Ik zie geen enkele onderbouwing waarom hij dicht moet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:34 schreef yvonne het volgende:
Doe eens een gok.
Ik vind het een beetje zwak,angstig dit. Waarom zou je niet over het taboe op racisme mogen discussieren?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:38 schreef sigme het volgende:
Ik had verdorie net een hele lap tekst voor WeirdMikey getypt toen ik 'm op slot vond.
Ik open wel een nieuwe, algemenere.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
Nou ja, ik vond het, net als het topic waarop het terugblikte, niet erg thuishoren in POL.
het zit je wel hoog hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik open wel een nieuwe, algemenere.
Precies, topic 1 had na openen al meteen gesloten moeten worden, dus topic 2 en nu blijkbaar 3 zijn al helemaal onnodig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:41 schreef sigme het volgende:
Nou ja, ik vond het, net als het topic waarop het terugblikte, niet erg thuishoren in POL.
Nog steeds geen onderbouwing.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
Precies, topic 1 had na openen al meteen gesloten moeten worden, dus topic 2 en nu blijkbaar 3 zijn al helemaal onnodig.
Het hoort niet in POL, niet in ONZ, nergens.
Is dat zo? Volgens bepaalde mods waren FA's het ermee eens dat het open kon blijven en is SCH zelfs geband omdat hij er heibel over schopte..quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, topic 1 had na openen al meteen gesloten moeten worden,
Ik kan het ook niet volgen. het eerste topic, dat idd enigzins racistisch is, kan wel, een dag dan, maar het tweede topic, dat het niet is, kan niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is dat zo? Volgens bepaalde mods waren FA's het ermee eens dat het open kon blijven en is SCH zelfs geband omdat hij er heibel over schopte..
Opvallend standpunt, dit.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Precies, topic 1 had na openen al meteen gesloten moeten worden
In algemene zin lijkt het me best een interessant onderwerp. Als reactie op een topic waarbij je je specifiek richt op een aantal users en hun gedrag in een topic op FOK! blijft daar echter erg weinig van over.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:38 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zwak,angstig dit. Waarom zou je niet over het taboe op racisme mogen discussieren?
1 FA vond dat tie open kon blijven, de dag erna werd topic gewoon gesloten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Is dat zo? Volgens bepaalde mods waren FA's het ermee eens dat het open kon blijven en is SCH zelfs geband omdat hij er heibel over schopte..
Oh, wij mogen nooit afwijkende meningen hebben?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Neu. Wij jullie spreken met één mond.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, wij mogen nooit afwijkende meningen hebben?
Hmmm, ik vond juist dat de mods en de FA een afwijkende mening haddenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh, wij mogen nooit afwijkende meningen hebben?
Klopt, het is deleted.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:14 schreef sigme het volgende:
Ik had overigens het kluchtige totaal niet herkend.
Het topic is helemaal weg?
Het leven is vrij simpel,quote:
Dat had me ook tamelijk normaal geleken; maar kan je ook aangeven hoe er in godesnaam zo verschillend tegenaan gekeken kon worden? Mij leek het klip en klaar racistisch, eerlijk gezegd begreep ik niets van de zienswijze -die toch best breed gedeeld werd- dat het dat niet zou zijn.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef yvonne het volgende:
had ik het topic eerder gezien was het meteen dichtgegooid
Ah, ik dacht dat jij er ook 65 geopend had.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:22 schreef Verbal het volgende:
Ik heb welgeteld 1 topic geopend om aan te tonen hoe arbitrair, leugenachtig en ronduit stupide de POL-mods uit de hoek kwamen. Wat ook heeft gewerkt, want dat topic verdween meteen naar ONZ en dat negertopic werd met hangen en wurgen opgen gehouden.
V.
Het bizarre in dat topic was wel dat klucht en ernst door elkaar heenliepen, er liepen "grappenmakers" rond die vermoedelijk het hele topic verder niet gelezen hebben en er liepen lui bij die toch behoolijk laag uit de hoek kwamen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat had me ook tamelijk normaal geleken; maar kan je ook aangeven hoe er in godesnaam zo verschillend tegenaan gekeken kon worden? Mij leek het klip en klaar racistisch, eerlijk gezegd begreep ik niets van de zienswijze -die toch best breed gedeeld werd- dat het dat niet zou zijn.
Was dat het 'klucht'-gehalte? Dat heb ik niemand zien aanvoeren.
Waarom was ik dan weer het lulletjequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:20 schreef yvonne het volgende:
En ja, jullie (SCH en jij) hadden niet 9879867 topics hoeven openen en, mijn persoonlijke mening, waren er een hoop andere kandidaten voor een ban.
Voor jou was het gewoon weereens tijd voor een ban.quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Voor jou was het gewoon weereens tijd voor een ban.
Dan open ik wel een nieuwe. Je had ook naar de evolutie van de discussie kunnen kijken, natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef kLowJow het volgende:
In algemene zin lijkt het me best een interessant onderwerp. Als reactie op een topic waarbij je je specifiek richt op een aantal users en hun gedrag in een topic op FOK! blijft daar echter erg weinig van over.
Dat doe ik helemaal niet. Ben je nu aan het solliciteren naar bannetjes?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef SCH het volgende:
het stoort me alleen wel dat zo'n Martijn_77 en die PJO redelijk banloos met hun geleuter door kunnen gaan, vooral de manier waarop ze een politicus van moord beschuldigden vind ik erg kwalijk - voor de rest steun ik je toffe ouwewijvenbeleid
Dat slaat dus werkelijk nergens op, want dat ene topic heb je gedelete. Ik kan niet anders concluderen dat jullie bang zijn geworden. Zou Magnet's MDI-dreigement een rol hebben gespeeld?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:31 schreef yvonne het volgende:
Ik verwijt verder ook niemand iets, ik sloot alleen PJO's topic omdat topic1 wel genoeg was.
Dan kan ik niet anders concluderen, als jij die conclusie trekt, dat je zelf ook wel weet dat zich in het betreffende topic voldoende onwelriekends bevond.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:31 schreef PJORourke het volgende:
Ik kan niet anders concluderen dat jullie bang zijn geworden. Zou Magnet's MDI-dreigement een rol hebben gespeeld?
Ja, zo ver ik het gelezen heb wel ja, maar m.i. geen reden om een topic te sluiten. En al helemaal niet om het fatsoenlijke vervolg-topic van mij te sluiten.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:36 schreef Verbal het volgende:
Dan kan ik niet anders concluderen, als jij die conclusie trekt, dat je zelf ook wel weet dat zich in het betreffende topic voldoende onwelriekends bevond.
V.
Je hebt het verloren, jammer joh....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:37 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, zo ver ik het gelezen heb wel ja, maar m.i. geen reden om een topic te sluiten. En al helemaal niet om het fatsoenlijke vervolg-topic van mij te sluiten.
Nee hoor, ik open wel een nieuw topic.quote:
Moejedoenjoh.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik open wel een nieuw topic.
Neuh, doe maar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:17 schreef PJORourke het volgende:
...Waarom kunnen ze zich niet gewoon bij de beslissing neerleggen en blijven ze doorjanken? ...
Danke schon.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:41 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Marianne Thieme is drie eeuwen te laat
Die?
Verdonk van moord beschuldigen is inderdaad wel te gortig.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:44 schreef SCH het volgende:
het stoort me alleen wel dat zo'n Martijn_77 en die PJO redelijk banloos met hun geleuter door kunnen gaan, vooral de manier waarop ze een politicus van moord beschuldigden vind ik erg kwalijk - voor de rest steun ik je toffe ouwewijvenbeleid
Ik moest geld verdienen voor SCH, duke en andere linksige mensen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:25 schreef yvonne het volgende:
Man je bent uren te laat.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan iemand hier een letterlijke vertaling van geven?![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:11 schreef yvonne het volgende:
MrVVD's account ligt in de prullenbak
Met een bier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |