Als je te langszaam fietst, loopt de klok terug ......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik denk dat Jaap onderhand al een uur op dat ding zit, heeft iemand geklokt?
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je al eten in huis voor vanavond?
Brian heeft natuurlijk flink op zijn lazer gehad, bij de PopiPoll. En ja: het heeft geen directe invloed op het spel, maar mentaal doet het natuurlijk wel wat met de bewoners, zo'n uitslag. Ik vind het daarom jammer (en onbegrijpelijk) dat Natasia zo hoog is geëindigd.
En dat doet ze dan samen met de nieuwe wereldleider Japioquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, nou ja aardig vind ik 'r niet, wel regelamtig lachen, laten we eerlijk wezen, zie jij sylvia zeggen en dan ook menen dat zij 2 kindjes van God zijn.
ik vind dat wel een giller: genoeg zelfvertrouwen, op een gegeven moment verklaart ze wellicht dat ze de nieuwe moeder theresa gaat worden en arme kindjes gaat helpen.
heb wel een gevoel dat eric altijd kwa populariteit zal worden meegesleept door huub, net zoals sylvia.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.
Haar procentuele verschil met Eric was ook maar iets van 3%, en Eric is een newbie in dat huis die nog lang die door iedereen vertrouwd werd.
Ik hoor het wel als er iets interessants besproken wordt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:38 schreef blomst het volgende:
Jaap is uit gesport, en naar beneden gegaan, kunnen Natasia en Brian weer vrij uit spreken.
Je merkt gewoon nu goed dat de meeste kijkers het spel wel waarderen, maar minder goed de achterbaksheid en huichelarij van de rest. Als je het spel op een goede manier speelt zul je uiteindelijk hoog of steeds hoger eindigen in de PP.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heb wel een gevoel dat eric altijd kwa populariteit zal worden meegesleept door huub, net zoals sylvia.
eric blijft een rare vogel..
Ja. Dat is wel waar ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is helemaal niet hoog geëindigd, dat is alleen maar op een 1, 2, 3 lijstje, als je naar de procenten kijkt dan weet je dat Huub en Sylvia samen 66% hebben, die overige 34% moest dus over Natasia, Eric, Brian en Amanda verdeeld worden.
Haar procentuele verschil met Eric was ook maar iets van 3%, en Eric is een newbie in dat huis die nog lang die door iedereen vertrouwd werd.
Gelukkig heeft ze een gezicht die wat dat betreft gewoon voor haar spreekt ....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft kennelijk informatie dat hij niet populair is omdat hij zo down overkomt op TV. Natasia wil alleen nog maar vrolijk zijn.
Brian z'n achterban begrijpt het dus ook nog steeds niet, Brian is gewoon niet populair omdat het een smerige achterbakse loverboy is die denkt dat ie Gods gift to women is en daar het liefst zo lang mogelijk over doorzemelt met dat ranzige kwijlerige stemmetje van hem.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian heeft kennelijk informatie dat hij niet populair is omdat hij zo down overkomt op TV. Natasia wil alleen nog maar vrolijk zijn.
Met een pritt stift.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik wil ook plaatjes plakken, hoe doe ik dat?![]()
Beseft Natasia ooit iets wat met realiteit te maken heeft???quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dat is wel waar ja.![]()
Beseft zij dat ook?
dan neem ik aan dat Huub ook nog wel onderwerp van het gesprek gaat wordenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia en Brain zijn het eens, je moet vrolijk zijn en niet overal diep over discussieeren. En wat doen ze dus : Een vette discussie over dit onderwerp .....
Printscreen en dan uloaden naar bv http://allyoucanupload.webshots.com/quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik wil ook plaatjes plakken, hoe doe ik dat?![]()
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:45 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik vind dat haar imago sowieso wat aan het bijtrekken is. Maar dat zal natuurlijk ook wel een beetje vooropgezet zijn.
en hij kan niet draaien..niet gitaarspelen , niet acteren, niet klaarkomen enz..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian z'n achterban begrijpt het dus ook nog steeds niet, Brian is gewoon niet populair omdat het een smerige achterbakse loverboy is die denkt dat ie Gods gift to women is en daar het liefst zo lang mogelijk over doorzemelt met dat ranzige kwijlerige stemmetje van hem.
Brian zal wel denken dat Amanda hem naar beneden trekt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.
Brainless doet nu hetzelfde, hij probeerd zich los te maken van Amanda...
Ok bedanktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Printscreen en dan uloaden naar bv http://allyoucanupload.webshots.com/
ik doe het met Gadwin printscreem http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=51048
Ook dat, en dan lijken die eerste 3 me niet echt een probleem om van wakker te liggen, maar die laatste...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en hij kan niet draaien..niet gitaarspelen , niet acteren, niet klaarkomen enz..![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Brian zal wel denken dat Amanda hem naar beneden trekt.
Tuurlijk. Hij is een ster om iemand anders de schuld van zijn eigen falen te geven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
Hoe kan het ook anders? Hij is toch Mr. Perfect?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Tuurlijk. Hij is een ster om iemand anders de schuld van zijn eigen falen te geven.
Yep.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:50 schreef blomst het volgende:
[..]
ik hoor nu zijn stem, en dat kan niet missen het is Eric.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kun je het beeld even stilzetten? Ik kan het zo niet goed zien![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia (zuchtend en steunend) : "Amanda, Amanda"
Amanda : "Wat is er ?"
Natasia ; "Nou, je kunt beter vragen wat er niet is"
Amanda " Wat is er niet ?"
Zo zie ik het ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:48 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Na 5 maanden begint ze eindelijk door te krijgen hoe nederland over haar denkt. Ze heeft alles geprobeerd om negatief nieuws tegen te gaan, maar de gebeurtenissen van de afgelopen 6 weken, zoals de valentijns kaarten, bloemen, popi-poll etc kunnen niet zomaar negeert worden. SHE heeft samen zo`n 79% van de stemmen, dus ik denk dat ze nu een wanhoopspoging gaat ondernemen om haar populariteit wat op te krikken.
Brainless doet nu hetzelfde, hij probeerd zich los te maken van Amanda...
Stem via de luidsprekers .......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:04 schreef noekje het volgende:
Wie was dat met de batterijen? Stond die in de kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |