No problem. Ik moet nog leren teksten beter met emoticons te larderen.quote:
Inderdaad, volgens mij is Nasty bezig haar eigen graf te graven als ze zo doorgaat...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zit niet lekker in zijn vel en zondert zich veel af, bovendien is natas nu opdringerig en moet bran haar steeds "afwijzen" als brian zo blijft ontstaat die breuk vanzelf wel
en dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:55 schreef Prosac het volgende:
kijken of ze slaapt
Brian heeft ook geen activiteiten, hij bloedt dood. Die gitaar- en zanglessen zijn al op een dieptepunt. Brian is aan het verdampen. Hij maakt zichzelf gek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:54 schreef Missy_1974 het volgende:
brian zit niet lekker in zijn vel en zondert zich veel af, bovendien is natas nu opdringerig en moet bran haar steeds "afwijzen" als brian zo blijft ontstaat die breuk vanzelf wel
Huub wilde nieteensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: Potje kaarten?
Eric: Nee... Potje seksen?
*glaasje water halen?*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Heathen het volgende:
[..]
Haar neúken. Brian doet het ook altijd.
Nu heb ik ook hongerquote:
maar de pan is nu al wel warms.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:58 schreef Missy_1974 het volgende:
stom pan staat op het vuur en huub is weg
Eerst even amanda'tje pesten... Heel belangrijk: en wel zo leuk voor onsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:57 schreef Clank het volgende:
Waarom gaan die twee niet slapen.. ze zijn op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |