Lifestyyyyyyyyyyyle of the rich and the famous!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef obezzi het volgende:
biefstuk om 1 uru snachts?
Dat dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:59 schreef Ferdii het volgende:
dacht er net aa nidd, wat als huub nou op zijn bed in slaap flikkert?
zou dan die pan op het vuur blijven branden of roepen ze om "huub gas uit doen! "
Tja, de shoarmaboer van DGK is gesloten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef obezzi het volgende:
biefstuk om 1 uru snachts?
Hoe gaan ze haar pesten dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eerst even amanda'tje pesten... Heel belangrijk: en wel zo leuk voor ons
Ik zeg... Ik houw d'r van. Een goed begin van het weekend.
Dat snap ik dus ook niet. En als hun gaan slapen kunnen wij tenminste ook slapen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
Waarom gaan die twee niet slapen.. ze zijn op!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat snap ik dus ook niet. En als hun gaan slapen kunnen wij tenminste ook slapen.
Er ligt een nertsjas inde panquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Hoe gaan ze haar pesten dan?
Behalve kinderachtig en pestend penetreren.
Salamandertjes in haar bed doen, en ze willen geloof ik ook nog plastic folie over de wcpot van Natasia doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ze wachten tot Amanda slaapt en dan gaan de salamanders haar bed in....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
Waarom gaan die twee niet slapen.. ze zijn op!
weetje hoe slecht, eten voor t slapen gaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef Clank het volgende:
[..]
Tja, de shoarmaboer van DGK is gesloten.
Salamanderse in d'r bed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:00 schreef partyyboyy het volgende:
pics?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
Moet nog steeds denken aan die heerlijke danslerares van hedenmiddag.![]()
![]()
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey openquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
Salamandertjes in haar bed doen, en ze willen geloof ik ook nog plastic folie over de wcpot van Natasia doen.
Screenshot van vooraanzicht?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef FdW het volgende:
Moet nog steeds denken aan die heerlijke danslerares van hedenmiddag.![]()
![]()
Jack Daniel's ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey open![]()
Die zal wel wakker worden van de lucht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zouden ze met de biefstuk nog even naar Jaap gaan, en hem lekker onder zijn neus houden?
Of hij hoort het gespetter...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:04 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Die zal wel wakker worden van de lucht.
Balentinesquote:
Die eet ze opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
waarom doen ze die salamanders neit bij jaap in ze bed???
Doe mij maar Jamesonquote:
arme salamandertjes, ze moeten niet dood hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Net of die dikke koe dat merkt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Moet ik allemaal nog leren.quote:
Dankjequote:
Beetje late reactie lieve Prospera ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef Prospera het volgende:
Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
JA! HEB JIJ DAAR IETS OP TEGEN?
JIJ VUILE HOERRRRRR!
Gezellig APK in da House![]()
Omdat Amanda er panisch voor is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Of hij krijgt een natte droom door de biefstuklucht.quote:
Te link, want er is kans dat hij ze bevrucht met zijn kleine piemeltje.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef obezzi het volgende:
Jameson is ook goed te verorberen ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar Jameson
OT: Die biefstuk is well-done inmiddels
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:06 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Te link, want er is kans dat hij ze bevrucht met zijn kleine piemeltje.
Ziet er goed gebakken uit. Sommigen willen wellicht wat meer rood zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar Jameson
OT: Die biefstuk is well-done inmiddels
Wat voor merk vind jij nou echt lekker?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
haha, nou dan trek ik nog een fles whiskey open![]()
ik vind het nog niet meevallen, een goed biefstukje bakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Huub is wel trots op z'n biefstuk... knap hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |