http://fy.wikipedia.org/wiki/It_Wytfeanquote:Op maandag 2 april 2007 22:08 schreef maok het volgende:
die plaats staat niet eens in mijn atlas, dat is de eerste keer volgens mij.
dat is Fries, dat kan ik niet maar met de straat naam, de gemeente en google earth kwam ik al een heel eindquote:Op maandag 2 april 2007 22:12 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
http://fy.wikipedia.org/wiki/It_Wytfean
Tis dan ook een gehuchtje, je bent er overigens al vlakbij geweest.
Lekker in het buitengebied.quote:Op maandag 2 april 2007 22:26 schreef maok het volgende:
[..]
dat is Fries, dat kan ik niet maar met de straat naam, de gemeente en google earth kwam ik al een heel eind
Dan heb je het topic inderdaad al een tijdje niet gevolgd.quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hee lang niet meer gevolgd![]()
Jammer dattie weer in uithoeken blijft plakken. Valt wel op dat hij in meer ontwikkeld nederland veel sneller weer weg kan![]()
Kijk eens naar de wiki, de stok heeft meer dan 4 weken onaangeroerd in Ridderkerk gelegen en meer dan 3 weken in Delft. Toch niet bepaald 'uithoeken', of wel?quote:Op maandag 2 april 2007 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Jammer dattie weer in uithoeken blijft plakken.
En door zulke opmerkingen zijn mensen uit het noorden al helemaal niet geneigd om dat ding ergens anders heen te brengen.quote:Valt wel op dat hij in meer ontwikkeld nederland veel sneller weer weg kan![]()
En dat is verkeerde mentaliteit. Het is toch veel mooier om die stok van Groningen naar Maastricht te brengen, dan om'm 4 rondjes door de provincie te laten maken?quote:Op dinsdag 3 april 2007 11:09 schreef SpecialGuest het volgende:
En door zulke opmerkingen zijn mensen uit het noorden al helemaal niet geneigd om dat ding ergens anders heen te brengen.![]()
Dat is toch niet grappig meerquote:57: Groningen (Groningen)
58: Leegkerk (Groningen)
59: Noordwolde (Groningen)
60: Appingedam (Groningen)
61: Glimmen (Groningen)
62: Groningen (Groningen)
63: Lekkum (Friesland)
64: Wergea (Warga) (Friesland)
65: Wirdum (Friesland)
66: Sijbrandahuis (Friesland)
67: Zurich (Friesland)
68: Kornwerderzand (Friesland)
69: Dokkum (Friesland)
70: Rinsumageest (Friesland)
71: Zwaagwesteinde en Zwagerbosch (Friesland)
72: Jubbega en Oudehorne (Friesland)
73: Appelscha (Friesland)
Makkelijkste manier is denk ik overeenkomst in postcode te zoeken, door postcode cijfers - vaste waarde te nemen. Dit zal over het algemeen wel kloppen denk ik.quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Misschien een linkje in dit topic zetten naar een soort poll-achtige constructie waar geinteresseerden hun woonplaats/postcode in kunnen vullen?
Desnoods met een soort automatisch gegenereerde "dekkingskaart" erbij.
Extra optie zal een alertfunctie kunnen zijn die een email uitstuurt wanneer de FOKstok in een straal van een xx aantal ingesteld kilometers van geregistreerde postcode bevindt...
Wie kan zoiets bouwen?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik kan u melden dat maok de stok weer heeft opgehaald. Ik kreeg zonet een telefoontje. Ze had het wel moeten doen met behulp van een ladder
Geen idee waar die ladder vandaan kwamquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:49 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Was wel de enige plek waar die sleutel een plek kon krijgen.
Had ze een ladder in haar kous ofzo?![]()
quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef maok het volgende:
Omdat ik niet voor niets 50 kilometer had gereden ben ik toen maar even naar de volgende boerderij gelopen om een ladder en de friesdie er bij hoorde te lenen. Die kerel heeft heeft de sleutel toen voor mij uit het bordje gevist
.
Ja ik ging vroeger altijd hutten bouwen in Langenholtequote:Op dinsdag 10 april 2007 14:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, vlakbij je voormalig ouderlijk huis maok
Wat kost dat grapje?quote:Op woensdag 11 april 2007 17:12 schreef maok het volgende:
Bah, ik heb de vorige keer dat ik de stok op haalde (van uit Rottevalle) een boete gehad voor te hard rijden![]()
Volgens mij reed ik per ongelijk te hard, 94 op een stuk waar je 80 mocht, ik dacht denk ik dat je er 100 mocht, ik moet nog even op de kaart opzoeken waar dat precies was.
De OP (en de lijst) wordt in de wiki bijgewerkt. Dat betekend dat bij het openen van een nieuw topic de lijst up to date is. In een topic zijn uiteraard weer allerlei verplaatsingen. In deel 62 zal ie weer goed zijn.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Nee. De lijst ook niet, trouwens.
Ik heb nog ergens het programma (Route 66) liggen waar die kaart mee is gemaakt, moet ik wel even zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:58 schreef buzzer het volgende:
misschien zijn er vrijwilligers die het leuk vinden om de kaart weer bij te werken ?
het blijft hoe dan ook een gatquote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef tijntjethf het volgende:
[..]vlak bij rectum.. wie bedenkt die namen?
Gelderlandquote:Op dinsdag 17 april 2007 17:35 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Als die er over een week nog ligt, ben ik bereid om hem naar een dichter bevolkt gebied te brengen.![]()
Maar eerst even afwachten.![]()
Inderdaad, als ie er over twee weken nog ligt kunnen we hem wel als team ophalen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 09:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok, wat zeg je ervan Delden ligt niet ver bij Ypelo vandaan
ja jammer, voor mij ookquote:Op donderdag 26 april 2007 18:58 schreef SubMicron het volgende:
te ver voor mij
Dan doe je toch gewoon alsof je een bijzondere vogel aan het fotograferen bent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou me toch enigszins opgelaten voelen als ik daar een kwartier bij zo'n plaatsnaambord sta met een fototoestel en een stok
Zo'n schaamtegevoel hoef je er niet voor te hebben. De meeste mensen hebben toch niet door wat je daar aan het doen bent. Het interesseert ze gewoon nietquote:Op woensdag 2 mei 2007 09:01 schreef Damzkieee het volgende:
Ik zou me toch enigszins opgelaten voelen als ik daar een kwartier bij zo'n plaatsnaambord sta met een fototoestel en een stok
Wheheh truequote:Op woensdag 2 mei 2007 09:04 schreef maok het volgende:
[..]
Dan doe je toch gewoon alsof je een bijzondere vogel aan het fotograferen bent.
Vragen om een ladder te mogen lenen om de sleutel uit het straatnaambordje te halen staat pas stom.
Hier 12km vanaf, had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:19 schreef Damzkieee het volgende:
Hm er zit wel een kansje in dat ik hem ga ophalen in Ypelo (schijnt 15km van hier te zijn ofzo)...
Dan ligt ie daarna in een nog mooier dorpje
'T is tussen Rijssen en Enter niet?quote:Op woensdag 2 mei 2007 10:29 schreef Vjenne_kloet het volgende:
[..]
Hier 12km vanaf, had er ook nog nooit van gehoord.![]()
Maar kwam er toevallig langs, dus heb hem daar maar gedumpt.
Niet echt tussen in, hij ligt meer tussen Enter en Almelo.quote:
Veel plezier dan, het is een mooi gebied.quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:35 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe ik ga met de (race)fiets denk ik
Morgen misschien.
Poe, nou wordt het ook nog spannend wie hem ophaald, er zijn meerdere gegadigden. Ik rijd via Duitsland dus ik kom eerst naar Delden en ik ga nu weg.quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
maok, ga jij morgen over Ypelo? Of doen we dat na je aankomst in Delden?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:22 schreef Natalie het volgende:
Krijg net een belletje van Tara. Hij heeft de FOK!stok!
Maar hij is nu nog even op een conferentie, maar hij komt naar FOK! zodra ie een computer weet te bemachtigen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Tja, ik wil als een zeikerd over komen, waar blijven de foto's nu?![]()
Zoals ik doorgaf (was blij dat ik uberhaupt een FOK!ker die internet had kon bereiken), maok, freecell en ik waren 4 dagen op een conferentie vlakbij Ypelo. We hebben donderdag de stok opgehaald. En dus door laten bellen dat hij er niet meer lag. Zodat mensen niet onnodig op pad gingen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:13 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Tja, ik wil niet als een zeikerd over komen, maar waar blijven de foto's nu?![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:03 schreef Damzkieee het volgende:
Epe is me net te ver ...
binnen een straal van 100 meterquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:58 schreef maok het volgende:
Volgens mij hadden we hem beter weer mee kunnen nemen naar het Noorden, daar beweegt ie tenminste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |