abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 maart 2007 @ 13:34:44 #276
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47188231
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Chewie het volgende:
Zoals de naam Stephen Schneider dus

Kom op Moni dat kun je wel beter.
Ik heb geen idee wie dat is, die Schneider.
pi_47188268
even wat terug lezen in dat topic
pi_47188295
Hij werd genoemd, maar ik zie niet helemaal in wat dat met mijn reactie te maken had. Maar goed, dat kan wel in een ander topic.
pi_47188380
Als zelfs de Elsevier zich al tegen Geert Wilders keert, dan kun je toch wel beginnen te concluderen dat het een paria is geworden. Die zeventien zetels in de peilingen zeggen wat anders.
pi_47188385
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Autodidact het volgende:

[..]

"Goedenavond, meneer De Vries, welkom in uw wijk. U heeft 3 openstaande overheidstaken:
1. Verzend uw belastingformulier
2. Maak uw oprit schoon
3. Verlaag de massa plastic in uw GFT-bak

- uw overheid"
Aha, het is dus een complot van the man om ons in de gaten te houden! Big Brother! BIG BROTHER!
...ok
Mooi weer hier.
Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_47188499
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
Als zelfs de Elsevier zich al tegen Geert Wilders keert, dan kun je toch wel beginnen te concluderen dat het een paria is geworden. Die zeventien zetels in de peilingen zeggen wat anders.
Heb je die open brief van Ephimenco gezien?
Ephimenco `Open Brief aan Wilders `
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47188624
Ja, ik ben het ermee eens. Ik ken die Ephimenco trouwens niet.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:47:35 #284
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47188729
Mijn God! Nog meer linkjes en stukken tekst! .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47188747
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
leger en politie keren zich ook al tegen hem

Leger en politie hekelen Wilders

HP/deTijd had een paar weken geleden ook al een redelijk negatief stuk over Wilders.
  maandag 12 maart 2007 @ 13:48:14 #286
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_47188757
Stel je voor dat je 't allemaal zou moeten lezen zeg -- dat ze je ertoe zouden verplichten (!)
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_47189220
Ik ben gek dat ik 't doe, maar die zwendel-documentaire wordt met 400Kb/s gedownload en ik zal 'm kijken. Ik heb er al genoeg over gelezen om te weten dat het waardeloze propaganda is, maar toch!
pi_47189329
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Stel je voor dat je 't allemaal zou moeten lezen zeg -- dat ze je ertoe zouden verplichten (!)
Het is niet verplicht natuurlijk, maar wel gebruikelijk om elkaars posten te lezen, hier.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47189836
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:59 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gek dat ik 't doe, maar die zwendel-documentaire wordt met 400Kb/s gedownload en ik zal 'm kijken. Ik heb er al genoeg over gelezen om te weten dat het waardeloze propaganda is, maar toch!
Maar echt veel zin heb ik er al niet in. Als ik lees dat ze al komen met dat wijn-in-Engeland-verhaal en dat Groenland zo lekker groen was, dan vrees ik dat ik niet anderhalf uur naar dergelijke onzin kan kijken.
pi_47189941
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Maar echt veel zin heb ik er al niet in. Als ik lees dat ze al komen met dat wijn-in-Engeland-verhaal en dat Groenland zo lekker groen was, dan vrees ik dat ik niet anderhalf uur naar dergelijke onzin kan kijken.
Over welke documentaire heb je het eigenlijk?
pi_47190066
quote:
Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Een groot deel van de troep moet je er inderdaad vooraf uitfilteren .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47190279
pi_47190469
quote:
Bart Jan Spruyt deelt die opvatting. Geert Wilders, zegt hij, is een roeptoeter. Hij verwoordt een bepaald onbehagen dat in de maatschappij leeft, maar kaapt met al zijn geroep ook thema’s. ‘Dat doet hij door de hyperbolische manier waarop hij erover praat — altijd over de top, zichzelf overschreeuwend — en door de vulgarisering van op zich fatsoenlijke en van anderen gejatte argumenten. Door zijn optreden bevestigt hij de karikatuur die in de ‘linkse’ pers van ‘rechtse’ opiniemakers is geschetst.
Over de top? Is dat een Nederlands gezegde, of wordt hier het Engelse 'vertaald'?
pi_47190555
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef Monidique het volgende:

[..]

Over de top? Is dat een Nederlands gezegde, of wordt hier het Engelse 'vertaald'?
Ik zeg het ook, van oudsher. Als het een Engels overzetsel is dan in elk geval niet van heel recente datum.
pi_47190609
Gisteren helaas niet meer door de wind in de buurt van je landgoed gekomen Sigme, nog wel aardig wat kilometers gefietst.

Beetje opgeschoten met metselen?
pi_47190901
quote:
Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Chewie het volgende:
Gisteren helaas niet meer door de wind in de buurt van je landgoed gekomen Sigme, nog wel aardig wat kilometers gefietst.

Beetje opgeschoten met metselen?
Het vordert langzaam maar gestaag. De buitenmuur is rond; nog niet overal op hoogte, er is begonnen met de binnenmuur. Daartussen moeten sommige stukken beraapt worden (mijn werk), of piepschuim om maat gemaakt worden (mijn werk).

Ik metsel zelf alleen kleine stukjes puin met overgeschoten specie aan mijn mini-folly, genaamd de rotstuin.

Lekker gefietst? Ik zit volgens mij wel een end bij je vandaan hoor.
pi_47193136
Hallo.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')