Huub en Eric willen de slaapkamer gaan opeisen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef itsme het volgende:
[..]
wie dan?
Huub, en dan met zijn drieën in een bed?
zou ze best eens kunnen gaan proberen maar kan ze niet doen . Brian weet je nogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Natasia: jullie waren echt the bomb met Ludo en Janine.
Wat vindt Natasia opeens alles leuk?
Laat me raden, ze gaat meeliften op Huub z'n populariteit.
ik vindut schattigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
S1 en S2 mute, wat een kutstem zeg![]()
laat haar maar lekker naar brian gaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:17 schreef blomst het volgende:
Amanda word heel wat vrolijker waker naast huub dan dat ze nast brian deed.
Nee, ik hoop juist dat brian binnen komt, maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
laat haar maar lekker naar brian gaan.![]()
Volgens mij is ze niet de enigequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:14 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie klinkt nu echt als een kerel...........of ze een rol schuurpapier heeft opgevreten...![]()
3 keerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
En bedankt...............!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
Ik zit een koekje te eten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:23 schreef blomst het volgende:
Iedereen het eten op?
twee keer jaap:
[afbeelding]
Sylvia vind het niet erg voor een aantal weken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Mika25 het volgende:
Zou jammer zijn voor Sylvia als Huub en Eric boven gaan slapen. Het zou leuker zijn als ze de kamer opeisen en wanneer ze hem krijgen dan zeggen "eigenlijk blijven we liever beneden slapen"...
Katertje?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |