Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Jaap nou al gewogen?
3 x Jaap bedoel jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Huub lief tegen Amanda. Liever dan Brian ooit heeft gedaan.
Neuh, die was bang voor de ibuprofen en is m dus gesmeerd, maar ik heb me gisteren een beetje verrooktquote:
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Amanda wordt steeds leuker met Huub ..... Huub roept iets naar Jaap, krijgt geen
antwoord en vervolgens Amanda: "Jaap, negeer ons niet !!
Ja zoiets hoorde ik ook, hebben ze de paardenweegschaal gebruikt?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Maar dan nóg. Dat van Brian ook maar die haalt het niet bij Huub.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:26 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat dit spel is?![]()
Ja en ik ben Sinterklaas die het land nog niet uit is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deze TT doet me deugd. Jaap gaat 50 kilo afvallen alsof het niets is. Go Jaap.![]()
Ik begrijp dat ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
sorry hoor. Ik blijf amanda een vervelende trut vinden.
Ze deed vorige week ook leuk met hem maar stemde hem er toch uit.
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
Huub gaat volgens mij alleen om, om brian uit de tent te lokken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer dat (S)HE zich met haar bemoeit. zeker nu brian ook niets meer van haar wilt weten zou dat leuk zijn om te zien.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik hoorde hem tijdens het fietsen iets zeggen over 84 punt nog wat.
Voor het gemak vergeet hij die honderd extra kilo maar eventjes.![]()
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
vandaag vette ruzie tussen amanda en brian? wat denken jullie?
Hoe weet ie dat nou, hij is nog steeds niet gewogen tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ie toch al 16 kilo afgevallen.....
Als Amanda verstandig is zegt ze "fuck you" zodra Brian begint te zeveren en loopt gewoon weg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geen vette ruzie denk ik, mss een kleine woordenwisseling maar veel meer ook niet
11.......hij woog rond de (1)95 schoon aan de toneelhaak....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, paar dagen terug woog hij nog 196 kilo. Maar met dit tempo vliegen de kilo's er wel af.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian klaar is met Amanda.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Spoko het volgende:
vandaag vette ruzie tussen amanda en brian? wat denken jullie?
Hij gaf op een bepaald moment al toe dat hij helemaal geen 200 kilo woog maar iets van 197. En hoe hij dat heeft kunnen vaststellen vraag ik me trouwens ook af. Misschien bij de DGK-keuring.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is ook bang om eruit te vliegen. Daarom wilde ze Natasia en Brian niet tegen het hoofd stoten denk ik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Doet die goed Sint.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
11.......hij woog rond de (1)95 schoon aan de toneelhaak....
hij rond het graag af naar boven zodat het lijkt alsof hij meer
is afgevallen dan in werkelijkheid....![]()
ik heb me altijd ingehouden wat betreft amanda,maar ze is wel ongelooflijk goedkoop, en gedraagt zich wel als een hoertje die er geen geld voor vraagt, de mede-bewoners van het huis nemen haar ook niet serieus. eigenlijk triest, maar ze maakt het er wel zelf naarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Hij is gewogen door Carlos, na 1 week en woog toen 186,7 kilo. Hij ZEI dat ie 200 kilo woog, maar Dat is dus niet te controleren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:32 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Hoe weet ie dat nou, hij is nog steeds niet gewogen toch![]()
Is ie dan wel gewogen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ten eerste is ze niet verstanding, en ten tweede is dat niet leuk voor ons. Wij willen ruzie zienquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:32 schreef Leandra het volgende:
Als Amanda verstandig is zegt ze "fuck you" zodra Brian begint te zeveren en loopt gewoon weg.
Nee hij, hij woog 200 kilo toen hij binnenkwam, die 195 was pas na een paar dagen....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Bij Carlos woog hij toch iets van 187kg?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, paar dagen terug woog hij nog 196 kilo. Maar met dit tempo vliegen de kilo's er wel af.![]()
Toen Henk Kraaijenhof hem op 5 maart woog was het 196 kilo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Bij Carlos woog hij toch iets van 187kg?
Dus dat is zijn start gewicht.
Gewoon 2 weegschalen naast elkaar zetten en op iedere weegschaal 1 voet, ik neem aan dat hij wel sommetjes onder de 1000 kan optellen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hij gaf op een bepaald moment al toe dat hij helemaal geen 200 kilo woog maar iets van 197. En hoe hij dat heeft kunnen vaststellen vraag ik me trouwens ook af. Misschien bij de DGK-keuring.
Maar in het huis is hij volgens mij pas sinds kort voor het eerst gewogen, hij had het ook over iets van 86 punt nog wat, en dat hij in 1 of 2 dagen van die 86 punt nog wat naar 84 punt nog wat was gegaan.
Hoe dan ook, en dat weet hij zelf ook wel, zo moeilijk zijn die eerste kilo's ook niet, met al die (a)sociale controle om hem heen.
Als ie z`n voedingspatroon aanpast en een 'normale' lichaamsbeweging heeft dan is ie die 50 kilo zo kwijt. Het grote probleem met afvallen begint dan pas. Je moet niet alleen zorgen dat je voedingspatroon normaal blijft, maar de kilo's daarna gaan er alleen af door intensief te sporten. Bij 'big diet' in het verleden raakten ze in de eerste weken de kilo's zonder probleem kwijt, maar daarna ging het erg langzaam...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:34 schreef Leandra het volgende:
Jaap is daar gewoon de enige in huis die met nix doen al afviel![]()
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian klaar is met Amanda.
hAD IK GEMIST.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Toen Henk Kraaijenhof hem op 5 maart woog was het 196 kilo.
Aha, hij is dus toch gewogen. Op een olifantenweegschaal?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Is hij toen gewogen dan, ik dacht het niet. Kan me vergissen hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij had gelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef blomst het volgende:
[..]
hAD IK GEMIST.
eN WEEGT HIJ NU 184KG?
Maar Amanda hangt teveel om Huub heen, dat pikt Brian niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.
Maar ik sta er ook niet raar van te kijken als hij weer bij amanda in bed beland. Alleen is het wel steeds amanda die naar brian gaat, en niet zo snel andersom.
Hij ziet amanda enkel als neukertje, terwijl ik bij nena toch echt het idee had dat hij daar echt wat voor voelde.
Hij was verliefd op Nenaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:37 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, de enigste redenen dat hij afgelopen week bij amanda in bed lag, was volgens mij vanwege de wegstemronde.
Maar ik sta er ook niet raar van te kijken als hij weer bij amanda in bed beland. Alleen is het wel steeds amanda die naar brian gaat, en niet zo snel andersom.
Hij ziet amanda enkel als neukertje, terwijl ik bij nena toch echt het idee had dat hij daar echt wat voor voelde.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij had gelijk.
Heb een oude screenshot gevonden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |