Op de foto van 'Renate Verbaan' staat het jaartal 1980 ingeprint. We kunnen dus uitsluiten dat ze het is aangezien de Renate Verbaan die wij zoeken geboren is in 1979.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:55 schreef sipper het volgende:
[..]
Erg vreemd, als je kijkt naar de foto's van Martin Verkerk en Renate Verbaan lijkt het wel heel erg erop dat het ze zijn. Met name Martin Verkerk. Misschien dat iemand uitsluitsel kan geven
Check voor je verder zoekt even deze lijst.quote:
oh sorryquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Malahide het volgende:
Lieve scrupules, deze zijn allebei al geplaatst. Op de vorige pagina vind je een lijst met alle BN'ers die al gevonden zijn.
Volgens mij was ze voorzitster van de Nederlandse Siouxsie and the Banshees-fanclubquote:
Zo ziet ze er uit jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:15 schreef Malahide het volgende:
[..]
Volgens mij was ze voorzitster van de Nederlandse Siouxsie and the Banshees-fanclub![]()
infoetrtlpuntnlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat moeten we ff doen wie kent hun mail adres?
internetredactie@rtlboulevard.nl & rtlboulevard@rtl.nl (volgens hun site)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dat moeten we ff doen wie kent hun mail adres?
ja ik vind dat DVR moet emailen he is the big man hieroquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:20 schreef Veerboot het volgende:
[..]
internetredactie@rtlboulevard.nl & rtlboulevard@rtl.nl (volgens hun site)
Kijk maar eens in deel 1 van dit topic... daar staat Volkert ergens.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:05 schreef ikJur het volgende:
ik snap niet hoe jullie ze allemaal vinden want als je op naam zoekt vind je alleen mensen die zich vrijwillig aanmelden.
Ik zou graag volkert van der graaf willen zien als klein menneke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |