chivas, jan de wandelaar, jameson, jack daniëls, balentines!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wat voor merk vind jij nou echt lekker?
quote:
Sommige mensen hebben geen last van caffeïne voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef obezzi het volgende:
dubbele espresso, en straks gaan slapen?????
Ja, en hij kwam tot de konklusie dat hij ook veel scherper kon blijven !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef scanman01 het volgende:
Respect voor Huub trouwens. Weer heeft hij het netjes binnen de perken gehouden met de alcohol
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:09 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
chivas, jan de wandelaar, jameson, jack daniëls, balentines!![]()
Thaise whiskey is ook goed te pruimen alleen totaal ander soort smaak, wat wel een zachte "whiskey" is (lees:bourbon) Four Roses, vrij zacht en goed te doenquote:
Jack Daniel's all the way...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?
Geen idee, nooit gehad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ben net nieuw in whiskey, famous grouse vind je niks?
Van wie moet jij dat zeggen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef Clank het volgende:
Ik moet zeggen ik hou niet meer van ik hou d'r van.
En misschien istie toch wel geschrokken toen hij die zondag helemaal out was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, en hij kwam tot de konklusie dat hij ook veel scherper kon blijven !
Trusten Soury!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:11 schreef Soury het volgende:
Shit toneelhaak !!! Truste allemaal
ff 3x slikken, maar ik geloof nu echt dat hij het vriendelijk bedoeldequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Beetje late reactie lieve Prospera ?
Het viel geloof ik onder "acteren"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff 3x slikken, maar ik geloof nu echt dat hij het vriendelijk bedoelde![]()
dat merk je toch lijkt mij?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:12 schreef BONG4002 het volgende:
Ze gaan nu het folie op de wc doen beneden
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef suleika25 het volgende:
Zeg, dat merk je toch wel dat er folie opzit, voordat je op de wc gaat zitten of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |