Ik blijf lekker in POL discussieren maar de manier waarop jij me nu aanspreekt, daar pas ik even voor.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
Ga je weer?
hmja als modje iemand fascist noemen is tha bombquote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Chewie het volgende:
Ga je weer?
iemand die een topic verkloot vergelijken met een fascist is wel heel erg mug olifant hequote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Chewie het volgende:
Als het iemand betreft die graag alleen maar zaken wil lezen die hem aanstaan en dreigt met rellen/topics verkloten als deze zijn zin niet krijgt is het wat mij betreft een goede omschrijving.
en die van jou naar onzinquote:Op maandag 12 maart 2007 14:22 schreef Verbal het volgende:
Maar het topic is dicht begrijp ik
Logisch.
V.
Dat snap ik wel. Ze waren er alleen niet consequent in, en dat is... uhh... niet logisch, sakmaarseggequote:
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbalquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef sigme het volgende:
Dan moeten we ons maar behelpen met de mijne.
Die is duidelijk minder stupide.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbal![]()
Hoeveel dagen heb je er voor over ?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja, die moet ook nog dicht natuurlijk. Kom op Verbal
Idd, dat denk ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 15:50 schreef sigme het volgende:
Dat heeft ook iets te maken met het niveau van de Haagse hopjes.
Verkeerde post gequotequote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Gezellig, je collega's zo in het openbaar afvallen![]()
Say it like it is!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je alleen dat had verkondigt en verder niet was gaan baggeren had je afgelopen weekend gewoon kunnen doorposten. Maar nee SCH probeert als een 12 jarige puber zijn zin te krijgen.
[..]
[..]
Nee dat betekend dat er op zaterdag een goede reden kon zijn om dat topic alsnog te sluiten. Ik was er verder niet bij zaterdag.
[..]
[..]
Walgelijk fascistje ben je eigenlijk. En waarom lees je eigenlijk niet de betreffende topics zoals die in FB door, je post er immers wel? Mods + admin kwamen allemaal tot de conclusie dat het geen racisme was in dat topic, dat jij daar dan niet tegenkunt en begint met baggeren is niet mijn probleem. Je had het immers ook nog kunnen proberen met argumenten, was het mischien nog een interessant topic geworden ook.
Leer je dat bij de PO, ander geluid moet onmiddelijk gesmoord worden?
Bij binnenkomst melden bij FB!quote:
Te koop: Relnicht, garant voor kijkcijfers op uw website!quote:
Gaat janken als kind bij ongelijk! Komt dat zien!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Te koop: Relnicht, garant voor kijkcijfers op uw website!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |