Huub: amanda in haar bed, ligt het Swijntje nu in bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ian, ergens is het ook best sneu, toch?
Ik ben niet helemaal zeker WELK haar je nu bedoeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
Knip dat kut haar van dat zwijntje er eens af zeg!
Dat haar is al geknipt ......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:41 schreef partyyboyy het volgende:
Knip dat kut haar van dat zwijntje er eens af zeg!
Zonde van de Balantines!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:43 schreef partyyboyy het volgende:
hahaha amanda probeert haar tiet in die deksel te krijgen hahaha
de whiskey kwam er door mn neus uit serieus!!! hahaha: D:
idd, vuile bitch is die Amanda! Dat ze haar tieten eens amputeren! Door haar is mn balantines weg!quote:
FUCK OP VUILE KUTNOOB!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Natuurlijk APK, maar in de geest van dit programma (en daar gaat deze COS nou eenmaal om, mijn beste) is dit wel één van de leukere avonden die ik heb meegemaakt...
Nou ben ik niet alleen een FOK!kutnewbie (qua posten dan) maar al helemaal een DGK n00b, ik ben begonnen met streamen toen Bart er helemaal doorheen zat...
Maar dit is een van de leukere avonden die ik heb gevolgd over de streams...
STFU.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
FUCK OP VUILE KUTNOOB!![]()
NIEMAND GEEFT OOK MAAR IETS OM DIE SALAMANDERS!![]()
Leuk hè, fok?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hè, fok?
Ik zeg: laat je kaalscheren zodat dat niet meer wordt verpest.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:45 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
idd, vuile bitch is die Amanda! Dat ze haar tieten eens amputeren! Door haar is mn balantines weg!![]()
![]()
![]()
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk hè, fok?
Jaap slaapt al.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:49 schreef karweitje het volgende:
Hmm krijg nu ook wel zin in een vette hap
Ik weet precies wat je doormaaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:49 schreef karweitje het volgende:
Hmm krijg nu ook wel zin in een vette hap
Sorryquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...
Dit is je 1stequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Je bent pas de 2e trouwens...
De oldbies worden laks!
KUTOLDBIES!![]()
ps. Ik heb nooit ook maar 1 letter gepost over die salamanders dude![]()
En je vrouw heet zeker attention whore.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey joh! Niet zo schelden - ik voel me persoonlijk aangevallen. Mijn kind heet n00b...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |