Nee, dat doe je over de pot, niet over de bril. Als je het goed doet zie je het echt niet.quote:
Ik hoop het niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donker
En of die het merkt met z'n neushoornreet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef BONG4002 het volgende:
Die folie grap is bedoeld voor Jaap trouwens heb ik het idee
Natasia slaap bij Brianquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef hetbabbelaartje het volgende:
En Nasty is degene, die het meeste moet 's nachts
![]()
Als ie een GROTE boodschap doet wel ja (mits ie vannacht nog moet natuurlijk)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef partyyboyy het volgende:
haha straks heeft jaap een dikke tarl aan haar ass hangen!![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
En of die het merkt met z'n neushoornreet?![]()
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef suleika25 het volgende:
Zeg, dat merk je toch wel dat er folie opzit, voordat je op de wc gaat zitten of niet?
Okequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
ónder de bril niet snel en zeker niet in het donker
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaandus folie, ik zou er intrappen!
HiDiHo legt alles altijd vast dus die zal het dan wel hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef suleika25 het volgende:
[..]
Okekan er dan iemand zorgen dat er een filmpje komt
![]()
ik ook vrees ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
ik ga 's nachts ook wel eens op de klep zitten, als een of andere onverlaat die dicht heeft gedaandus folie, ik zou er intrappen!
euh natasia nog aan de groene theequote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Folie wordt over de wc gespannen .......... Japio's verrassing vannacht !
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!quote:
Omfg... Het is gebeurd!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Salamanders voor Amanda
[afbeelding]
Jij staat vanaf nu bij mijn favo fokkers!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
en dat is gewoon erg! nog erger is als de bril omhoog en is je zit ineens met je billen op het porselein!
Ik zal het noteren. Famous grouse is ook best wel zacht moet ik zeggen. Maar zo'n fles doe je wel een week of drie over om het leeg te maken dus snel overstappen gaat niet zo snel. (tenzij natuurlijk je op een feestje je tien euro verspilt door de fles half te legen en iedereen er slechts een sipje van neemtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Thaise whiskey is ook goed te pruimen alleen totaal ander soort smaak, wat wel een zachte "whiskey" is (lees:bourbon) Four Roses, vrij zacht en goed te doen
ik ben een leukie!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 01:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij staat vanaf nu bij mijn favo fokkers!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |