We zullen het zien als jullie hetzelfde durven te posten als gisteren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het is idd helder. Je kunt niet winnen op argumenten, je hebt geen poot om op te staan, je weet niet tegen wie je het hebt, je maakt jezelf belachelijk en je houdt je niet aan de policy.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:27 schreef SCH het volgende:
We zullen het zien als jullie hetzelfde durven te posten als gisteren.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Boehoehoehoe, doen we gelijk aangifte over jouw uitspraken jegens Verdonk.![]()
Ik pak alleen dat gebash aan mijn adres aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef SCH het volgende:
Wat doet Martijn_77 ineens aan moderatie in POL - gisteren zijn er nog veel posts van hemzelf verwijderd en nu hangt hij hier ineens de moderator uit
Het is er allemaal niet beter op geworden, hè?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een gejank hier en in de rest van Pol.
Nee helaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is er allemaal niet beter op geworden, hè?
Nee, de kwaliteitstopics van Aaah en consorten vliegen niet echt als paddestoelen uit de grond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Het is er allemaal niet beter op geworden, hè?
Oud wijf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik pak alleen dat gebash aan mijn adres aan.
Ja je kan stijging van het niveau hier duidelijk merken sinds hun terugkomst. Ze zijn de ware helden van de inhoudelijke discussie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, de kwaliteitstopics van Aaah en consorten vliegen niet echt als paddestoelen uit de grond.
De schuimbekkende linksen krijgen gewoon een koekje van eigen, luchtig deeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:12 schreef du_ke het volgende:
Ja je kan stijging van het niveau hier duidelijk merken sinds hun terugkomst. Ze zijn de ware helden van de inhoudelijke discussie.
Hoppa toch maar weer een reactie van 1 regel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:13 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De schuimbekkende linksen krijgen gewoon een koekje van eigen, luchtig deeg.
Wordt er dan ook een regel gemaakt over zure niets zeggende reacties en reactie met louter smilies?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Arbeideristische SP blijft een curieus verschijnsel
Zoveelste columndump met bagger OP. Het lijkt me best eens tijd dat hier eens een regel over gemaakt wordt.
quote:
Hij is tien keer inhoudelijker dan jij hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:25 schreef du_ke het volgende:
Met een goede, inhoudelijke openingspost zal je daar ook een stuk minder last van hebben Martijn.
Dat lijkt me een must.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er dan ook een regel gemaakt over zure niets zeggende reacties en reactie met louter smilies?
Als er 1 is die daar niet over kan oordelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is tien keer inhoudelijker dan jij hoor.
Ik kan mensen met inhoud goed scheiden van de D66-stemmers hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:27 schreef du_ke het volgende:
Als er 1 is die daar niet over kan oordelen.
Martin_77quote:Daarnaast heb ik geen last van topicdiaree.
He stickerplakker! Hou je een beetje in ja.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan mensen met inhoud goed scheiden van de D66-stemmers hoor.![]()
Hoe kan jij iets onderscheiden wat je zelf compleet ontbeertquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik kan mensen met inhoud goed scheiden van de D66-stemmers hoor.![]()
Daar is in zijn geval een turfschip voor Norit voor nodig.quote:Martin_77pakt die juist aan!
Er is een verschil tussen het hebben van een mening en de D66-escape.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef du_ke het volgende:
Hoe kan jij iets onderscheiden wat je zelf compleet ontbeert?
Heb je al die slotjes van Martijn_77quote:Daar is in zijn geval een turfschip voor Norit voor nodig.
Zie SK's post Arbeideristische SP blijft een curieus verschijnselquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
Columndumping is niet gewenst, is mij altijd geleerd door de lieftallige moderators. Dus waarom geen centraal Martijn topic, hij kan het immers niet laten.
Vrij naar Theo: Waar blijft dat proces?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef SCH het volgende:
Columndumping is niet gewenst, is mij altijd geleerd door de lieftallige moderators. Dus waarom geen centraal Martijn topic, hij kan het immers niet laten.
Maak je geen zorgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vrij naar Theo: Waar blijft dat proces?
Had niet gezien dat het topic dicht was. Maar is een centraal topic voor die jongen geen idee? Hij lijkt het niet echt te begrijpen. Gisteren die beschuldigingen van moord en telkens maar weer die Elsevier-columns. Ik snap wel dat mensen met dit soort stoornissen iets meer mogen, daar heb ik alle begrip voor. Maar is het neit beter om dan gewoon wat voor hem te regelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Het punt is duidelijk nu SCH. Als je er nu verder op blijft doorgaan wordt het kinderachtig. Stoppen op het hoogtepunt
SCH, ik ben gekke Henkie niet. Je onderschat me als je denkt dat ik hier nu serieus met je over ga brainstormen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had niet gezien dat het topic dicht was. Maar is een centraal topic voor die jongen geen idee? Hij lijkt het niet echt te begrijpen. Gisteren die beschuldigingen van moord en telkens maar weer die Elsevier-columns. Ik snap wel dat mensen met dit soort stoornissen iets meer mogen, daar heb ik alle begrip voor. Maar is het neit beter om dan gewoon wat voor hem te regelen?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Had niet gezien dat het topic dicht was. Maar is een centraal topic voor die jongen geen idee? Hij lijkt het niet echt te begrijpen. Gisteren die beschuldigingen van moord en telkens maar weer die Elsevier-columns. Ik snap wel dat mensen met dit soort stoornissen iets meer mogen, daar heb ik alle begrip voor. Maar is het neit beter om dan gewoon wat voor hem te regelen?
Martijn is rock'n'roll! SCH is persona non grata!quote:
Een dove kan ook geen cd's recenserenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:31 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het hebben van een mening en de D66-escape.![]()
Van jou zien we inderdaad heel veel kwaliteitstopics.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:10 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, de kwaliteitstopics van Aaah en consorten vliegen niet echt als paddestoelen uit de grond.
Toch fijn dat je er even wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SCH, ik ben gekke Henkie niet. Je onderschat me als je denkt dat ik hier nu serieus met je over ga brainstormen.
SK heeft met het slotje genoeg gezegd, volgens mij kunnen de mods het prima af verder zo.
Probeer je jezelf nu een postverbod op te leggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:23 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wordt er dan ook een regel gemaakt over zure niets zeggende reacties en reactie met louter smilies?
Het is een klucht. (zie bv. de reacties tegen het einde aan..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:31 schreef Bluesdude het volgende:
behoren Negers ook tot de 'as van het kwaad'?
racistische TT en en OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |