Ik blijf lekker in POL discussieren maar de manier waarop jij me nu aanspreekt, daar pas ik even voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
Ga je weer?
hmja als modje iemand fascist noemen is tha bombquote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
Ga je weer?
iemand die een topic verkloot vergelijken met een fascist is wel heel erg mug olifant hequote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Chewie het volgende:
Als het iemand betreft die graag alleen maar zaken wil lezen die hem aanstaan en dreigt met rellen/topics verkloten als deze zijn zin niet krijgt is het wat mij betreft een goede omschrijving.
en die van jou naar onzinquote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Verbal het volgende:
Maar het topic is dicht begrijp ik
Logisch.
V.
Dat snap ik wel. Ze waren er alleen niet consequent in, en dat is... uhh... niet logisch, sakmaarseggequote:
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbalquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef sigme het volgende:
Dan moeten we ons maar behelpen met de mijne.
Die is duidelijk minder stupide.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbal![]()
Hoeveel dagen heb je er voor over ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbal
Idd, dat denk ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef sigme het volgende:
Dat heeft ook iets te maken met het niveau van de Haagse hopjes.
Verkeerde post gequotequote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezellig, je collega's zo in het openbaar afvallen![]()
Say it like it is!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je alleen dat had verkondigt en verder niet was gaan baggeren had je afgelopen weekend gewoon kunnen doorposten. Maar nee SCH probeert als een 12 jarige puber zijn zin te krijgen.
[..]
[..]
Nee dat betekend dat er op zaterdag een goede reden kon zijn om dat topic alsnog te sluiten. Ik was er verder niet bij zaterdag.
[..]
[..]
Walgelijk fascistje ben je eigenlijk. En waarom lees je eigenlijk niet de betreffende topics zoals die in FB door, je post er immers wel? Mods + admin kwamen allemaal tot de conclusie dat het geen racisme was in dat topic, dat jij daar dan niet tegenkunt en begint met baggeren is niet mijn probleem. Je had het immers ook nog kunnen proberen met argumenten, was het mischien nog een interessant topic geworden ook.
Leer je dat bij de PO, ander geluid moet onmiddelijk gesmoord worden?
Bij binnenkomst melden bij FB!quote:
Te koop: Relnicht, garant voor kijkcijfers op uw website!quote:
Gaat janken als kind bij ongelijk! Komt dat zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Te koop: Relnicht, garant voor kijkcijfers op uw website!![]()
Als de kat van huis is...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:41 schreef SCH het volgende:
Wat zijn de pubers nog laat op vandaag!
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Jaaaaa, daar is tie.
Nog wat te janken, Essseehaatje?
Oh, sielllug, wat is er esssseeeehaaatje, neger gediscrimineerd? Moslims over 1 kam geschoren?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, sielllug, wat is er esssseeeehaaatje, neger gediscrimineerd? Moslims over 1 kam geschoren?![]()
Omdat bepaalde users graag op de man spelen ipv over de inhoud te discusieren. Kan zo enkele voorbeelden gevenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:07 schreef zwambtenaar het volgende:
Even mijn beklag ventileren:
Waarom hangt er in POL zo'n verschrikkelijk vijandig sfeertje? Is dat nu echt nodig?
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 12 maart 2007 22:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Omdat bepaalde users graag op de man spelen ipv over de inhoud te discusieren. Kan zo enkele voorbeelden geven![]()
Je hoeft niet veel verder te kijken dan de Feedbackquote:
Ik ook ik deel je mening ook over de sfeer. Dus als je goede tips hebt?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:19 schreef zwambtenaar het volgende:
Maar liever zou ik zien hoe we dat kunnen oplossen. Ik vind de sfeer erg agressief.
Ja, 2 :quote:
DrNikita is geen kloon hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef gelly het volgende:
Zeg, hoe lang wordt deze racisitsche kutkloon nog getolereerd ?
Nederland loopt leeg, deel 2
Had denk ik kankerlul moeten zijn. ("zei ik dat? Ja!")quote:Op maandag 12 maart 2007 23:55 schreef gelly het volgende:
Zeg, hoe lang wordt deze racisitsche kutkloon nog getolereerd ?
Nederland loopt leeg, deel 2
Kan iemand hier een letterlijke vertaling van geven?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:44 schreef MrVVD het volgende:
[..]
terbiyeli ol lan biraz bu toplima, salak sende ekmek yeyorsin bu ulkede. durmadan bos bos karsicikma sunlara aminakoydim gotten cikmis arablarla yaragliyorsin. salak sey.
"Homo's op bonaire moeten gewoon in de kast blijven en veel bonbons eten maar vooral niet willen trouwen"quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:49 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Kan iemand hier een letterlijke vertaling van geven?![]()
Veelzijdig die Esseehaa.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:14 schreef SCH het volgende:
[..]
"Homo's op bonaire moeten gewoon in de kast blijven en veel bonbons eten maar vooral niet willen trouwen"
Marianne Thieme is drie eeuwen te laatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:39 schreef pberends het volgende:
Weet iemand nog waar dat topic was over Partij voor de Dieren en dat ze eeuwen te laat waren cq maar naar een ander land moesten waar het een stuk minder met dieren gesteld was?
Niet helemaalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:52 schreef SCH het volgende:
Het begint hier een beetje As (the world turns) te worden.
yvonne, moeder van de As van het Goede
Ach die user kan ook niets anders dan zeuren en zeiken, niks van aantrekkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet helemaal
Yvonne, je bent -inhoudelijk bezien- een waardeloos wijf
Doe eens een gok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:33 schreef PJORourke het volgende:
Yvonne, mag m'n anti-censuurtopic weer open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |