Ik had Kieft ook gezocht, maar ik weet niet zeker of dat hem is. Als je zoekt op Willem Kieft vind je deze en dit is hem volgens mij iig wel.quote:
Volgens mij staat 'ie op beide foto's, ik haal hem er allebei wel uit moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik had Kieft ook gezocht, maar ik weet niet zeker of dat hem is. Als je zoekt op Willem Kieft vind je deze en dit is hem volgens mij iig wel.
[afbeelding]
Verrek!! Het is hem ook nog volgens mij!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 04:12 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Erik van 't Wout (speelde Aristides Quarles van Ispen in de 70er jaren jeugdserie 'Q en Q')
n.b. linksboven in het origineel staat een Frank Masmeyer..?
Die had ik al in #1 geplaatst.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
tss je moet een account hebben. Dan maar geen willem holleeder foto hier![]()
Hij staat hier iig ook al: Geinige jeugdfoto's van bekende Nederlanders op Schoolbankquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
tss je moet een account hebben. Dan maar geen willem holleeder foto hier![]()
Hey! Ik zie nu dat Brian Roy op dezelfde middelbare school heeft gezeten als ik! Herkende de opstelling van de klassenfoto direkt!quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:27 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Richard Krajicek (L) en Michael Boogerd (R)
Dat zijn leuke vondsten.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:29 schreef dvr het volgende:
Die vondst van Anky en Theo is goed zeg! Hier nog even een duidelijkere versie:
[afbeelding]
Anky van Grunsven en Theo Maassen
Jantjequote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Jan(tje) Lammers (Formule-1 en Sportcars coureur)
bedankt voor de uitlegquote:Op zondag 11 maart 2007 15:33 schreef dvr het volgende:
'tvp' staat voor TerugVindPost - als je ergens een berichtje achterlaat, komt dat topic in je lijstje 'My Active Topics' te staan zodat je het makkelijk kan terugvinden. Voor dat doel kun je beter de Bookmark-functie gebruiken, dan hoef je geen tvp te plaatsen waar verder niemand iets aan heeft.
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:14 schreef BonJovi het volgende:
Allemaal ouwe gasten 60 jaar ofzo
Zo'n outfitje had ik ook toen ik 8 was (inclusief de coole gympies) en dan was ik nog niet eens een jongetje...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef beschuit het volgende:
[afbeelding]
Check dan dien hippe b-boy met dat rode vest
las tijdje geleden, nadat deze foto in het nieuws kwam, dat het een vervalsing bleek te zijn. Wel familie maar niet Bin Laden zelf. Het is welke uitleg je wil geloven denk ikquote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef pieper het volgende:
[afbeelding]
osama bin laden (crimineel)
het is geen nederlands BNN'er maar wel een bekende.
kijk dan de site waar die foto vandaan komtquote:Op maandag 12 maart 2007 11:30 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
las tijdje geleden, nadat deze foto in het nieuws kwam, dat het een vervalsing bleek te zijn. Wel familie maar niet Bin Laden zelf. Het is welke uitleg je wil geloven denk ik
Had deze ook al gevonden op Schoolbank, maar twijfelde omdat de foto zo onduidelijk is. Maar Weert, jaartal en leeftijd zouden kunnen kloppen, dus ik denk nu dat hij het toch wel is.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:18 schreef Toon_Tetten het volgende:
niet zo duidelijk, maar hier hans teeuwen, geloof ik tenminste
[afbeelding]
Dan moet er ook bij wie jij zelf bent natuurlijk hequote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Natasv het volgende:
[afbeelding]
Regi Blinker(voetballer), oud klasgenootje
Shit, ik dacht jaa nu heb ik er 1!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:46 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Maar die hadden we ook al in #1
Die is vast veel gepest vroeger en daarom heeft hij later wraak genomen op de maatschappij als geheel.quote:
Huubke hadden we ook al...quote:
Heel goede vondst! Temeer daar deze niet tevoorschijn komt als je naar zijn naam zoekt, en er dus echt speurwerk bij is komen kijken. Ik herkende hem eerst niet, met lang haar en zonder zijn tegenwoordige bril, maar het is hem echt.quote:
Ik haal hem er helegaar niet uit... HvB heeft zo'n grote kin, die moest toen zeker nog groeienquote:Op maandag 12 maart 2007 16:04 schreef dvr het volgende:
Malahide, als je wilt kun je me een lijst mailen, dan sorteer ik hem en maak ik er een plaatje in een heel klein lettertype van, dan neemt hij weinig ruimte in beslag.
[..]
Heel goede vondst! Temeer daar deze niet tevoorschijn komt als je naar zijn naam zoekt, en er dus echt speurwerk bij is komen kijken. Ik herkende hem eerst niet, met lang haar en zonder zijn tegenwoordige bril, maar het is hem echt.
[afbeelding]
Hans van Breukelen
Hmmm geen gek idee!quote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Huubke hadden we ook al...![]()
Wil best een lijst plaatsen van wie we al gehad hebben (ja, ja , ik heb het bijgehouden). Maar het zijn er al tegen de 300 geloof ik.
jp wie is dat? en ja wel chillquote:Op maandag 12 maart 2007 16:11 schreef dvr het volgende:
SunChaser vond dit topic leuk genoeg voor een frontpagebericht en raadde me aan om Veerboot (Ferry) daarover aan zijn jasje te trekken. De Frontpage wordt door allerlei nieuwsredacties in de gaten gehouden, waaronder blijkbaar die van NOS-Teletekst.
Door het Frontpagebericht is het eerste deel van dit topic vandaag al door meer dan 12.500 mensen bekeken! Waaronder misschien wel door de getroffen BN-ers zelf. "Hoi JP!"
Die leraar.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:37 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Jeroen Overbeek (presentator NOS Journaal)
Ware het niet dat Henk Westbroek in 1978 al 26 was en waarschijnlijk nooit in Krimpen a/d IJssel heeft gewoond als rasechte Utrechter (Utrechtenaar?). 't Is hem dus niet.quote:
Yvonne staat er ook opquote:Op maandag 12 maart 2007 16:44 schreef Thice het volgende:
[afbeelding]
Willem Endstra (OnderwereldBankier, vermoord)
Patriek Lodiersquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=264698&_gid=de2aef252e6aca54c6e2977390866ddd <-- dit zou weleens Ruben van der Meer (acteur, Lama) kunnen zijn, aan het jaartal te zien, maar ik ben niet helemaal zeker...
LOL, ik had niet eens gezien dat Wijhe in Overijssel ligt... Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendienquote:Op maandag 12 maart 2007 20:10 schreef Malahide het volgende:
[..]
Patriek Lodiers. Netjes!
Ruben weet ik niet hoor, volgens mij is dat een ras-Amsterdammer, kan me niet voorstellen dat hij in Overijssel heeft gewoond.
Dat zeg ik... XDquote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Lemjur het volgende:
Ik vindt Ruben eranders wel erg op lijken, een typische RvdM blik.
Ja, die had ik ook al gezien en was ik ook niet zeker genoeg van. We weten zijn haarkleur ook niet hequote:Op maandag 12 maart 2007 20:14 schreef Waris3 het volgende:
Er is ook wel een Ruben van der Meer op de Burchtschool in Amsterdam, maar die lijkt er juist minder op vind ik... kijk 'm hier Maarja, deze is ook wel uit de kleuterklas, en een slechte foto bovendien
Als hij gewonnen had zou ik hem er tussen zettenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam...
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naarquote:Op maandag 12 maart 2007 22:14 schreef Malahide het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk
Heb al meerdere pogingen gedaan, maar helaasquote:Op maandag 12 maart 2007 22:15 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wie kan daar een jeugdfoto van vinden? Wel benieuwd naar
Hij lijkt er ook op, die ogen althans. Volgens mij is het hem inderdaad!quote:Op maandag 12 maart 2007 19:35 schreef Waris3 het volgende:
Ik heb er volgens mij ook een gevonden!
Kijk 'm HIER
Volgens mij is dit Rob Kemps, die meedeed aan Lama Gezocht en in de finale kwam... Het jaar klopt, en de school is in Oirschot, NB (Rob woont in Best) dus volgens mij is 't hem![]()
Het is hem wel degelijk met dat lolle koppiequote:Op maandag 12 maart 2007 22:22 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Hij lijkt er ook op, die ogen althans. Volgens mij is het hem inderdaad!
Is hem niet... Henk van Dorp is vanaf de jaren zestig journalist, die was in 1971 geen schoolmeester. Het is dat hij een baard heeft, maar verder lijkt hij er toch ook helemaal niet op. Zou wel handig zijn dat je alleen foto's plaatst als je zeker weet dat het om de juiste persoon gaat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Henk van Dorp
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=270221&_gid=24c4811dce45e1744ab774206f0add72
Hij is wel bekend, maar ik ben gewoon bang dat je met die Overijsselse Ruben van der Meer niet de juiste hebt. Heb je al naar een biografie gezocht? Die kan misschien uitkomst bieden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:27 schreef Waris3 het volgende:
Het is hem wel degelijk met dat lolle koppieMaar dvr vindt hem niet bekend genoeg om te plaatsen XD
Om maar even in schooltermen te blijven:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:02 schreef dvr het volgende:
[..]
Daverz: veel dank voor je bijdragen en goed dat het nu wel lukt, maar zie s.v.p. het lijstje van wie we al hebben (zoals Jeroen PauwRuud Hendriks was trouwens goed!)
Ik denk dat hij die jongen bedoelt die bijna de nieuwe Lama was geworden...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:02 schreef dvr het volgende:
Hij is wel bekend, maar ik ben gewoon bang dat je met die Overijsselse Ruben van der Meer niet de juiste hebt. Heb je al naar een biografie gezocht? Die kan misschien uitkomst bieden.
Ja, dat vind ik te weinig, dan krijgen we klachten dat we allemaal 3e garnituur BNers verzamelen. Het moeten wel echt bekende gezichten zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:11 schreef Malahide het volgende:
Ik denk dat hij die jongen bedoelt die bijna de nieuwe Lama was geworden...
da's het probleem, ik begon met hem, maar hij is niet te vindenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef dvr het volgende:
KvD: voor de muzikanten van Van Dik Hout geldt denk ik eigenlijk hetzelfde. Martin Buitenhuis heeft als frontman wel een heel bekende kop, is die niet te vinden?
Ernst Jansz is prachtig, maar dit is geen schoolfoto, eerder een reuniefoto. Dus geen jeugdfoto (zie topictitel).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mijn ernst jansz is toch mooi?
Toegegeven, zijn haar is nu alweer een stuk dunner, maar dat was een soort reuniefoto waarop hij al volwassen was. Liefst oudere foto's dus, dat 'ie nog in een korte broek liep bijvoorbeeld. Hij is natuurlijk wel bekend genoeg.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:31 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
mijn ernst jansz is toch mooi?
lol....maar 102 namen, ik ben nog even bezig ;-)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:37 schreef dvr het volgende:
[..]
kvd: Heb je al naar alle Martins in Den Helder van 1973-1987 gezocht? Daar zou hij nog tussen kunnen zitten als iemand alleen zijn voornaam opgegeven heeft.
Vind ik ook. Ik zou die jongens van Van Dik Hout straal voorbij lopen op straat, net zoals dat laatste rijtje voetballers. Aan de andere kant... bij mijn rijtjes zal ook een enkeling zitten die veel mensen niet kennen, al probeer ik dat enigszins in te schatten en te vermijden. Trouwens dvr, Pe Daalemmer en Rooie Rinusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:24 schreef dvr het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik te weinig, dan krijgen we klachten dat we allemaal 3e garnituur BNers verzamelen. Het moeten wel echt bekende gezichten zijn.
KvD: voor de muzikanten van Van Dik Hout geldt denk ik eigenlijk hetzelfde. Martin Buitenhuis heeft als frontman wel een heel bekende kop, is die niet te vinden?
Dat zijn voor Groningers erg bekende namen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:42 schreef Malahide het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik zou die jongens van Van Dik Hout straal voorbij lopen op straat, net zoals dat laatste rijtje voetballers. Aan de andere kant... bij mijn rijtjes zal ook een enkeling zitten die veel mensen niet kennen, al probeer ik dat enigszins in te schatten en te vermijden. Trouwens dvr, Pe Daalemmer en Rooie Rinus![]()
?
En nu ga ik piiten, morgen weer een nieuwe speurdag!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 03:11 schreef dvr het volgende:
[afbeelding]
Een jack met Albert Verlinde erin
Tarik oulida ook op die picquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:02 schreef Lady-Miekie het volgende:
Een duidelijke Inge de Bruijn (zwemster)!
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=333088&_gid=8cadb20f90aa24b62857eef2b88890ad
Leuke topic btw, kga d'r spontaan van meezoeken![]()
Jan Wouters en Boudewijn Zenden hadden we al, zie lijst.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:55 schreef Suijk het volgende:
Jan Wouters (Niet helemaal zeker, tijd en plaats etc. klopt, maar hij lijkt een dikkerdje)
Boudewijn Zenden
Gerald Vanenburg
Sinds wanneer heet Anouk Noppen met haar achternaam? Leg uit...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:10 schreef firestorm_99 het volgende:
Anouk (de zangeres)
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=183629&_gid=2835ad4fdc990378c9f8547db406e80d
wie herkent mij op deze foto?
(hopelijk niemand)
ik weet zeker dat ze teeuwe heetquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:16 schreef Malahide het volgende:
[..]
Sinds wanneer heet Anouk Noppen met haar achternaam? Leg uit...
Je kunt degene die de foto op Schoolbank geplaatst heeft een berichtje sturen. Weet echter niet of je daar volwaardig (lees betalend) lid voor moet zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze teeuwe heet
ik heb deze foto ook niet geplaatst en ik weet niet hoe je dit aan kunt passen.
sorry my mistake, dacht dat ik ze nog niet gezien hadquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:46 schreef Malahide het volgende:
Yfke en Menno hadden we al, maar Pieter is top.
...
Dat gebeurt later, ff geduld... (of lees anders even terug)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:23 schreef Diovarus het volgende:
Kan iemand de plaatjes online gooien?
Ben geen lid en ga ik ook niet worden
Dat had sipper ook al gezien. Super.quote:
Paul Haarhuis en Danny Blind hadden we al. Er staat een lijstje op de vorige pagina sipper, daarin kun je zien wie er t/m gisteren al gevonden zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:55 schreef sipper het volgende:
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=170967&_gid=a4d6ed8f964f3fe662ec3476016eca0d
Marcel luske![]()
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=350005&_gid=a4cd03144f944218cc0d718b24951691
Paul Haarhuis
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=285785&_gid=5fba26a822bc5450a4ee73d0c367cf83
Danny Blind
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=249964&_gid=16ccbfa29eb63c11c12bb168bd375f77
Renate verbaan? aan het jaar te lijkt het me vreemd, maar lijkt er wel op.
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=435162&_gid=8f3da2eaab1b96fab39f8dacb1ef4b8e
Jan van Halst
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=239896&_gid=e488a798e7d564e5248b8b00b0bc135e
Manon Bollegraf![]()
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=177956&_gid=a5a4c598c47220e74cee0cee462f283b
Martin verkerk
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=386576&_gid=3d00e67371ca70e2589e893973681aff
Jorien van den Herik?![]()
Kijk eens twee posts boven jequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:30 schreef Terreros85 het volgende:
Greg van Hest (Marathonloper)
http://www.schoolbank.nl/school_photo.html?_a=view&gid=195444&_gid=1afd2cb72ebad6f9c9b7f46bd17cb3bd
Erg vreemd, als je kijkt naar de foto's van Martin Verkerk en Renate Verbaan lijkt het wel heel erg erop dat het ze zijn. Met name Martin Verkerk. Misschien dat iemand uitsluitsel kan gevenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:29 schreef Malahide het volgende:
[..]
Paul Haarhuis en Danny Blind hadden we al. Er staat een lijstje op de vorige pagina sipper, daarin kun je zien wie er t/m gisteren al gevonden zijn.
Renate Verbaan kan qua jaartal niet kloppen, al lijkt dit meisje er wel op. Het is wel echt een foto van rond 1980 aan de kleren te zien, dus jaartal klopt. We zoeken verder.
Martin Verkerk kan ook niet kloppen. Die was 7 in 1985 en dit is een zesde klas (groep 8).
Jorien van den Herik, Manon Bollegraf, Jan van Halst![]()
Op de foto van 'Renate Verbaan' staat het jaartal 1980 ingeprint. We kunnen dus uitsluiten dat ze het is aangezien de Renate Verbaan die wij zoeken geboren is in 1979.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef sipper het volgende:
[..]
Erg vreemd, als je kijkt naar de foto's van Martin Verkerk en Renate Verbaan lijkt het wel heel erg erop dat het ze zijn. Met name Martin Verkerk. Misschien dat iemand uitsluitsel kan geven
Check voor je verder zoekt even deze lijst.quote:
oh sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Malahide het volgende:
Lieve scrupules, deze zijn allebei al geplaatst. Op de vorige pagina vind je een lijst met alle BN'ers die al gevonden zijn.
Volgens mij was ze voorzitster van de Nederlandse Siouxsie and the Banshees-fanclubquote:
Zo ziet ze er uit jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Volgens mij was ze voorzitster van de Nederlandse Siouxsie and the Banshees-fanclub![]()
infoetrtlpuntnlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat moeten we ff doen wie kent hun mail adres?
internetredactie@rtlboulevard.nl & rtlboulevard@rtl.nl (volgens hun site)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat moeten we ff doen wie kent hun mail adres?
ja ik vind dat DVR moet emailen he is the big man hieroquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
internetredactie@rtlboulevard.nl & rtlboulevard@rtl.nl (volgens hun site)
Kijk maar eens in deel 1 van dit topic... daar staat Volkert ergens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:05 schreef ikJur het volgende:
ik snap niet hoe jullie ze allemaal vinden want als je op naam zoekt vind je alleen mensen die zich vrijwillig aanmelden.
Ik zou graag volkert van der graaf willen zien als klein menneke
Ja denk het welquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:48 schreef dvr het volgende:
Die schaatcoaches zijn mij alle onbekend maar dat zal aan mij liggen.
je houd van oude kalen mannen he?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:57 schreef Malahide het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Ik hou nou eenmaal van sporten waar we ook nog weleens iets winnen. En Ab Krook =
![]()
Nee ik hou van jong dus pas maar opquote:
Jong ben ik niet meerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:41 schreef Malahide het volgende:
[..]
Nee ik hou van jong dus pas maar op.
En nooit meer zeggen dat Ab kaal is![]()
We hadden hem al Danny en zeker weten dat ze het is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef Danny het volgende:
De periode klopt, de omgeving (omgeving r'dam, namelijk Vlaardingen) ook, maar vanwege de make-up en het haar is het moeilijk te beoordelen. Ik zie er wel IETS van het gezicht van Susan Visser in, maar kan evengoed mijn fantasie zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
vergelijk het eens met oude beelden van "in de vlaamsche pot", daar was ze een stuk jonger en zie je dat zij dit echt wel isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:46 schreef Danny het volgende:
De periode klopt, de omgeving (omgeving r'dam, namelijk Vlaardingen) ook, maar vanwege de make-up en het haar is het moeilijk te beoordelen. Ik zie er wel IETS van het gezicht van Susan Visser in, maar kan evengoed mijn fantasie zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
naam klopt, jaartal klopt, plaats klopt. Er zit er dus minimaal één in die klasquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zitten er wel jongens in die klas?![]()
Hoewel ik de meeste mensen op die foto wel ken (bij in de klas gezeten, hetzij op MTS Zuid, hetzij op CTS de Vaan) ben ik het niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:17 schreef dvr het volgende:
Hee Danny, te gek dat je komt kijken. Dat is toch een beetje alsof de rector de klas komt binnenwandelen
Had je de meneer in de onderste foto van dit bericht al gezien? Dat was een gokje en ik ben benieuwd of hij klopt.
ik wel, en vrij duidelijk ook. Mondhoeken hetzelfde, tanden ook.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
Hans Klok Plaats en jaar klopt, maar ik herken hem er niet echt uit...
Op een gegeven moment zijn ze een beetje op he. Zo gek is dat niet lijkt me.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:56 schreef KansloosForEver het volgende:
Ik vind het jammer dat we na de B-Nederlanders nu al bij de C-Nederlanders zijn aangekomen.
Sta jij niet op schoolbank.nl?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:47 schreef dvr het volgende:
Nee dank u, voor mij geen camera's en microfoons in mijn gezicht - ik ben meer zo'n type dat zijn goede werken in stilte verricht![]()
Jazeker, maar ik ben geen BN-er dus ik kan mijn klassenfoto hier helaas niet plaatsenquote:Sta jij niet op schoolbank.nl?![]()
Waar hebben jullie het overquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:45 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Nee
Danny is een afgod voor een paar mensen op Fok! om de een of andere reden.
Maar geen BN-er
Dat kan nooit dezelfde zijn, er zit tien jaar tussen die twee foto's.quote:
Ik postte gisteren een foto (ernst jansz) en kreeg daar commentaar op omdat het geen jeugdfoto was maar een reuniefoto (van voor Doe Maar).quote:
Ik neem aan dat het e eerste isquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat kan nooit dezelfde zijn, er zit tien jaar tussen die twee foto's.
Ik denk het ook, Schippers is van 1942 en hij is opgegroeid in Bussum, dus dat zou best kunnen kloppen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:57 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het e eerste is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |