Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Jaap nou al gewogen?
3 x Jaap bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Huub lief tegen Amanda. Liever dan Brian ooit heeft gedaan.
Neuh, die was bang voor de ibuprofen en is m dus gesmeerd, maar ik heb me gisteren een beetje verrooktquote:
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda wordt steeds leuker met Huub ..... Huub roept iets naar Jaap, krijgt geen
antwoord en vervolgens Amanda: "Jaap, negeer ons niet !!
Ja zoiets hoorde ik ook, hebben ze de paardenweegschaal gebruikt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Maar dan nóg. Dat van Brian ook maar die haalt het niet bij Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?![]()
Ja en ik ben Sinterklaas die het land nog niet uit is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze TT doet me deugd. Jaap gaat 50 kilo afvallen alsof het niets is. Go Jaap.![]()
Ik begrijp dat ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.
Ze deed vorige week ook leuk met hem maar stemde hem er toch uit.
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
Huub gaat volgens mij alleen om, om brian uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
vandaag vette ruzie tussen amanda en brian? wat denken jullie?
Hoe weet ie dat nou, hij is nog steeds niet gewogen tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....
Als Amanda verstandig is zegt ze "fuck you" zodra Brian begint te zeveren en loopt gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook niet
11.......hij woog rond de (1)95 schoon aan de toneelhaak....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |