Hm, je bent niet de enige die hem weer open wil hebben (als ik dat serieus moet nemen). Ik overleg wel weer even met de anderen...quote:
Nou, ik vind SCH stukken beter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan kan dat topic toch wel open blijven. Ik bedoel, ik ga niet zo'n heibel trappen als Verbal (overigens kan die man perfect flamen hè)
Nou, ik vond het maar een peoptopic. 'As van het kwaad'quote:maar vind toch beslist dat dat topic open moet blijven.
Meer iets voor ONZ.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef Lemmeb het volgende:
Nou, ik vond het maar een peoptopic. 'As van het kwaad'
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, je bent niet de enige die hem weer open wil hebben (als ik dat serieus moet nemen). Ik overleg wel weer even met de anderen...
Of beter nog: TRU.quote:
Wat ik bedoel is het snel en vernietigend uithalen naar iemand, dat doet-ie beter dan SCH. En ondanks dat-ie misschien een witvoetje heeft bij deze of gene in de crew is-ie toch maar mooi geband hè.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou, ik vind SCH stukken beter.Verbal is meer zo'n verzuurd kereltje die iedereen hard uit mag schelden omdat de crew hem in het algemeen een handje boven het hoofd houdt.
[..]
Die term werd destijds voor het eerst gebruikt door Reagan, meen ik, daarna is het een klassieke term geworden. Bush gebruikt de aangepaste versie 'rogue nations', geloof ik. Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen.quote:Nou, ik vond het maar een peoptopic. 'As van het kwaad'
Ik zeg wat ik denk hè. Of nee, ik ben wat ik zeg dat ik denk. Of eh... Nou ja ik ben iig serieus. Dit is een kwestie die diepgaand onderzocht dient te worden imo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hm, je bent niet de enige die hem weer open wil hebben (als ik dat serieus moet nemen).
Okee.quote:Ik overleg wel weer even met de anderen...
Ja, maar da's dus niet zo moeilijk als de kans dat je geband wordt toch nihil is. Gewoon alle kranen open. Ik weet zeker dat SCH dat ook beter zou kunnen, maar die is gedwingen om zich een beetje in te houden. Maar dit,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:59 schreef Ryan3 het volgende:
Wat ik bedoel is het snel en vernietigend uithalen naar iemand, dat doet-ie beter dan SCH.
is toch veel mooier, en uiteindelijk veel vernietigender dan dat simpele gescheld?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had niet gezien dat het topic dicht was. Maar is een centraal topic voor die jongen geen idee? Hij lijkt het niet echt te begrijpen. Gisteren die beschuldigingen van moord en telkens maar weer die Elsevier-columns. Ik snap wel dat mensen met dit soort stoornissen iets meer mogen, daar heb ik alle begrip voor. Maar is het neit beter om dan gewoon wat voor hem te regelen?
Dat werd ook weleens tijd hoor. En uiteraard maar 48-uur, als het überhaupt al zolang gaat duren.quote:En ondanks dat-ie misschien een witvoetje heeft bij deze of gene in de crew is-ie toch maar mooi geband hè.
Hmmm, dat wist ik niet. En dat ging toen zeker over communistische landen?quote:Die term werd destijds voor het eerst gebruikt door Reagan, meen ik, daarna is het een klassieke term geworden. Bush gebruikt de aangepaste versie 'rogue nations', geloof ik. Ik heb er niet zo'n bezwaar tegen.
Welke kwestie??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:02 schreef Ryan3 het volgende:
Ik zeg wat ik denk hè. Of nee, ik ben wat ik zeg dat ik denk. Of eh... Nou ja ik ben iig serieus. Dit is een kwestie die diepgaand onderzocht dient te worden imo.
quote:
Wat SCH doet is zuigen, en dat is ook een kunstvorm idd. Ook wel mooi, maar een andere kunstvorm.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus niet zo moeilijk als de kans dat je geband wordt toch nihil is. Gewoon alle kranen open. Ik weet zeker dat SCH dat ook beter zou kunnen, maar die is gedwingen om zich een beetje in te houden. Maar dit,
[..]
is toch veel mooier, en uiteindelijk veel vernietigender dan dat simpele gescheld?
Ik hou het niet echt bij, maar zie toch regelmatig dat-ie tot de club der bannelingen behoort. Maar ja, ik vind ook dat een meubelstuk als Verbal niet te lang onthouden kan worden aan Fok! hoor, toch.quote:Dat werd ook weleens tijd hoor. En uiteraard maar 48-uur, als het überhaupt al zolang gaat duren.
[..]
Yep. Je ziet in de politieke rhetoriek ook veel overeenkomst voorkomen tussen het vijandsbeeld van communisten en Islam. En tegenwoordig wordt er vanuit andere hoek ook het milieu aan toegevoegd.quote:Hmmm, dat wist ik niet. En dat ging toen zeker over communistische landen?
Dat vind ik ook, maar dan vind ik ook dat ik niet om elk scheldpartijtje geband moet kunnen worden. Sowieso hoeft dat bannen van mij niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hou het niet echt bij, maar zie toch regelmatig dat-ie tot de club der bannelingen behoort. Maar ja, ik vind ook dat een meubelstuk als Verbal niet te lang onthouden kan worden aan Fok! hoor, toch.
Ja, je moet dat bannen niet opvatten als halszaak, dat doen 'sommige mensen', het hoort nu eenmaal bij de deal als je op een forum post. En dat de ene wat gauwer geband wordt dan een ander heeft m.i. toch ook gewoon te maken met de terminologie die je gebruikt als je flamet. Zaak is het om te zuigen; niet om iemand verrot te schelden. Kwestie van zelfbeheersing imo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar dan vind ik ook dat ik niet om elk scheldpartijtje geband moet kunnen worden. Sowieso hoeft dat bannen van mij niet.
Ik heb vroeger een paar keer met Verbal in de clinch gelegen, waarbij we elkaar van voor tot achter voor rotte vis uitmaakten, maar het resultaat was dan dat ik uiteindelijk geband werd en hij niet. Dan klopt er imho iets echt niet. Overigens werd ik dan wel weer meteen unbanned als ik een mail stuurde, maar toch.
Of supremists al eens een cool hitje gescoord hebben in de top 40, natuurlijk.quote:
Een welgemeend compliment kun je niet aan?quote:![]()
dat heet nou iets in het juiste perspectief plaatsen denk ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
Deze gang van zaken is ook wel vreemd. Gisteren veel heibel, hij mocht openblijven, en nu heeft "het geintje wel lang genoeg geduurd". EWK, waar ben je mee bezig?
Sommige mensen worden daar niet warm of koud van kan ik je verzekerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:05 schreef Lemmeb het volgende:
is toch veel mooier, en uiteindelijk veel vernietigender dan dat simpele gescheld?
Rest is er niet, vooralsnog is er dus niks veranderd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:29 schreef Ryan3 het volgende:
Eej EWK, wat is het oordeel...?
En terecht. Maar eigenlijk wel jammer natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sommige mensen worden daar niet warm of koud van kan ik je verzekeren![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
Of supremists al eens een cool hitje gescoord hebben in de top 40, natuurlijk.
Het komt wat bruine-arm halerig over.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:33 schreef Ryan3 het volgende:
Een welgemeend compliment kun je niet aan?
Gister was het opengelaten met argument dat het ws. niet serieus te nemen was (ook al zagen genoeg het anders). Dan kan het vandaag toch leuk zijn geweest?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:02 schreef PJORourke het volgende:
Deze gang van zaken is ook wel vreemd. Gisteren veel heibel, hij mocht openblijven, en nu heeft "het geintje wel lang genoeg geduurd". EWK, waar ben je mee bezig?
jij hebt een neger in je ava dus niet echt objectief alhier huh?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef Sidekick het volgende:
tvp.
quote:
Dus de licht ironische ondertoon was jou ontgaan?quote:Het komt wat bruine-arm halerig over.
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..].
[..]
Dus de licht ironische ondertoon was jou ontgaan?
Als jij dat graag wil denken vind ik dat prima.quote:Op maandag 12 maart 2007 08:19 schreef SCH het volgende:
Hoorde je het fluitje niet? Chewie is teruggefloten
Hee, Chew, maar dat topic kan wel open toch? Of niet?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil denken vind ik dat prima.
Je dacht toch hopelijk niet dat die ban aan jou gegeven was vanwege dat topic?
Beetje volgehouden zonder VBLWel grappig dat je me zo aan het volgen was vrijdagavond, was duidelijk te merken aan de pm'etjes waar je mij mee verblijde
![]()
Wat mij betreft had dat topic niet dicht gehoeven. Maar er zijn ook wel weer genoeg potentiele "reltopics" bijgekomen.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hee, Chew, maar dat topic kan wel open toch? Of niet?
Bummer.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wat mij betreft had dat topic niet dicht gehoeven. Maar er zijn ook wel weer genoeg potentiele "reltopics" bijgekomen.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als jij dat graag wil denken vind ik dat prima.
Je dacht toch hopelijk niet dat die ban aan jou gegeven was vanwege dat topic?
Beetje volgehouden zonder VBLWel grappig dat je me zo aan het volgen was vrijdagavond, was duidelijk te merken aan de pm'etjes waar je mij mee verblijde
![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:25 schreef SCH het volgende:
[..]Ik jou volgen?
![]()
Ik heb lekker schaatsen gekeken vrijdagavond.
De reden voor jullie ban mag zelfs voor jou toch wel duidelijk zijn, dat jij nu dat topic probeert te misbruiken om je gebagger en dat van V. te rechtvaardigen zegt toch wel genoeg.quote:Maar goed, als jij de code wilt doorbreken dat op het forum niet over bans wordt gesproken dan doe ik daar wel in mee
[Ik was wel razend vanwege de manier waarop je je opstelde en dat ben ik nog steeds - natuurlijk was die ban vanwege dat topic (dat topic lag er aan ten grondslag) en het fabeltje dat modjes niet kunnen bannen, is ook weer eens doorgeprikt. Maar gelukkig is ExtraWaskracht een stuk verstandiger dan jij en begreep hij wel hoe kwalijk dat topic was!!! JIj hebt gewoon je macht laten spreken door Verbal en mij te laten bannen en nu hang je er een leuk lulverhaal om heen. Allemaal prima hoor.
donequote:Op maandag 12 maart 2007 12:15 schreef sigme het volgende:
Leger en politie hekelen WIlders
Wil iemand het hoofdlettergebruik normaliseren?
Het is zaterdag terecht gesloten!!! Het is je vergeven dat je een keer zo'n misser maakt maar laat het niet weer gebeurenquote:Op maandag 12 maart 2007 12:21 schreef Chewie het volgende:
Overigens was het besluit om dat topic vrijdag open te laten zoals je had kunnen lezen nogal unaniem.
Jij vind het terecht gesloten, mij maakt het verder niet uit kwaliteit was om te huilen maar dat geldt ook voor de trieste reacties en de rel die jij probeerde te bereiken.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is zaterdag terecht gesloten!!! Het is je vergeven dat je een keer zo'n misser maakt maar laat het niet weer gebeuren![]()
Ja gek he, een rel om topics de rassenleer aanhangen - je bent even gezakt in het aanzien maar dat kun je de komende weken weer goed maekn.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:01 schreef Chewie het volgende:
Jij vind het terecht gesloten, mij maakt het verder niet uit kwaliteit was om te huilen maar dat geldt ook voor de trieste reacties en de rel die jij probeerde te bereiken.
Blijkbaar niet zo unaniem, anders was het niet gesloten.quote:En wat snap je niet aan unaniem?
Of jij omdat je overruled bent door een collega. Jammer man, volgende keer beter.quote:Snap best wel dat je gefrustreerd bent omdat je niet in VBL terecht kon hoor![]()
Kom op zeg, het enige wat dat topic heeft geleerd is hoe wanstaltig jij en ander zogenaamde politiek correcten wel niet zijn en dat vrijheids van meningsuiting alleen opgaat zolang het niet tegen jouw principes ingaat.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja gek he, een rel om topics de rassenleer aanhangen - je bent even gezakt in het aanzien maar dat kun je de komende weken weer goed maekn.
Dat was zaterdag, ik had het dan ook over vrijdagquote:Blijkbaar niet zo unaniem, anders was het niet gesloten.
Mij maakt het niet uit of dat topic gesloten is, zaterdag was dat topic toch al zo goed als dood. Dat ik het ook niet nodig vind is wat anders.quote:Of jij omdat je overruled bent door een collega. Jammer man, volgende keer berer.
Tuurlijk johquote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kom op zeg, het enige wat dat topic heeft geleerd is hoe wanstaltig jij en ander zogenaamde politiek correcten wel niet zijn en dat vrijheids van meningsuiting alleen opgaat zolang het niet tegen jouw principes ingaat.
Dat soort acties verwacht je van een 12 jarige puber, niet van een 30/40'er die zichzelf journalist noemt.
Unanimiteit betekent door de week iets anders dan in het weekend?quote:Dat was zaterdag, ik had het dan ook over vrijdag
Een racistisch topic hoort niet op FOK! thuis, jij maakt er ineens een heel principieel punt van en natuurlijk werd de vrijheid van meingsuiting weer van stal gehaald en misbruikt. Hakken in het zand en dat nog steeds volhouden. Ik vind het prima verder Chewie - het zal wel niet stoer zijn om toe te geven dat je fout zat of onder ogen willen zien wat je aan het doen bent met zo'n topic. Ik heb niet zoveel met dat nieuwe politiek correcte denken - en al helemaal niks met de rassenleer: blijkbaar is het hip om daar nu heel relativerend over te doen. Ik houd inderdaad vast aan mijn principes als het over racisme, mensenrechten en de grondwet gaat enz. Daar verander jij niks aan, daar verandert een ban niks aan.quote:Mij maakt het niet uit of dat topic gesloten is, zaterdag was dat topic toch al zo goed als dood. Dat ik het ook niet nodig vind is wat anders.
Voortschrijdend inzicht is tof!!!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Overruled?? Ik was er ook bij toen we besloten hem eerst open te laten hoor.. Ik overrulede mezelf dan net zo goed.. ofzo ?!
Als je alleen dat had verkondigt en verder niet was gaan baggeren had je afgelopen weekend gewoon kunnen doorposten. Maar nee SCH probeert als een 12 jarige puber zijn zin te krijgen.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk johJe blijft het maar volhouden.
Inderdaad: mijn principe is dat racisme onbespreekbaar is - sue me.
Nee dat betekend dat er op zaterdag een goede reden kon zijn om dat topic alsnog te sluiten. Ik was er verder niet bij zaterdag.quote:Unanimiteit betekent door de week iets anders dan in het weekend?
Walgelijk fascistje ben je eigenlijk. En waarom lees je eigenlijk niet de betreffende topics zoals die in FB door, je post er immers wel? Mods + admin kwamen allemaal tot de conclusie dat het geen racisme was in dat topic, dat jij daar dan niet tegenkunt en begint met baggeren is niet mijn probleem. Je had het immers ook nog kunnen proberen met argumenten, was het mischien nog een interessant topic geworden ook.quote:Een racistisch topic hoort niet op FOK! thuis, jij maakt er ineens een heel principieel punt van en natuurlijk werd de vrijheid van meingsuiting weer van stal gehaald en misbruikt. Hakken in het zand en dat nog steeds volhouden. Ik vind het prima verder Chewie - het zal wel niet stoer zijn om toe te geven dat je fout zat of onder ogen willen zien wat je aan het doen bent met zo'n topic. Ik heb niet zoveel met dat nieuwe politiek correcte denken - en al helemaal niks met de rassenleer: blijkbaar is het hip om daar nu heel relativerend over te doen. Ik houd inderdaad vast aan mijn principes als het over racisme, mensenrechten en de grondwet gaat enz. Daar verander jij niks aan, daar verandert een ban niks aan.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Chewie het volgende:
Walgelijk fascistje ben je eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |