Nou...dat is ook al erg hoor....alsof je 3 meter nar beneden dondert!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!
trusten !quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, leuke afsluiter zo voor de nacht, ik ga maar eens geheel nuchter mn bedje in en morgen weer een nieuwe en zeer spannende dag!
Wat is er morgen dan? En wat is er vanavond gebeurd?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:21 schreef BONG4002 het volgende:
Mja, leuke afsluiter zo voor de nacht, ik ga maar eens geheel nuchter mn bedje in en morgen weer een nieuwe en zeer spannende dag!
dag mamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel wat overdreven om zo lang onder die douche te blijven staan hoor.
Ja zonde van al dat water. Denk toch is om het milieu zeg.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:22 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wel wat overdreven om zo lang onder die douche te blijven staan hoor.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:23 schreef suleika25 het volgende:
Ik vind dat amanda toch veel dingen sportief opvat.....ook van dat dienstmeidpakje...als ze met huub en eric is vind ik het gewoon een leuke spontane meid......maar bij brian..ppffffff
Adieuquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
ik ga ook, dag alle kindjes van god!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:26 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Was vanavond niet thuis, maar is A'Del dronken????
Another victim...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:29 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Wil het tegenwoordig ook liever niet. Gek he?![]()
Ach de kwaliteit van de biefstuk, dus of het een goede biefstuk is , ligt aan de slager. Mijn probleem zit eerder in het biefstuk goed bakken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:08 schreef mootie het volgende:
[..]
ik vind het nog niet meevallen, een goed biefstukje bakken.
Met Huub is Amanda echt altijd leukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:30 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ze worden daar ook echt met de dag gekker.
Maar ik moet ook zeggen dat Amanda nu wel heel leuk reageert.
Of zit ze nog in de Janine-trip?
Goftedomme wat heerlijk dit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef partyyboyy het volgende:
hahahahahahaha AMANDA HUUB EN ERIC!!!![]()
:
:D:D: D
die slaapt hier gewoon doorheen hoor, die moet je echt slaan om wakker te krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:31 schreef Missy_1974 het volgende:
arme syl
"Het is ZO flauw dit..."quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Huub, half lachen en half huilen: "Ik wil eigenlijk gewoon slapen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |