Thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
We spreken niks afquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Laten we afspreken dat we de verloofde van Huub netjes bij haar naam noemen, zeker nu ze zich netjes aankleed. Amanda!![]()
![]()
Over een paar jaar zal ze een kapsel moeten tatoëren. Als er eentje is die haar eigen haar naar de klote helpt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zijn die wenkbrauwen van Snollie erop getatoeerd?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zijn die wenkbrauwen van Snollie erop getatoeerd?
Misschien maar beter ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vond het gister een nadeel toen ze het zwembad in sprong, ik zag alleen een paar tanden het water in gaan..![]()
Brian heeft in het verleden een meisje veel pijn gedaan en nu, in de villa, is hij tot het inzicht gekomen dat hij alleen maar geeft en zorgzaam is om het verleden goed te maken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef suleika25 het volgende:
Toch toevallig dat brian altijd zorgzaam wil zijn en wil helpen bij meiden beneden de 20, met een mooi figuurtje en grote borsten![]()
Mag ik je vriendelijk verzoeken? Doe het voor Huub.quote:
Ok ok....jij je zinquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Vond het gister een nadeel voordeel toen ze het zwembad in sprong, ik zag alleen een paar tanden het water in gaan..![]()
Nooit gezien die pagina, APK heeft dequote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hier http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_posten
APK heeft nog wel meer smileys gemaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Nooit gezien die pagina, APK heeft de [afbeelding] gemaakt.![]()
Ach, ik zie het als een bron van vermaak.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kan mij niet voorstellen dat je er blij van word....![]()
Tja, wat moeten we daar nou van denken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een banaan halen voor Natas.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:06 schreef Dark het volgende:
Brian gaat een banaan halen voor Natas.
Denken mag............schrijven niet.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:07 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Tja, wat moeten we daar nou van denken?![]()
Ze doen het zelf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:08 schreef suleika25 het volgende:
[..]
![]()
Er mocht niets meer gezegd worden toch over apen enzo.....dan hou ik mijn mond maar
Als ik haar zo zie frutten ,kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat die 3 jaar kappersvakscholl zijn gelogen of totaal aan haar zijn voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is ze weer met die stijltang bezig. Man man, dat is toch zo slecht voor je pruik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |