zeg dat wel!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
38 minuten improvisatie
petje af, hoor !!
Knoop in de sucadelapjes ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
Toneel is over, nu actie
Goed idee...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef kleinzusje het volgende:
Toneel is over, nu actie
Helemaal mee eensch, had ik niet achter Delly gezocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
38 minuten improvisatie
petje af, hoor !!
Kusje terug en fijne avond!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef agter het volgende:
Ik ga slapen. Wel te rusten allemaal!!!
Kusje voor Capri!
Dat zegt Eric ik ook!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
en dat zonder weinig alcohol bij Huub.........mag ook wel eens gezegd worden...
Dat voordeel zag ie zelf ook dat je veel scherper bent op die manierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:39 schreef Mokum020 het volgende:
en dat zonder weinig alcohol bij Huub.........mag ook wel eens gezegd worden...
dit is toch al ongeveer 170 dagen in meer of mindere mate improvisatiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:37 schreef avonne het volgende:
38 minuten improvisatie
petje af, hoor !!
Waarom??quote:
Hij deed nog een poging om mee te doen, maar een sneue...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
Ik vind het zo MERKWAARDIG dat Jaap bij het toneelstuk is weggelopen !!!
Die man die WIL gewoon geen mensen of leukigheid om zich heen !!
Japio heeft zichzelf zover buitengesloten, dat je kunt verwachten dat ze hem wegstemmen over 4 weken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
Ja ik heb hem echt gemist........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:41 schreef avonne het volgende:
Laat ze voortaan maar wat vroeger rellen inderdaad,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Eric zien in dat ze wat rustiger aan moeten doen qua slaapgebrek en laat naar bed gaan, omdat het je op een gegeven moment gaat opbreken
en dat gaan ze nu tot diep in de nacht besprekenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Eric zien in dat ze wat rustiger aan moeten doen qua slaapgebrek en laat naar bed gaan, omdat het je op een gegeven moment gaat opbreken
Ja maar het is toch Huub?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Omdat hij er anders uit vliegt wegens fysiek geweld?
Ze mogen nu twee dagen uitslapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:43 schreef BONG4002 het volgende:
Het is een beetje wennen inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ja maar het is toch Huub?
Huub moet op dit tijdstip bezopen zijn!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en dat gaan ze nu tot diep in de nacht bespreken
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
en dat gaan ze nu tot diep in de nacht bespreken
Genoeg inhoud...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap willen ze nu puur op inhoud gaan pakken aldus Huub
Hij heeft wel veel inhoud.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
die die niet heeft.............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
Onfrisse zaak!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
Huub heeft erover gesproken met Michel. Weet jij wie dat is ? Iemand van 'achter' ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
Michael is de acteer-coach.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Huub heeft eroveer gesproken met Michel. Weet jij wie dat is ? Iemand van 'achter' ?
Dat zit sowieso wel goed denk ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
Ze willen Jaap geïsoleerd houden van beide groepen zodat ie na 4 weken eventueel weggestemd kan worden
hoezo onfris ?? huub wil gewoon discuseren, en dat is een stuk sterker als wat de andere kant wilde doen dus pushen tot slaan.quote:
Wat willen we nou Huub erin of eruit. !!!!!Huub is net zo leuk en irritant nuchter al dan niet dronken... Het laatste kan zijn kop kosten...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is een beetje wennen inderdaad![]()
Ik bedoelde de letterlijke inhoud van Japio.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:48 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
hoezo onfris ?? huub wil gewoon discuseren, en dat is een stuk sterker als wat de andere kant wilde doen dus pushen tot slaan.
strategies spel, en zo je bewoners weg spelen.
Hij heeft toch weinig sociale inhoud?quote:
Dat zal wel een hele zware opgave worden om die 2 uit elkaar te drijvenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub gaat de banden met Natasia aantrekken. Hij mag haar wel en kan daarmee Brian isoleren.
excuusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik bedoelde de letterlijke inhoud van Japio.![]()
![]()
Zeker moeilijk, maar het zal toch moeten ...... eens moet Huub dat pact openbrekenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat zal wel een hele zware opgave worden om die 2 uit elkaar te drijven
Huub erin natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat willen we nou Huub erin of eruit. !!!!!Huub is net zo leuk en irritant nuchter al dan niet dronken... Het laatste kan zijn kop kosten...
Huub vergeet wel vaker bepaalde consequenties, hij is en blijft niet sterk in het écht doordenken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:50 schreef Borga het volgende:
Huub vergeet dat hij zo Jaapio en Breenless bij elkaar brengt
No problem. Ik moet nog leren teksten beter met emoticons te larderen.quote:
Inderdaad, volgens mij is Nasty bezig haar eigen graf te graven als ze zo doorgaat...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zit niet lekker in zijn vel en zondert zich veel af, bovendien is natas nu opdringerig en moet bran haar steeds "afwijzen" als brian zo blijft ontstaat die breuk vanzelf wel
en dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef Prosac het volgende:
kijken of ze slaapt
Brian heeft ook geen activiteiten, hij bloedt dood. Die gitaar- en zanglessen zijn al op een dieptepunt. Brian is aan het verdampen. Hij maakt zichzelf gek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zit niet lekker in zijn vel en zondert zich veel af, bovendien is natas nu opdringerig en moet bran haar steeds "afwijzen" als brian zo blijft ontstaat die breuk vanzelf wel
Huub wilde nieteensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Potje kaarten?
Eric: Nee... Potje seksen?
*glaasje water halen?*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
[..]
Haar neúken. Brian doet het ook altijd.
Nu heb ik ook hongerquote:
maar de pan is nu al wel warms.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef Missy_1974 het volgende:
stom pan staat op het vuur en huub is weg
Eerst even amanda'tje pesten... Heel belangrijk: en wel zo leuk voor onsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
Waarom gaan die twee niet slapen.. ze zijn op!
Lifestyyyyyyyyyyyle of the rich and the famous!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef obezzi het volgende:
biefstuk om 1 uru snachts?
Dat dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:59 schreef Ferdii het volgende:
dacht er net aa nidd, wat als huub nou op zijn bed in slaap flikkert?
zou dan die pan op het vuur blijven branden of roepen ze om "huub gas uit doen! "
Tja, de shoarmaboer van DGK is gesloten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef obezzi het volgende:
biefstuk om 1 uru snachts?
Hoe gaan ze haar pesten dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst even amanda'tje pesten... Heel belangrijk: en wel zo leuk voor ons
Ik zeg... Ik houw d'r van. Een goed begin van het weekend.
Dat snap ik dus ook niet. En als hun gaan slapen kunnen wij tenminste ook slapen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. En als hun gaan slapen kunnen wij tenminste ook slapen.
Er ligt een nertsjas inde panquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe gaan ze haar pesten dan?
Behalve kinderachtig en pestend penetreren.
Salamandertjes in haar bed doen, en ze willen geloof ik ook nog plastic folie over de wcpot van Natasia doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze wachten tot Amanda slaapt en dan gaan de salamanders haar bed in....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
weetje hoe slecht, eten voor t slapen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja, de shoarmaboer van DGK is gesloten.
Salamanderse in d'r bed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
pics?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
Moet nog steeds denken aan die heerlijke danslerares van hedenmiddag.![]()
![]()
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey openquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Salamandertjes in haar bed doen, en ze willen geloof ik ook nog plastic folie over de wcpot van Natasia doen.
Screenshot van vooraanzicht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
Moet nog steeds denken aan die heerlijke danslerares van hedenmiddag.![]()
![]()
Jack Daniel's ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey open![]()
Die zal wel wakker worden van de lucht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zouden ze met de biefstuk nog even naar Jaap gaan, en hem lekker onder zijn neus houden?
Of hij hoort het gespetter...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die zal wel wakker worden van de lucht.
Balentinesquote:
Die eet ze opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
waarom doen ze die salamanders neit bij jaap in ze bed???
Doe mij maar Jamesonquote:
arme salamandertjes, ze moeten niet dood hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Net of die dikke koe dat merkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Moet ik allemaal nog leren.quote:
Dankjequote:
Beetje late reactie lieve Prospera ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
JA! HEB JIJ DAAR IETS OP TEGEN?
JIJ VUILE HOERRRRRR!
Gezellig APK in da House![]()
Omdat Amanda er panisch voor is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Of hij krijgt een natte droom door de biefstuklucht.quote:
Te link, want er is kans dat hij ze bevrucht met zijn kleine piemeltje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Jameson is ook goed te verorberen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar Jameson
OT: Die biefstuk is well-done inmiddels
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Te link, want er is kans dat hij ze bevrucht met zijn kleine piemeltje.
Ziet er goed gebakken uit. Sommigen willen wellicht wat meer rood zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar Jameson
OT: Die biefstuk is well-done inmiddels
Wat voor merk vind jij nou echt lekker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey open![]()
ik vind het nog niet meevallen, een goed biefstukje bakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Huub is wel trots op z'n biefstuk... knap hoor.
chivas, jan de wandelaar, jameson, jack daniëls, balentines!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat voor merk vind jij nou echt lekker?
quote:
Sommige mensen hebben geen last van caffeïne voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef obezzi het volgende:
dubbele espresso, en straks gaan slapen?????
Ja, en hij kwam tot de konklusie dat hij ook veel scherper kon blijven !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Respect voor Huub trouwens. Weer heeft hij het netjes binnen de perken gehouden met de alcohol
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
chivas, jan de wandelaar, jameson, jack daniëls, balentines!![]()
Thaise whiskey is ook goed te pruimen alleen totaal ander soort smaak, wat wel een zachte "whiskey" is (lees:bourbon) Four Roses, vrij zacht en goed te doenquote:
Jack Daniel's all the way...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?
Geen idee, nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?
Van wie moet jij dat zeggen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Clank het volgende:
Ik moet zeggen ik hou niet meer van ik hou d'r van.
En misschien istie toch wel geschrokken toen hij die zondag helemaal out was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kwam tot de konklusie dat hij ook veel scherper kon blijven !
Trusten Soury!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
Shit toneelhaak !!! Truste allemaal
ff 3x slikken, maar ik geloof nu echt dat hij het vriendelijk bedoeldequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje late reactie lieve Prospera ?
Het viel geloof ik onder "acteren"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff 3x slikken, maar ik geloof nu echt dat hij het vriendelijk bedoelde![]()
dat merk je toch lijkt mij?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan nu het folie op de wc doen beneden
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef suleika25 het volgende:
Zeg, dat merk je toch wel dat er folie opzit, voordat je op de wc gaat zitten of niet?
Nee, dat doe je over de pot, niet over de bril. Als je het goed doet zie je het echt niet.quote:
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donker
En of die het merkt met z'n neushoornreet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die folie grap is bedoeld voor Jaap trouwens heb ik het idee
Natasia slaap bij Brianquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En Nasty is degene, die het meeste moet 's nachts
![]()
Als ie een GROTE boodschap doet wel ja (mits ie vannacht nog moet natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef partyyboyy het volgende:
haha straks heeft jaap een dikke tarl aan haar ass hangen!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
En of die het merkt met z'n neushoornreet?![]()
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef suleika25 het volgende:
Zeg, dat merk je toch wel dat er folie opzit, voordat je op de wc gaat zitten of niet?
Okequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donker
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaandus folie, ik zou er intrappen!
HiDiHo legt alles altijd vast dus die zal het dan wel hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Okekan er dan iemand zorgen dat er een filmpje komt
![]()
ik ook vrees ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaandus folie, ik zou er intrappen!
euh natasia nog aan de groene theequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Folie wordt over de wc gespannen .......... Japio's verrassing vannacht !
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!quote:
Omfg... Het is gebeurd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Salamanders voor Amanda
[afbeelding]
Jij staat vanaf nu bij mijn favo fokkers!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!
Ik zal het noteren. Famous grouse is ook best wel zacht moet ik zeggen. Maar zo'n fles doe je wel een week of drie over om het leeg te maken dus snel overstappen gaat niet zo snel. (tenzij natuurlijk je op een feestje je tien euro verspilt door de fles half te legen en iedereen er slechts een sipje van neemtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thaise whiskey is ook goed te pruimen alleen totaal ander soort smaak, wat wel een zachte "whiskey" is (lees:bourbon) Four Roses, vrij zacht en goed te doen
ik ben een leukie!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu bij mijn favo fokkers!![]()
Nou...dat is ook al erg hoor....alsof je 3 meter nar beneden dondert!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!
trusten !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, leuke afsluiter zo voor de nacht, ik ga maar eens geheel nuchter mn bedje in en morgen weer een nieuwe en zeer spannende dag!
Wat is er morgen dan? En wat is er vanavond gebeurd?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, leuke afsluiter zo voor de nacht, ik ga maar eens geheel nuchter mn bedje in en morgen weer een nieuwe en zeer spannende dag!
dag mamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel wat overdreven om zo lang onder die douche te blijven staan hoor.
Ja zonde van al dat water. Denk toch is om het milieu zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel wat overdreven om zo lang onder die douche te blijven staan hoor.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:23 schreef suleika25 het volgende:
Ik vind dat amanda toch veel dingen sportief opvat.....ook van dat dienstmeidpakje...als ze met huub en eric is vind ik het gewoon een leuke spontane meid......maar bij brian..ppffffff
Adieuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
ik ga ook, dag alle kindjes van god!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Was vanavond niet thuis, maar is A'Del dronken????
Another victim...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wil het tegenwoordig ook liever niet. Gek he?![]()
Ach de kwaliteit van de biefstuk, dus of het een goede biefstuk is , ligt aan de slager. Mijn probleem zit eerder in het biefstuk goed bakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het nog niet meevallen, een goed biefstukje bakken.
Met Huub is Amanda echt altijd leukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze worden daar ook echt met de dag gekker.
Maar ik moet ook zeggen dat Amanda nu wel heel leuk reageert.
Of zit ze nog in de Janine-trip?
Goftedomme wat heerlijk dit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahahahahahaha AMANDA HUUB EN ERIC!!!![]()
:
:D:D: D
die slaapt hier gewoon doorheen hoor, die moet je echt slaan om wakker te krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Missy_1974 het volgende:
arme syl
"Het is ZO flauw dit..."quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub, half lachen en half huilen: "Ik wil eigenlijk gewoon slapen."
Syl hoort niets als ze slaapt. Weet je nog wel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Missy_1974 het volgende:
arme syl
Ik bedoel, om die kleine schattig salamandertjes af te wassen????quote:
Ja...alleen dan....ze moeten haar verbieden nuchter te zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Amanda is echt zo lachen als ze dronken is.
ja wist ik maar dit was alles 3x dus wel erg extreem nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Syl hoort niets als ze slaapt. Weet je nog wel?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...alleen dan....ze moeten haar verbieden nuchter te zijn!![]()
Precies. Elke avond zo'n vaas voor amandaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
Verbieden om in de buurt van Loco Brio en Nasty te komen is voldoende.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ach , ik kom hier al een jaar of vijf, af en toe post ik eens watquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo... JOUW heb ik hier nog nooit gezien!
Moet ze wel eerst minstens net zo lang douchen als ze net deed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat Huub haar eigenlijk alleen maar een keer wil beffen.
Huub houdt van een goed voorspel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat Huub haar eigenlijk alleen maar een keer wil beffen.
Ja...dat zeker...ze moeten met die deksels nu naar hun toe gaan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Verbieden om in de buurt van Loco Brio en Nasty te komen is voldoende.![]()
Natuurlijk APK, maar in de geest van dit programma (en daar gaat deze COS nou eenmaal om, mijn beste) is dit wel één van de leukere avonden die ik heb meegemaakt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ian, ergens is het ook best sneu, toch?
Ik bedoelde ook alleen de COSquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Ach , ik kom hier al een jaar of vijf, af en toe post ik eens wat
Huub: amanda in haar bed, ligt het Swijntje nu in bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ian, ergens is het ook best sneu, toch?
Ik ben niet helemaal zeker WELK haar je nu bedoeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
Knip dat kut haar van dat zwijntje er eens af zeg!
Dat haar is al geknipt ......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
Knip dat kut haar van dat zwijntje er eens af zeg!
Zonde van de Balantines!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha amanda probeert haar tiet in die deksel te krijgen hahaha
de whiskey kwam er door mn neus uit serieus!!! hahaha: D:
idd, vuile bitch is die Amanda! Dat ze haar tieten eens amputeren! Door haar is mn balantines weg!quote:
FUCK OP VUILE KUTNOOB!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk APK, maar in de geest van dit programma (en daar gaat deze COS nou eenmaal om, mijn beste) is dit wel één van de leukere avonden die ik heb meegemaakt...
Nou ben ik niet alleen een FOK!kutnewbie (qua posten dan) maar al helemaal een DGK n00b, ik ben begonnen met streamen toen Bart er helemaal doorheen zat...
Maar dit is een van de leukere avonden die ik heb gevolgd over de streams...
STFU.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
FUCK OP VUILE KUTNOOB!![]()
NIEMAND GEEFT OOK MAAR IETS OM DIE SALAMANDERS!![]()
Leuk hè, fok?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hè, fok?
Ik zeg: laat je kaalscheren zodat dat niet meer wordt verpest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, vuile bitch is die Amanda! Dat ze haar tieten eens amputeren! Door haar is mn balantines weg!![]()
![]()
![]()
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hè, fok?
Jaap slaapt al.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:49 schreef karweitje het volgende:
Hmm krijg nu ook wel zin in een vette hap
Ik weet precies wat je doormaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:49 schreef karweitje het volgende:
Hmm krijg nu ook wel zin in een vette hap
Sorryquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...
Dit is je 1stequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je bent pas de 2e trouwens...
De oldbies worden laks!
KUTOLDBIES!![]()
ps. Ik heb nooit ook maar 1 letter gepost over die salamanders dude![]()
En je vrouw heet zeker attention whore.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...
Dat is mijn 'issue' om mensen op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
ps. Ik heb nooit ook maar 1 letter gepost over die salamanders dude![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |