Ik heb geen idee wie dat is, die Schneider.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef Chewie het volgende:
Zoals de naam Stephen Schneider dus![]()
Kom op Moni dat kun je wel beter.
Aha, het is dus een complot van the man om ons in de gaten te houden! Big Brother! BIG BROTHER!quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Goedenavond, meneer De Vries, welkom in uw wijk. U heeft 3 openstaande overheidstaken:
1. Verzend uw belastingformulier
2. Maak uw oprit schoon
3. Verlaag de massa plastic in uw GFT-bak
- uw overheid"
Heb je die open brief van Ephimenco gezien?quote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
Als zelfs de Elsevier zich al tegen Geert Wilders keert, dan kun je toch wel beginnen te concluderen dat het een paria is geworden. Die zeventien zetels in de peilingen zeggen wat anders.
leger en politie keren zich ook al tegen hemquote:Op maandag 12 maart 2007 13:38 schreef Monidique het volgende:
Als zelfs de Elsevier zich al tegen Geert Wilders keert, dan kun je toch wel beginnen te concluderen dat het een paria is geworden. Die zeventien zetels in de peilingen zeggen wat anders.
Het is niet verplicht natuurlijk, maar wel gebruikelijk om elkaars posten te lezen, hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Stel je voor dat je 't allemaal zou moeten lezen zeg -- dat ze je ertoe zouden verplichten (!)
Maar echt veel zin heb ik er al niet in. Als ik lees dat ze al komen met dat wijn-in-Engeland-verhaal en dat Groenland zo lekker groen was, dan vrees ik dat ik niet anderhalf uur naar dergelijke onzin kan kijken.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:59 schreef Monidique het volgende:
Ik ben gek dat ik 't doe, maar die zwendel-documentaire wordt met 400Kb/s gedownload en ik zal 'm kijken. Ik heb er al genoeg over gelezen om te weten dat het waardeloze propaganda is, maar toch!
Over welke documentaire heb je het eigenlijk?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar echt veel zin heb ik er al niet in. Als ik lees dat ze al komen met dat wijn-in-Engeland-verhaal en dat Groenland zo lekker groen was, dan vrees ik dat ik niet anderhalf uur naar dergelijke onzin kan kijken.
Een groot deel van de troep moet je er inderdaad vooraf uitfilterenquote:Op maandag 12 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Stel je voor dat je 't allemaal zou moeten lezen zeg -- dat ze je ertoe zouden verplichten (!)
Ah, dank je.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:20 schreef Monidique het volgende:
De Grote Globale Opwarming Zwendel
http://torrentspy.com/search?query=swindle&submit.x=0&submit.y=0
Over de top? Is dat een Nederlands gezegde, of wordt hier het Engelse 'vertaald'?quote:Bart Jan Spruyt deelt die opvatting. Geert Wilders, zegt hij, is een roeptoeter. Hij verwoordt een bepaald onbehagen dat in de maatschappij leeft, maar kaapt met al zijn geroep ook thema’s. ‘Dat doet hij door de hyperbolische manier waarop hij erover praat — altijd over de top, zichzelf overschreeuwend — en door de vulgarisering van op zich fatsoenlijke en van anderen gejatte argumenten. Door zijn optreden bevestigt hij de karikatuur die in de ‘linkse’ pers van ‘rechtse’ opiniemakers is geschetst.
Ik zeg het ook, van oudsher. Als het een Engels overzetsel is dan in elk geval niet van heel recente datum.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef Monidique het volgende:
[..]
Over de top? Is dat een Nederlands gezegde, of wordt hier het Engelse 'vertaald'?
Het vordert langzaam maar gestaag. De buitenmuur is rond; nog niet overal op hoogte, er is begonnen met de binnenmuur. Daartussen moeten sommige stukken beraapt worden (mijn werk), of piepschuim om maat gemaakt worden (mijn werk).quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Chewie het volgende:
Gisteren helaas niet meer door de wind in de buurt van je landgoed gekomen Sigme, nog wel aardig wat kilometers gefietst.
Beetje opgeschoten met metselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |