Syl hoort niets als ze slaapt. Weet je nog wel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Missy_1974 het volgende:
arme syl
Ik bedoel, om die kleine schattig salamandertjes af te wassen????quote:
Ja...alleen dan....ze moeten haar verbieden nuchter te zijn!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:33 schreef Veulen het volgende:
Amanda is echt zo lachen als ze dronken is.
ja wist ik maar dit was alles 3x dus wel erg extreem nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:34 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Syl hoort niets als ze slaapt. Weet je nog wel?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ja...alleen dan....ze moeten haar verbieden nuchter te zijn!![]()
Precies. Elke avond zo'n vaas voor amandaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
Verbieden om in de buurt van Loco Brio en Nasty te komen is voldoende.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Brulkip het volgende:
[..]
Ach , ik kom hier al een jaar of vijf, af en toe post ik eens watquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo... JOUW heb ik hier nog nooit gezien!
Moet ze wel eerst minstens net zo lang douchen als ze net deed.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat Huub haar eigenlijk alleen maar een keer wil beffen.
Huub houdt van een goed voorspel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:36 schreef scanman01 het volgende:
En dan te bedenken dat Huub haar eigenlijk alleen maar een keer wil beffen.
Ja...dat zeker...ze moeten met die deksels nu naar hun toe gaan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef FdW het volgende:
[..]
Verbieden om in de buurt van Loco Brio en Nasty te komen is voldoende.![]()
Natuurlijk APK, maar in de geest van dit programma (en daar gaat deze COS nou eenmaal om, mijn beste) is dit wel één van de leukere avonden die ik heb meegemaakt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Ian, ergens is het ook best sneu, toch?
Ik bedoelde ook alleen de COSquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:37 schreef Vlad_Tepes het volgende:
[..]
Ach , ik kom hier al een jaar of vijf, af en toe post ik eens wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |