ZUUR kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en hij kan niet draaien..niet gitaarspelen , niet acteren, niet klaarkomen enz..![]()
Ja 2. een voor brian en degene die hij naast zich heeft...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:09 schreef Utrecht het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe de slaapkamer verdeling eruit ziet, ik heb geen flauw idee, hoeveel slaapkamers zijn er 2 toch?
geen ideequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:10 schreef Utrecht het volgende:
Waarom heeft Brian het privilege om alleen te slapen (of met Amanda uiteraard)?
geen idee, is ooit zo ontstaan samen met bart.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:10 schreef Utrecht het volgende:
Misschien wil helemaal niemand naast hem slapen en willen ze hem niet op de slaapkamer hebben. Laten we eerlijk zijn, echt gezellig is die niet en het totale gebrek aan humor helpt ook niet echt mee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:10 schreef Utrecht het volgende:
ja wordt tijd dat iemand die kamer gaat opeisenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:10 schreef Utrecht het volgende:
Helaas klopt dit niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Misschien wil helemaal niemand naast hem slapen en willen ze hem niet op de slaapkamer hebben. Laten we eerlijk zijn, echt gezellig is die niet en het totale gebrek aan humor helpt ook niet echt mee.
wie dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef Villalux het volgende:
[..]
ja wordt tijd dat iemand die kamer gaat opeisen![]()
en bartquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Helaas klopt dit niet.
Hij heeft nena, amanda en Natasia in zijn bed gehad![]()
Zo overduidelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Natasia: jullie waren echt the bomb met Ludo en Janine.
Wat vindt Natasia opeens alles leuk?
Laat me raden, ze gaat meeliften op Huub z'n populariteit.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef noekje het volgende:
Amanda: ik ben m'n stem helemaal kwijt.
I wish!
Oké rectificatie, misschien wil niemand meer naast hem slapen behalve Natasia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
Helaas klopt dit niet.
Hij heeft nena, amanda en Natasia in zijn bed gehad![]()
Huub en Eric willen de slaapkamer gaan opeisen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
wie dan?
Huub, en dan met zijn drieën in een bed?
zou ze best eens kunnen gaan proberen maar kan ze niet doen . Brian weet je nogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Natasia: jullie waren echt the bomb met Ludo en Janine.
Wat vindt Natasia opeens alles leuk?
Laat me raden, ze gaat meeliften op Huub z'n populariteit.
ik vindut schattigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
S1 en S2 mute, wat een kutstem zeg![]()
laat haar maar lekker naar brian gaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:17 schreef blomst het volgende:
Amanda word heel wat vrolijker waker naast huub dan dat ze nast brian deed.
Nee, ik hoop juist dat brian binnen komt, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
laat haar maar lekker naar brian gaan.![]()
Volgens mij is ze niet de enigequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie klinkt nu echt als een kerel...........of ze een rol schuurpapier heeft opgevreten...![]()
3 keerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
En bedankt...............!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
Ik zit een koekje te eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
quote:
Sylvia vind het niet erg voor een aantal weken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
Zou jammer zijn voor Sylvia als Huub en Eric boven gaan slapen. Het zou leuker zijn als ze de kamer opeisen en wanneer ze hem krijgen dan zeggen "eigenlijk blijven we liever beneden slapen"...
Katertje?quote:
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Jaap nou al gewogen?
3 x Jaap bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Huub lief tegen Amanda. Liever dan Brian ooit heeft gedaan.
Neuh, die was bang voor de ibuprofen en is m dus gesmeerd, maar ik heb me gisteren een beetje verrooktquote:
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda wordt steeds leuker met Huub ..... Huub roept iets naar Jaap, krijgt geen
antwoord en vervolgens Amanda: "Jaap, negeer ons niet !!
Ja zoiets hoorde ik ook, hebben ze de paardenweegschaal gebruikt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Maar dan nóg. Dat van Brian ook maar die haalt het niet bij Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?![]()
Ja en ik ben Sinterklaas die het land nog niet uit is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze TT doet me deugd. Jaap gaat 50 kilo afvallen alsof het niets is. Go Jaap.![]()
Ik begrijp dat ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.
Ze deed vorige week ook leuk met hem maar stemde hem er toch uit.
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
Huub gaat volgens mij alleen om, om brian uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
vandaag vette ruzie tussen amanda en brian? wat denken jullie?
Hoe weet ie dat nou, hij is nog steeds niet gewogen tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....
Als Amanda verstandig is zegt ze "fuck you" zodra Brian begint te zeveren en loopt gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook niet
11.......hij woog rond de (1)95 schoon aan de toneelhaak....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, paar dagen terug woog hij nog 196 kilo. Maar met dit tempo vliegen de kilo's er wel af.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian klaar is met Amanda.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
Hij gaf op een bepaald moment al toe dat hij helemaal geen 200 kilo woog maar iets van 197. En hoe hij dat heeft kunnen vaststellen vraag ik me trouwens ook af. Misschien bij de DGK-keuring.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook bang om eruit te vliegen. Daarom wilde ze Natasia en Brian niet tegen het hoofd stoten denk ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Doet die goed Sint.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
11.......hij woog rond de (1)95 schoon aan de toneelhaak....
hij rond het graag af naar boven zodat het lijkt alsof hij meer
is afgevallen dan in werkelijkheid....![]()
ik heb me altijd ingehouden wat betreft amanda,maar ze is wel ongelooflijk goedkoop, en gedraagt zich wel als een hoertje die er geen geld voor vraagt, de mede-bewoners van het huis nemen haar ook niet serieus. eigenlijk triest, maar ze maakt het er wel zelf naarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewogen door Carlos, na 1 week en woog toen 186,7 kilo. Hij ZEI dat ie 200 kilo woog, maar Dat is dus niet te controleren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hoe weet ie dat nou, hij is nog steeds niet gewogen toch![]()
Is ie dan wel gewogen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ten eerste is ze niet verstanding, en ten tweede is dat niet leuk voor ons. Wij willen ruzie zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
Als Amanda verstandig is zegt ze "fuck you" zodra Brian begint te zeveren en loopt gewoon weg.
Nee hij, hij woog 200 kilo toen hij binnenkwam, die 195 was pas na een paar dagen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij Carlos woog hij toch iets van 187kg?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, paar dagen terug woog hij nog 196 kilo. Maar met dit tempo vliegen de kilo's er wel af.![]()
Toen Henk Kraaijenhof hem op 5 maart woog was het 196 kilo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij Carlos woog hij toch iets van 187kg?
Dus dat is zijn start gewicht.
Gewoon 2 weegschalen naast elkaar zetten en op iedere weegschaal 1 voet, ik neem aan dat hij wel sommetjes onder de 1000 kan optellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij gaf op een bepaald moment al toe dat hij helemaal geen 200 kilo woog maar iets van 197. En hoe hij dat heeft kunnen vaststellen vraag ik me trouwens ook af. Misschien bij de DGK-keuring.
Maar in het huis is hij volgens mij pas sinds kort voor het eerst gewogen, hij had het ook over iets van 86 punt nog wat, en dat hij in 1 of 2 dagen van die 86 punt nog wat naar 84 punt nog wat was gegaan.
Hoe dan ook, en dat weet hij zelf ook wel, zo moeilijk zijn die eerste kilo's ook niet, met al die (a)sociale controle om hem heen.
Als ie z`n voedingspatroon aanpast en een 'normale' lichaamsbeweging heeft dan is ie die 50 kilo zo kwijt. Het grote probleem met afvallen begint dan pas. Je moet niet alleen zorgen dat je voedingspatroon normaal blijft, maar de kilo's daarna gaan er alleen af door intensief te sporten. Bij 'big diet' in het verleden raakten ze in de eerste weken de kilo's zonder probleem kwijt, maar daarna ging het erg langzaam...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
Jaap is daar gewoon de enige in huis die met nix doen al afviel![]()
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian klaar is met Amanda.
hAD IK GEMIST.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toen Henk Kraaijenhof hem op 5 maart woog was het 196 kilo.
Aha, hij is dus toch gewogen. Op een olifantenweegschaal?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is hij toen gewogen dan, ik dacht het niet. Kan me vergissen hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij had gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
[..]
hAD IK GEMIST.
eN WEEGT HIJ NU 184KG?
Maar Amanda hangt teveel om Huub heen, dat pikt Brian niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.
Maar ik sta er ook niet raar van te kijken als hij weer bij amanda in bed beland. Alleen is het wel steeds amanda die naar brian gaat, en niet zo snel andersom.
Hij ziet amanda enkel als neukertje, terwijl ik bij nena toch echt het idee had dat hij daar echt wat voor voelde.
Hij was verliefd op Nenaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.
Maar ik sta er ook niet raar van te kijken als hij weer bij amanda in bed beland. Alleen is het wel steeds amanda die naar brian gaat, en niet zo snel andersom.
Hij ziet amanda enkel als neukertje, terwijl ik bij nena toch echt het idee had dat hij daar echt wat voor voelde.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij had gelijk.
Heb een oude screenshot gevonden.
[afbeelding]
en daarna neuken. dat denk ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij had gelijk.
Heb een oude screenshot gevonden.
[afbeelding]
Nee vandaar dat hij er ook klaar mee is......alleen sta ik niet gek te kijken dat ze weer samen in bed belanden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar Amanda hangt teveel om Huub heen, dat pikt Brian niet.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
Ik denk dat Natasja alles zal doen om dat te voorkomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:41 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Nee vandaar dat hij er ook klaar mee is......alleen sta ik niet gek te kijken dat ze weer samen in bed belanden.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:41 schreef Marrije het volgende:
Amanda heeft gisteren een kan met sap en alcohol over Huubs haar en haar haar gegoten, dat wordt dus haren wassen.
Hoeft niet, die heeft ze laten weken in de jacuzzi.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Effe kijken of Snollie nu wel haar muts wast
kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:43 schreef suleika25 het volgende:
Haren kan je wel shaken.......maar volgens mij heeft ze die vanacht nog gewassen, nadat de heren de salamanders in haar bed hebben gegooid.....ze stond er een hele poos onder, en vervolgens stond ze haar haren nog te fohnen om een uur of 2 vanacht.
Ik heb het niet gezien, maar dat moest haast wel aangezien ze het nu niet wast, dat zou echt te ranzig zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:43 schreef suleika25 het volgende:
Haren kan je wel shaken.......maar volgens mij heeft ze die vanacht nog gewassen, nadat de heren de salamanders in haar bed hebben gegooid.....ze stond er een hele poos onder, en vervolgens stond ze haar haren nog te fohnen om een uur of 2 vanacht.
Gadverdamme zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeft niet, die heeft ze laten weken in de jacuzzi.......
Ach.....dat heeft ze ook al een keer over natasia gezegd, dat ze vals is.....maar dat was ze toch ook al weer snel daarna vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:42 schreef Sporti het volgende:
Ämanda tegen Huub : wat kan die Brian vals zijn als hij boos is he?
Huub : het is gewoon een MF, kijk dat ben ik ook hoor maar nite sneaky! Ik heb alles nagelzen wat hij achter du rug van Nena zei .
Amanda : ja dat weet ik maar ik wilde er gewoon zelf achterkomen![]()
En soms gebruikt ze het wattenstaafje van brian.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hoeft niet, die heeft ze laten weken in de jacuzzi.......
op zich is dat eigenlijk beter voor je huid, of je er lekkerder door gaat ruiken weet ik niet, een kennisje van mij kreeg huiduitslag omdat ze zich te veel waste en door de zeep (aldus haar huisarts)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:44 schreef SIRA het volgende:
wat een goor wijf is 't toch he, ik heb d'r in al die weken nog geen stuk zeep of fles van een of ander vast zien houden, bah
Dat zegt bij Amanda dus echt nix hè.... waarschijnlijk weet ze niet eens meer dat ze dat sap over zich heengegoten heeft en denkt alleen maar "gut wat ruik ik lekker fris en fruitig"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, maar dat moest haast wel aangezien ze het nu niet wast, dat zou echt te ranzig zijn.
Gezien de aard van Brainless' recente doktersbezoek kan je dat ding misschien maar beter wrattenstaafje noemen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:46 schreef blomst het volgende:
[..]
En soms gebruikt ze het wattenstaafje van brian.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gezien de aard van Brainless' recente doktersbezoek kan je dat ding misschien maar beter wrattenstaafje noemen...
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt bij Amanda dus echt nix hè.... waarschijnlijk weet ze niet eens meer dat ze dat sap over zich heengegoten heeft en denkt alleen maar "gut wat ruik ik lekker fris en fruitig"![]()
Heeft ie wratten op zijn lul?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gezien de aard van Brainless' recente doktersbezoek kan je dat ding misschien maar beter wrattenstaafje noemen...
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:49 schreef Charmian het volgende:
Daar gaat Japio weer tv maken achter de computer
Dat is inside information.....hoe komt ie daaraan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ie wratten op zijn lul?![]()
Tis 1 grote wrat die Brianquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:50 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Heeft ie wratten op zijn lul?![]()
Leandra, even een OT vraagje. Ik las van de week op het forum ergens een topic met tips en tricks mbt het plaatsen van posts, zoals, quoten ,spoilers en dat soort dingen. Enig idee waar ik dat kan vinden, ik heb me rotgezocht maar helaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zegt bij Amanda dus echt nix hè.... waarschijnlijk weet ze niet eens meer dat ze dat sap over zich heengegoten heeft en denkt alleen maar "gut wat ruik ik lekker fris en fruitig"![]()
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:52 schreef Kinga het volgende:
omg, ze gaat die vette zooi op haar kop dus niet wassen!!!!
Geen idee...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat is inside information.....hoe komt ie daaraan?![]()
Geen flauw idee, de FAQ of de zoekfunctie al geprobeerd??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leandra, even een OT vraagje. Ik las van de week op het forum ergens een topic met tips en tricks mbt het plaatsen van posts, zoals, quoten ,spoilers en dat soort dingen. Enig idee waar ik dat kan vinden, ik heb me rotgezocht maar helaas.
quote:
Yep, ik zoek nog wel ff verder, bedankt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, de FAQ of de zoekfunctie al geprobeerd??
Hier http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_postenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen flauw idee, de FAQ of de zoekfunctie al geprobeerd??
Ik versta hem nooit...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef Marrije het volgende:
Ik versta Brian niet.
Wees blij, hij gaat weer iets bewerkstelligenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef Marrije het volgende:
Ik versta Brian niet.
Dat is precies wat Brian op dit moment goed kan gebruikenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat zou het heerlijk zijn als de bewoners de parra brodder remix vandaag kunnen horen op youtube!
Soms helpt dat ook...... alleen met Brian nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian probeerde altijd Nena en Amanda te helpen ...... Gewoon neuken noemen we dat in het Nederlands.
Kan mij niet voorstellen dat je er blij van word....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:58 schreef Marrije het volgende:
Ah ik hoor Brian alweer goed.
Klikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:57 schreef obezzi het volgende:
zijn er filmpjes van gaby en huub van eergister??
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms helpt dat ook...... alleen met Brian niet![]()
Laten we afspreken dat we de verloofde van Huub netjes bij haar naam noemen, zeker nu ze zich netjes aankleed. Amanda!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zijn die wenkbrauwen van Snollie erop getatoeerd?
Vond het gister een nadeel toen ze het zwembad in sprong, ik zag alleen een paar tanden het water in gaan..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Nasty gaat een kleurtje kweken in de zon
Thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
We spreken niks afquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we de verloofde van Huub netjes bij haar naam noemen, zeker nu ze zich netjes aankleed. Amanda!![]()
![]()
Over een paar jaar zal ze een kapsel moeten tatoëren. Als er eentje is die haar eigen haar naar de klote helpt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vond het gister een nadeel toen ze het zwembad in sprong, ik zag alleen een paar tanden het water in gaan..![]()
Brian heeft in het verleden een meisje veel pijn gedaan en nu, in de villa, is hij tot het inzicht gekomen dat hij alleen maar geeft en zorgzaam is om het verleden goed te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef suleika25 het volgende:
Toch toevallig dat brian altijd zorgzaam wil zijn en wil helpen bij meiden beneden de 20, met een mooi figuurtje en grote borsten![]()
Mag ik je vriendelijk verzoeken? Doe het voor Huub.quote:
Ok ok....jij je zinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vond het gister een nadeel voordeel toen ze het zwembad in sprong, ik zag alleen een paar tanden het water in gaan..![]()
Nooit gezien die pagina, APK heeft dequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
APK heeft nog wel meer smileys gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nooit gezien die pagina, APK heeft de [afbeelding] gemaakt.![]()
Ach, ik zie het als een bron van vermaak.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat je er blij van word....![]()
Tja, wat moeten we daar nou van denken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een banaan halen voor Natas.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een banaan halen voor Natas.
Denken mag............schrijven niet.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we daar nou van denken?![]()
Ze doen het zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:08 schreef suleika25 het volgende:
[..]
![]()
Er mocht niets meer gezegd worden toch over apen enzo.....dan hou ik mijn mond maar
Als ik haar zo zie frutten ,kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat die 3 jaar kappersvakscholl zijn gelogen of totaal aan haar zijn voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is ze weer met die stijltang bezig. Man man, dat is toch zo slecht voor je pruik![]()
Ze zal je haar maar knippen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als ik haar zo zie frutten ,kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat die 3 jaar kappersvakscholl zijn gelogen of totaal aan haar zijn voorbij gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |